Re: Přední silentbloky na ramenech favo
Malé postřehy z výměny silentbloků předních ramen na favoritu. Postup byl takový, že jsem hoďku předem dukladně prostřikal všechny zučastněne šrouby sprejem na uvolnění, pak ěly povolit snadno rázovým škubáním klíče. Vzhledem k tomu, že se mi dneska nepodařilo sundat kolo, tak jsem vše prováděl s nasazeným kolem. Postup byl jednoduchý. Vyndad šroub jistící kulový čep v hlavě, odšroubovat zadní a přední silent. Potom jak sundat přední silent. Pomohlo navrtat durch tu gumu pár děr a šel už potom snadno vytlačit ve svěráku. Zadní silent šel za pomocí nadávek stáhnout rukou, byl to gumokov. Potom holé čepy očistit namazat vyjetým olejem z motoru, a jde se na lisování. Přední jsem prostě přidržel spolu s ramenem ve stolním svěráku a za pomocí sekery jako podpěry a kusu trubky ze záclon jsem nalisoval přední silent. Teda ještě za pomocí drahé polovičky, která točila svěrákem
a zadní ve svěráku nešel kvůli krátkému rozsahu svěráku. Čili pořádně naolelovat, rameno do svěráku a rvát rukou. Jde poměrně snadně až na poslední centimetr, kdy je to porod, ale taky to jde. Není špatné si před koncem vzpomenout, že tam nejdřív měla přijít ještě silikonová podložka. Pak se celý postup opakuje. No a zpětnou montáž netřeba popisovat. Snad jen mám dotaz, jak sundat to podělané zakouslé kolo z hlavy kola ?? škubu s tím jak to jde a nic, ani sprej na uvolnění nepomáhá a opravdu nemám odvahu skákat na brzdu bez šroubů v kole.
Jinak snad můj návod někomu pomůže, kdo se zrovna na tuto práci chystá