Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

vlečka - nelze povolit, problem pri demontaži
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=15971
Stránka 1 z 3

Autor:  LUCAS [ 7.3.09, 18:08 ]
Předmět příspěvku:  vlečka - nelze povolit, problem pri demontaži

mam takovy problem. nejdou mi vyrazit stefty ze spoje šikme rameno-přička prevodovky a taky vubec nejdou povolit ty imbusy na poloosach. myslite ze kdyz to poradne nahreju nejak horkovzdušnou pistoli aby se to nejak roztahlo ze to povoli? jinak proste vubec nevim jak to rozdelat a docela to je problem protoze bych to potreboval rozdelat, obrousit a nabarvit, ale nemuzu se hnout s timhle. jinak jsem to nastrikal konkorem a nechal 1 den a stejne to nejde.

jo a jeste musim dodat ze to rezat nechcu.

Autor:  Jarda S. [ 7.3.09, 19:00 ]
Předmět příspěvku: 

silou to pude a těm imbusům uřež hlavičky a pak pudou hasákem povolit

Autor:  LUCAS [ 7.3.09, 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
silou to pude a těm imbusům uřež hlavičky a pak pudou hasákem povolit


no mlatil jsem do toho opravdu hodne přes kus dřeva (až jsem se bal aby to vubec prezilo) a proste to nejde vyrazit. tak jsem si vzpomel jak se sundava venec ze setrvaku(nahřátím) a napadlo me ze by se to dalo nejak aplikovat i na tohle. jak to myslis urez hlavicky? a za co to pak chytim kdyz to urezu?

Autor:  Carlos [ 8.3.09, 00:12 ]
Předmět příspěvku: 

LUCAS píše:
jak to myslis urez hlavicky? a za co to pak chytim kdyz to urezu?


Tak vyndáš poloosy a zbyde ti tam kus co čumí ven. :wink:

Autor:  shrekzv [ 8.3.09, 04:06 ]
Předmět příspěvku: 

LUCAS nahriatie by mohlo pomoct....

Autor:  LUCAS [ 8.3.09, 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

Carlos píše:
LUCAS píše:
jak to myslis urez hlavicky? a za co to pak chytim kdyz to urezu?


Tak vyndáš poloosy a zbyde ti tam kus co čumí ven. :wink:


jasne ja si neuvedomil ze zavit je jen v unaseci u naboje kola. na jedne poloose jsem povolil vsechny (pusobil tam 1 den a 1 noc konkor101 :-) ) a na druhe jen 3 a zbytek jsem urezal ty hlavicky a pak normalne ty zbytky vyrouboval naprosto bezproblemu. akorat na te pricce jsem ty stefty musel urezat. ale chtel jsem rozdelat sikmy a podelny rameno od sebe a to bude asi hooooooooooooodne velkej problem. vubec to nejde a bracha mi rikal ze ty srouby se tam casto trhaji a pak je to prej na vyhozeni kdyz ho utrhnu. tak jsem to nastrikal zase konkorem a za 2 dny na to mrknu no ale nechtel bych to znicit. mate nato nekdo nejaky postup?

Autor:  Jarda S. [ 8.3.09, 19:09 ]
Předmět příspěvku: 

vem to k někomu kdo má autogen :wink:

Autor:  LUCAS [ 8.3.09, 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
vem to k někomu kdo má autogen :wink:


to nepujde. nikoho takoveho neznam

Autor:  Šemik [ 8.3.09, 19:14 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, tyhle šrouby se často trhnou. Chce to ze strany nějakým šroubovákem ostrým a kladivem rozsekat ty trubičky co jsou na šroubu navlečeny a tam dolů k závitu v šikmym rameni pořádně červené brzdovky, nebo něčeho podobného a pak se modlit aby se to dalo povolit..

Autor:  LUCAS [ 8.3.09, 19:25 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Jo, tyhle šrouby se často trhnou. Chce to ze strany nějakým šroubovákem ostrým a kladivem rozsekat ty trubičky co jsou na šroubu navlečeny a tam dolů k závitu v šikmym rameni pořádně červené brzdovky, nebo něčeho podobného a pak se modlit aby se to dalo povolit..


aha. sakra no ja to chtej nejakym nedestruktivnim zpusobem. ty trubicky jsem chtel ponechat. vycetl jsem tady ze na jejich delce taky zalezi aby nebyly Acka. jeste nejaky jiny tip by nebyl? třeba by stacilo do nich navrtat dirku a strinout tam injekcni strikackou nejaky povolovač. ten konkor101 se mi osvedčil. achjo... ja myslel ze ty imbusy na poloosach budou nejvetsi problem :-(

Autor:  Šemik [ 8.3.09, 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Ty trubičky bys stejně musel krátit, takže je to jedno, lepší to udělat z nových než z těch starých zrezlých.

Autor:  LUCAS [ 8.3.09, 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Ty trubičky bys stejně musel krátit, takže je to jedno, lepší to udělat z nových než z těch starých zrezlých.


proc myslis ze bych je musel kratit? na naprave kdyz byla v aute nebyly Acka, ale je fakt ze tam byly kyvkovy domky. no zrezly jsou to mas pravdu.

Autor:  Šemik [ 8.3.09, 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

Protože lino má jinou tloušťku než ty hloupý "L" gumy.

Autor:  LUCAS [ 8.3.09, 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Protože lino má jinou tloušťku než ty hloupý "L" gumy.


aha. no tady toho laborovani s tim linem a delkou trubicek se bojim jako cert krize. strasne nerad bych se dozil toho ze dam napravu do auta, dam tam motor a budou Ačka jak na kyvce kdyz je auto nalozeny 5 lidma. to by me trefilo asi...

otazkou je jestli jsem to pochopil spravne ze ty trubicky maji na to vliv? co valstne tedy ma vliv na to ze jsou Acka za predpokladu ze sikmy ramena ani podelny nejsou nijak pokriveny?

Autor:  Carlos [ 8.3.09, 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

Vliv na to má taky vymačkanej silentblok šikmýho ramene, tyhle trubičky které určují na kolik to můžeš utáhnout, takže když jsou krátké udělá to Ačka. Abych pravdu řekl toho laborování s linem a trubičkama se taky dosti bojim. :?

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/