Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
poloosa š120l r.v.1988 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=1494 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | mrpichanda [ 6.8.06, 18:30 ] |
Předmět příspěvku: | poloosa š120l r.v.1988 |
mam taky problem ked idem na aute tak mi niečo bucha v bubne a čim idem rychlejšie tak sa aj tej zvuk zrichluje moze to biť vôla medzi bubnom a poloosov alebo to može biť v pere lebo som torozmontoval a pero bolo take otračene na jednej strane prosim vas poradte mi čo to mozem mať. a ešte ked chitim koleso a zamikam s nim tak tam na bubne nieco puka. Diky |
Autor: | Matthes [ 6.8.06, 19:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Muze to byt ozvykany kuzel poloosy takze buben pevne nedrzi, to je docela nebezpecne !!! Nebo muze byt krivy buben a skrta o pakny. Pokud mas poskozene pero, je pravdepodobnejsi prvni moznost - s takovym autem se nesmi jezdit !!! Kdyz si driv nandaval buben, dotahoval si poradne matku? |
Autor: | mrpichanda [ 6.8.06, 19:58 ] |
Předmět příspěvku: | re |
dobre som ho utiahol tak ak o bude s tou poloosov tak traba novu čo neda sa tam dať daky vymedzovaci pliešok či niečo podobne skusim dať druhe pero možno to bude s tym |
Autor: | Matthes [ 6.8.06, 20:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdyz je ten kuzel v haji, tak to se neda nijak inteligentne opravit, to je na vymenu poloosy a mozna i bubnu jestli je taky poskozenej. Pero ten spoj zas az tak nedrzi, uz starej Andrt rikal ze to drzi hlavne treni mezi bubnem a tim kuzelem ... |
Autor: | mrpichanda [ 7.8.06, 11:30 ] |
Předmět příspěvku: | re |
tak ho skusim poriadne fest dotiahnuť čo da nemože sa stať ze ho moc dotiahnem a bude mi potom vražat do obloženie lebo nechcem to viac pokaziť ako to je a inač poloos vyzara na pohlad nepoškonena aj bubon len to pero je na tom zrazeni z boku trošku otlačene. |
Autor: | mrpichanda [ 7.8.06, 11:42 ] |
Předmět příspěvku: | re |
ešte sa chcem spitat ci nahodov tam davam to pero dobre ja najprv nasuniem bubon a potom vlozim dnu pero tak abi bolo zarovno poloosi a nie hlbsie nemam ho tam dať na doraz alebo ho tam mam inač davať? |
Autor: | Martin [ 7.8.06, 11:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Že to moc dotáhneš bych se nebál (pokud nestrhneš závit). Jinak ten klín - citace Andrta "Do hřídele vložte klín seříznutým koncem do výběhu drážky, krček hlavy potřete olejem, aby v těsnicím kroužku nedřel a nasuňte brzdový buben. Překontrolujte, zda se klín neposunul dále do hřídele (posuvem do výběhu drážky v hřídeli zvedl by se konec klínu a roztrhl by brzdový buben) a matici mírně dotáhněte. Ke konečnému dotažení je zapotřebí velké síly a provede se i se zajištěním až po zamontování ve voze." |
Autor: | mrpichanda [ 7.8.06, 19:39 ] |
Předmět příspěvku: | re |
dnes som zistil od mojho deda že aj on mal to iste a nebolo to v poloosi ani v bubne ale niekde na lozisku nevie presne čo ale ze ten mechanik mu zmeral volu na bubne namontovanom a potom ho sundal dole a navliekol na poloos niejake kroužky zadpovedajuce tej vôly. poradte mi ake su to kruzky a čo by to asi tak mohlo biť please |
Autor: | Matthes [ 7.8.06, 19:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ted teda nevim o kterych krouzcich je rec ale proc mas teda ozvykany to pero PS: jakou skodu mel deda? |
Autor: | mrpichanda [ 7.8.06, 20:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
ma staru 120š staršiu od mojej ja mam 1988 ma tam tieš mokru poloos ani mne nejde do hlavy ake kruzky nema sa nahodou bubon dotykať aj loziska lebo tie kruzky musia ist niekam na lozisko |
Autor: | Šemik [ 8.8.06, 07:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemáte na mysli kroužky (vymezovací podložky) které se v případě velké vůle dávaly mezi buben a tu středovou matici se závlačkou? |
Autor: | mrpichanda [ 8.8.06, 14:47 ] |
Předmět příspěvku: | re |
ano presne to porad mi prosim ake kružky treba presne a to dostať a kde sa to presne dava misliš medzi tu maticu ktorou sa tritahuje bubon please porad |
Autor: | Thor7 [ 9.8.06, 08:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: re |
mrpichanda píše: ano presne to porad mi prosim ake kružky treba presne a to dostať a kde sa to presne dava misliš medzi tu maticu ktorou sa tritahuje bubon please porad Podle toho, co tu čtu, tak jde o vymezovací podložky. Jsou to podložky o síle 0,3mm a dávají se pod buben. Správně by se měli dávat při každém sundání bubnu, max. můžou být 3 ks.Jakmile by se měla dávat čtvrtá, tak je potřeba buď přelisovat kroužek na poloose nebo poloosu vyměnit. Taky jsem měl problém s tlukotem zadního kola (za klidu stačilo, když jsem zahoupal zadkem auta a z kola se ozývaly docela strašidelné rány) a bylo to taky vůlí po výměně bubnu - po nasazení vymezovacích podložek byl klid (2ks). |
Autor: | Thor7 [ 9.8.06, 09:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Nemáte na mysli kroužky (vymezovací podložky) které se v případě velké vůle dávaly mezi buben a tu středovou matici se závlačkou? Co já vím, tak se dávají pod buben na osazení poloosy, aby vymezily vůli mezi poloosou a bubnem a ne pod matici, tam vymezíš vůli pořádným dotažením |
Autor: | mrpichanda [ 9.8.06, 10:36 ] |
Předmět příspěvku: | re |
je diky moc a tie kroužky si musim vyrobiť alebo dostat to kupiť bežne v obchode strasne moc diky zachranil si mi poloos už som ju chcel vymeniť hadam to bude dobre ked tam dam tie kružky . |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |