Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
gokralik píše: Jo, je to ono. Doporučuji koupit ten dražší, ta práce je děsná piplačka měnit tenhle čep každý rok by kupříkladu moje mentální zdraví neuneslo. Ty čepy jsou na přední nápravě dva, vzadu samozřejmě nic takového není.
skús zohnať čap kde je logo DAS to je zaručene originál...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
27.6.09, 16:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Mě se zdá, že jsem dával oba TRW. Určitě na tom bylo Made in Germany...ty by mohly něco vydržet. Naštěstí to mám všechno vyměněno, i čepy řízení...doufám, že mi teď neprdne nějaká manžeta...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
27.6.09, 16:55 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
dobře tak se po tom podívám jinak tam ten čep mám upevněný pomocí šroubů
a tu vůli bych poznal tak že bych tu přední nápravu nadzvedl a zase zakýval tím kolem ? nebo je na to nějaký fígl ??
_________________ #2580 fávo 135 LSe - Get Hard
|
27.6.09, 17:54 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
hardb píše: a tu vůli bych poznal tak že bych tu přední nápravu nadzvedl a zase zakýval tím kolem ? nebo je na to nějaký fígl ??
zdvihneš auto za podbeh, alebo nápravnicu, nie za rameno a keď dáš dole kolo tak celou tehlicou mixluješ a pozeráš na čap tak vidíš tú vôľu.... a pri mixlovaní to robí ťuk ťuk ťuk... a nezhoď na seba auto, dobre to podlož...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
27.6.09, 19:03 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
michalkatka píše: hardb píše: a tu vůli bych poznal tak že bych tu přední nápravu nadzvedl a zase zakýval tím kolem ? nebo je na to nějaký fígl ?? zdvihneš auto za podbeh, alebo nápravnicu, nie za rameno a keď dáš dole kolo tak celou tehlicou mixluješ a pozeráš na čap tak vidíš tú vôľu.... a pri mixlovaní to robí ťuk ťuk ťuk... a nezhoď na seba auto, dobre to podlož...
dobře ... tak to nějak zkusím jen z tím rozdílem že bych auto zvedl za prahy pac už sem tam včera dával plastovy podběhy ...
a mám dotaz ... ta těhlice je ten náboj na kterém drží kolo nebo co to je??
_________________ #2580 fávo 135 LSe - Get Hard
|
27.6.09, 20:24 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
hardb píše: michalkatka píše: hardb píše: a tu vůli bych poznal tak že bych tu přední nápravu nadzvedl a zase zakýval tím kolem ? nebo je na to nějaký fígl ?? zdvihneš auto za podbeh, alebo nápravnicu, nie za rameno a keď dáš dole kolo tak celou tehlicou mixluješ a pozeráš na čap tak vidíš tú vôľu.... a pri mixlovaní to robí ťuk ťuk ťuk... a nezhoď na seba auto, dobre to podlož... dobře ... tak to nějak zkusím jen z tím rozdílem že bych auto zvedl za prahy pac už sem tam včera dával plastovy podběhy ... a mám dotaz ... ta těhlice je ten náboj na kterém drží kolo nebo co to je??
těhlice je to železo, ve kterym je náboj s ložiskem, kde drží spodní čep a kde drží tlumič a řízení
gokralik: co je na tom tak hroznýho, že by to tvoje mentální zdraví nevydrželo?...vyndáš čep z těhlice, sundáš rameno, povolíš (odvrtáš) dáš novej a nazdar...jestli všechno řádně mažeš, není problém dostat čep z těhlice a povolit šrouby
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
27.6.09, 20:31 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Šrouby nejsou problém. Ale dostat ten čep z těhlice bez demontáže ramena je opravu pro lidi se sadomasochystyckými sklony. Nakonec zapnutí té větší sponky na manžetě a můžu jet rovnou do Bohnic. Demontáž ramena jsem radši ani nezkoušel, stačí se podívat na ty sedmnáctileté šrouby natřené x vrstvami všelijakých sraček.
Ale když jsem měnil teď naposledy čep, vytáhnul jsem celou těhlici z tlumiče, z poloosy a řízení (stejně jsem to musel udělat) a ten čep mi prostě vypadl. Takže už vím, jak na to příště...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
27.6.09, 20:51 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
gokralik píše: Šrouby nejsou problém. Ale dostat ten čep z těhlice bez demontáže ramena je opravu pro lidi se sadomasochystyckými sklony. Nakonec zapnutí té větší sponky na manžetě a můžu jet rovnou do Bohnic. Demontáž ramena jsem radši ani nezkoušel, stačí se podívat na ty sedmnáctileté šrouby natřené x vrstvami všelijakých sraček. Ale když jsem měnil teď naposledy čep, vytáhnul jsem celou těhlici z tlumiče, z poloosy a řízení (stejně jsem to musel udělat) a ten čep mi prostě vypadl. Takže už vím, jak na to příště...
čap s tehlice ide v pohode aj na aute, stačí na to hrubá sila, ak aj ten šroub zlomíš musíš ho vyraziť, potom si správne celú tehlicu zaprieť heverom tak aby sa struna kúsok stlačila, potom zopár rán cez dlhý predlžovák s goly priamo do čapu a vždy s tehlice vylezie, podstatné je si to zaprieť, lebo keď do toho mlátiš na aute tak to pruží a vtedy to neche ísť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
27.6.09, 21:43 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
No právě, ta hrubá síla je problém. Neříkám, že bych byl nějaké tintítko nebo co, ale prostě ten čep je v těhlici dost natěsno. Povolit ten svorný šroub nikdy nebyl problém, pak jsem dal pár ran přes pajcr aby se těhlice rozevřela, pak povolil šrouby (nýty) a pak páčil a páčil. Ale vždycky to byla velká dřina...ono zase když jsem si přizvednul celou těhlici heverem, nedalo se do toho moc třískat silou, protože pak hever vyskočil...no prostě tuhle práci řadím mezi nejneoblíbenější.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
27.6.09, 23:44 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
zvedneš auto (já na velkym heveru, ty na normálnim) sundáš kolo, rozděláš šroub, rozevřeš těhlici majzlikem, když to je rezatý, nastříkáš tam nějaký WDčko nebo něco, no a montpákou se zapřeš do těhlice a jak zapáčíš, vyjede ti krásně čep z těhlice...práce i se sundáním kola na 15 minut max ...někdy to ale fakt nejde, tak táta hejbe s těhlicej a já páčim a pak to vypadne....a nebo se prostě pověsíš za rameno, 2x cukneš a frk...je to venku hlavně pak rychle nepustit, nebo si přerazíš prsty
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
28.6.09, 08:36 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ono to nesmíš páčit našikmo čep musí bejt v ose s těhlicí
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.6.09, 08:37 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Sadra17 píše: ono to nesmíš páčit našikmo čep musí bejt v ose s těhlicí
přesně tak
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
28.6.09, 08:43 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
jej ... to si dám no snad to pujde dobře
_________________ #2580 fávo 135 LSe - Get Hard
|
28.6.09, 09:00 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Nikdy som s tym nemal vacsie problemy...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
28.6.09, 10:04 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
To já mám asi úplně jiné auto jak vy. Sice jsem to dělal jenom dvakrát, ale zápasil jsem s tím pokaždé.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
28.6.09, 10:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|