Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Neudrzim 120tku M v kolejich
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=1650
Stránka 1 z 1

Autor:  chorvi [ 21.8.06, 18:26 ]
Předmět příspěvku:  Neudrzim 120tku M v kolejich

Prosím o pomoc, neudržím š120M ani v malých vyjetých kolejích, už se skoro bojim jezdit, pokusim se popsat příznaky, při jízdě v kolejích auto plave z jedny stopy do druhý, ještě to jde když jedu v pravý stopě nebo do zatáček, po rovný silnici jede v poho rovně a drží, při průjezdu děr a podobných výtluků neuskakuje. Byl jsem na STK a bez problémů jsem prošel. Jsem zvyklý z užovky jezdit v kolejích, ta držela stopu , že jsem mohl pustit volant dělat něco jinýho. :D

Autor:  ferrari [ 21.8.06, 18:59 ]
Předmět příspěvku: 

pokiaľ to nie je banalita typu - žehličká má meší rozchod = kolesá sú akurát v koľajach, alebo naopak, nedajú sa obe kolesá naraz dostať do koľají, tak tipujem, že máš v kýbli silentboky na prevodovke, resp. na motore...

Autor:  chorvi [ 21.8.06, 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

mám spíš pocit že to hází v předu

Autor:  chorvi [ 21.8.06, 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

kdyby to opravdu byly silenbloky, je to na první pohled znát? na motoru to poznám nezdá se, že by nějak visel.jsem skodovkar víceméně začátečník.

Autor:  paca [ 21.8.06, 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

ja som podvaril ramená plechom hrubky 1 mm, obvaril nápravnicu a namiesto silentblokov dal ložisko
bolo to nenormalne tvrde ale držalo to všade

Autor:  Jarda S. [ 22.8.06, 11:11 ]
Předmět příspěvku: 

chorvi píše:
mám spíš pocit že to hází v předu


to bych tipoval na čepy

Autor:  ferrari [ 22.8.06, 18:32 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
chorvi píše:
mám spíš pocit že to hází v předu


to bych tipoval na čepy


toto by si mal odhaliť jednoducho - zdvihni pr. koleso, chyť ha najprv dole a hore (na koncoch zvilej osi kolesa) a snaž sa ho rozkývať - ak zistíš dáke vôle, tak je to ložisko, alebo zvislák
potom chať koleso napravo a naľavo (na koncom vodorovnej osi kolesa), zasa s ním kývaj a ak zistiš vôle, tak sú to guláky...

silentbloky ťažšie zistíš (ešte tak vizuálne na motore), hlavne na prevodovke - skús držať rýchlostnú páku počas prejazdu väčších nerovností, či sa vibrácie cez ňu prenášajú...

Autor:  Bukaj [ 22.8.06, 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

chorvi píše:
mám spíš pocit že to hází v předu


A neni to náhodou tim, že hřeben je oproti šneku o dost poddajnější a citlivější na nerovnosti?

Autor:  chorvi [ 25.9.06, 09:04 ]
Předmět příspěvku: 

diky za odpovedi,
po dlouhy dobe jsem se konecne zjistil cim to bylo, podle vasich rad jsem zkusil vule kulaku i svislaku, mensi vule byla na pravym svislaku a na kulacich jsem nic nepocitoval, ale projistotu jsem je radeji vymenil, pri montazi jsem si vsiml, ze na luzku stabilizatoru jsou dost vybehane ty gumy(pri zkousce sroubovakem tam byl +-5mm vakl ), vymenil a uz je to OK :D [/b]

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/