Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
vymena manzety na rizeni favo https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=15944 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Carlos [ 6.3.09, 00:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud vím tak řízení na fávu a 742 je dosti podobné. Tudíž by to mělo být tak: Vydoluju kulák (pokud máš stahovák, supr, jinak kladivo ) shrneš manžetu, a pod ní je taková matka co jde do konusu, do který je strčená ta tyčka řídící., tak tu matku vyšroubuj, no a máš tu řídící tyčku v ruce. Teď sundej kulák, matici co ho zajišťuje aby se neměnila sbíhavost, a stáhni starou, nandej novou. Když už ovšem tohle hodláš páchat, asi bych vyměnil obě, spony na nich jsou samozřejmost, a asi i kuláky rovnou. |
Autor: | NOVON [ 6.3.09, 00:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Doporučuju vymontovat celou převodku řízení a vyčistit,promazat ji.Zkontrolovat pouzdra axiálních táhel,vyměnit rovnou obě manžety.. Je taky hodně pravděpodobné,že ti nepujdou vyšrubovat kuláky z axial. tahel..Taky doporučuju prostříkat šrouby co drží převodku-hlavně ten nad výfukem.. |
Autor: | michalkatka [ 6.3.09, 00:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
poradil by som ti to inak, vonkajší čap povoliť matku čo ho drží v tehlici a vymlátiť ho s tehlice, povol tú kontamatku na tyčke riadenia, dôležité aby si neotočil s tyčkou riadenia, a čap vytáčaj von a počítaj na koľko otáčok ho vyberieš, údaj zapísať, alebo zapamätať, vytoč aj tú kontramatku, potom ľahko stiahneš starú manžetu, nasadíš novú, zacvakneš pásky a zloženie v opačnom poradí na počet otáčok čo si si zapamätal... |
Autor: | michalkatka [ 6.3.09, 00:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
čap s tehlice vyberám tak že vyšroubujem istiaci šroub na úroveň konca závitu, na to od spodu podložím a zapriem hydraulický hever, a jedným, alebo dvomi údermi veľkého kladiva po ramene tehlice čo ide na ten čap ho vyrazím... |
Autor: | Bukaj [ 6.3.09, 07:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud bys měnil jen tu jednu manžetu,tak bych to řešil tak, že bych pouze povolil matici, co zajišťuje kulák a kroucením táhla bych ho vyšrouboval (kulák by zůstal v těhlici, matice v té poloze, v jaké byl kulák). Poté bych převlékl starou manžetu přes tu matici a novou zpět (přes matici jde v pohodě, stačí trošku potřít olejem). Nasadit manžetu, zajistit spodní (velkou) sponou, nalít olej do převodky stříkačkou otvorem v manžetě, kterým prochází táhlo, našroubovat zpět táhlo do kuláku, zajistit maticí, pak zajistit menší sponou manžetu a jedém... ...ale kdybych to dělal já, tak řízení ven a pořádná GO ...pozor, co kupuješ za manžety, pokud to nechceš do roka a do dne dělat znovu, tak kup originál (se slepicí), nebo třeba GOMET je taky kvalitní... ...hlavně ne polské... |
Autor: | Ondras83 [ 6.3.09, 10:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: poradil by som ti to inak, vonkajší čap povoliť matku čo ho drží v tehlici a vymlátiť ho s tehlice, povol tú kontamatku na tyčke riadenia, dôležité aby si neotočil s tyčkou riadenia, a čap vytáčaj von a počítaj na koľko otáčok ho vyberieš, údaj zapísať, alebo zapamätať, vytoč aj tú kontramatku, potom ľahko stiahneš starú manžetu, nasadíš novú, zacvakneš pásky a zloženie v opačnom poradí na počet otáčok čo si si zapamätal... přesně tak, nebo změřit šuplérou od konce závitu po kontra matku kuláku a pak to nastav přesně zpátky, utáhni a máš hotovo...každopádně jestli máš možnost geometrie, tak bych tam zajel |
Autor: | NOVON [ 6.3.09, 15:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo dobré rady chlapi,ale jen do té doby než zjistí,že s kulákem v axialním táhle nehne.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |