|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
vlečka vs. kyvka + převodovka
Autor |
Zpráva |
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
vlečka vs. kyvka + převodovka
Zdarec všichni Škodováci.
Jen bych chtěl váš všeobecný názor...
Měl jsem původní škodovku 130L, ale jednoho krásného dne se mi rozsypal homokinetický kloub na suché poloose...
Nechal jsem se odtáhnout a o víkendu řešil co s tím... měl jsem k dipozici komplet ze 125ky a jelikož byly na staré vlečce všechny ramena na rozpadnutí a já potřeboval jezdit, hodil jsem tam 125kovou převodovku s poloosama atd... taky motor z favorita... Ale teď si říkám, jestli tam zas nehodit 130kovou převodovku s převodem 3,9 a nový šikmý ramena... mám je rovnou vystužit?
Na kolik mě výjdou nový ramena, dají se ještě nějak rozumně sehnat?
Když jsem tam měl vše po staru, tak ale zadek strašně hučel a s kamošema jsem se nemohl shodnout čím to bylo... žeprý převodovka, já spíš myslím, že zadní kola, možná ložiska, protože to bylo rozčapnutý jak kačena..
Do generálky převodovky se mi moc nechce... jinak problémy s řazením nebo rychlostma nebyli, tak nevím...
Navíc nevím jestli se jim to takhle na stk bude líbit, protože podle vyhlášky pro motor z favorita musím mít suchou poloosu...
Jaký jinak schledáváte výhody suché poloosy se šikmými rameny? Podepisuje se to nějak výrazně na jízdních vlastnostech?
Jak moc si rychlostně a z hlediska spotřeby paliva pomůžu s tou převodovkou 3,9?
No, tak jsem se rozpovídal.. Dík za názory.
SM.
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
17.7.09, 12:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Re: vlečka vs. kyvka + převodovka
Jaký jinak schledáváte výhody suché poloosy se šikmými rameny? Podepisuje se to nějak výrazně na jízdních vlastnostech?
Jak moc si rychlostně a z hlediska spotřeby paliva pomůžu s tou převodovkou 3,9?
No, tak jsem se rozpovídal.. Dík za názory.
SM.[/quote]
Vlečka je určitě ku prospěchu jizdních vlastností a komfortu podlě me...ale je slovo proti slovu. Hádat se nechci.
Nový šikmá ramena sice seženeš ale je to zbytečný...lepší je vyztužit nějaka zachovalá + nová kvalitní podelná tak vyztuzit.
Hučeli zřejmě ložiska...to je běžné po těch letech zvlast kdyz pises ze jsi mel velka acka, takze rovnou nová.
Na STK jim vlečka nevadí...motor z Fáva už by mohl.
Delší stále převod 3.9 je lepší že motor pracuje v nižších otáčkacách takže je tižsi a mene zere...chce to ale zase sílny motor. Ovsem kelda akcelerace. To se da opet vyresit jeste silnejsim motorem.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
17.7.09, 13:05 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
4,22 je nejlepci Ale ne uplne vhodny kdyz jezdis na dalnicich.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
17.7.09, 13:12 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Osobne povazuju za nejlepsi mit vlecku, ale prevod 4,22, da to praci poskladat, ale jde to.
Jinak vlecka se tu resila uz milionkrat, tak si najdi starsi clanky, zakladni doporuceni je: vyztuzit podle 130L/A a hlavne zpevnit spoj sikmyho a podelnyho ramena.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
17.7.09, 13:13 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
No, to já bych právě radši bral spíš ten převod 3,9...
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
17.7.09, 16:30 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
A kde jezdis hlavne?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
17.7.09, 16:44 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
No, každý den trasa Letovice - Brno....
Jako, já myslím, že pokud má motor dostatečný výkon, tak že je zbytečný ho honit na 4,22...
Ale hlavně se bojím, že jestli tam dám tu starou 5q a začne to zas tak hučet, že mi švihne..
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
17.7.09, 16:58 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tak se podivej na loziska v ty prevodovce a uvidis.
No jinak koukamm a je to jizda prdelema, ja bych volil 4,22 tak do 60kW motoru...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
17.7.09, 17:45 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Tak to mám dávno přes 60kW, ne? No, zas tak prdelema to není, ale semtam nějaká ta stoupačka je... těch 140 to rozjedu až na dálnici před Brnem..
Ale občas jedu nějakou větší dálkovku... spíš jde o to, jestli ta mokrá poloosa je takový krok zpět... nejvíc mi vadí pocit, že když prdne poloosa, tak ti uletí kolo.. to se u vlečky nestane...
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
17.7.09, 18:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|