Tak sem dyn. tlumič vyzkoušel naostro... gumu k ose sem přilepil chemoprenem universal, závaží ke gumě slabou vrstvou chemopren extrem (který sem zakoupil až byla guma přilepená k hřídeli). Světe div se, chem. universal to udržel (najel sem poměrně dost kiláků). Vybrace se snížily, ale jestli to pomohlo proti hluku to nevim... moc se mě nezdá že by byl nějaký rozdíl. Ikdyž mám pocit že to závaží asi uplně napevno byt nemá, dle názoru některých tu a i z vlastní zkušenosti na vrakovišti.
Ale nechápu jednu věc, v návodu se píše že motor má své kritické otáčky kolem 3000 tisíc, co to má ale společné s otáčkama té osy? Ta se přece neotáčí stejnýma otátčkama jak motor... nebo snad jo? Motor muže točit 3000 otáček, ale osa se na jedničku točí jinak ,jak třeba na trojku při stejnách otáčkách motoru. Možná je to blbá otázka, ale auotmechanik nejsu a vrtá mě to hlavou