Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
vlečka vs. kyvka + převodovka https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=18086 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | SM [ 17.7.09, 12:08 ] |
Předmět příspěvku: | vlečka vs. kyvka + převodovka |
Zdarec všichni Škodováci. Jen bych chtěl váš všeobecný názor... Měl jsem původní škodovku 130L, ale jednoho krásného dne se mi rozsypal homokinetický kloub na suché poloose... Nechal jsem se odtáhnout a o víkendu řešil co s tím... měl jsem k dipozici komplet ze 125ky a jelikož byly na staré vlečce všechny ramena na rozpadnutí a já potřeboval jezdit, hodil jsem tam 125kovou převodovku s poloosama atd... taky motor z favorita... Ale teď si říkám, jestli tam zas nehodit 130kovou převodovku s převodem 3,9 a nový šikmý ramena... mám je rovnou vystužit? Na kolik mě výjdou nový ramena, dají se ještě nějak rozumně sehnat? Když jsem tam měl vše po staru, tak ale zadek strašně hučel a s kamošema jsem se nemohl shodnout čím to bylo... žeprý převodovka, já spíš myslím, že zadní kola, možná ložiska, protože to bylo rozčapnutý jak kačena.. Do generálky převodovky se mi moc nechce... jinak problémy s řazením nebo rychlostma nebyli, tak nevím... Navíc nevím jestli se jim to takhle na stk bude líbit, protože podle vyhlášky pro motor z favorita musím mít suchou poloosu... Jaký jinak schledáváte výhody suché poloosy se šikmými rameny? Podepisuje se to nějak výrazně na jízdních vlastnostech? Jak moc si rychlostně a z hlediska spotřeby paliva pomůžu s tou převodovkou 3,9? No, tak jsem se rozpovídal.. Dík za názory. SM. |
Autor: | Martin 007 [ 17.7.09, 13:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vlečka vs. kyvka + převodovka |
Jaký jinak schledáváte výhody suché poloosy se šikmými rameny? Podepisuje se to nějak výrazně na jízdních vlastnostech? Jak moc si rychlostně a z hlediska spotřeby paliva pomůžu s tou převodovkou 3,9? No, tak jsem se rozpovídal.. Dík za názory. SM.[/quote] Vlečka je určitě ku prospěchu jizdních vlastností a komfortu podlě me...ale je slovo proti slovu. Hádat se nechci. Nový šikmá ramena sice seženeš ale je to zbytečný...lepší je vyztužit nějaka zachovalá + nová kvalitní podelná tak vyztuzit. Hučeli zřejmě ložiska...to je běžné po těch letech zvlast kdyz pises ze jsi mel velka acka, takze rovnou nová. Na STK jim vlečka nevadí...motor z Fáva už by mohl. Delší stále převod 3.9 je lepší že motor pracuje v nižších otáčkacách takže je tižsi a mene zere...chce to ale zase sílny motor. Ovsem kelda akcelerace. To se da opet vyresit jeste silnejsim motorem. |
Autor: | Matthes [ 17.7.09, 13:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
4,22 je nejlepci Ale ne uplne vhodny kdyz jezdis na dalnicich. |
Autor: | Viky [ 17.7.09, 13:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Osobne povazuju za nejlepsi mit vlecku, ale prevod 4,22, da to praci poskladat, ale jde to. Jinak vlecka se tu resila uz milionkrat, tak si najdi starsi clanky, zakladni doporuceni je: vyztuzit podle 130L/A a hlavne zpevnit spoj sikmyho a podelnyho ramena. |
Autor: | SM [ 17.7.09, 16:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, to já bych právě radši bral spíš ten převod 3,9... |
Autor: | Matthes [ 17.7.09, 16:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
A kde jezdis hlavne? |
Autor: | SM [ 17.7.09, 16:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, každý den trasa Letovice - Brno.... Jako, já myslím, že pokud má motor dostatečný výkon, tak že je zbytečný ho honit na 4,22... Ale hlavně se bojím, že jestli tam dám tu starou 5q a začne to zas tak hučet, že mi švihne.. |
Autor: | Matthes [ 17.7.09, 17:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak se podivej na loziska v ty prevodovce a uvidis. No jinak koukamm a je to jizda prdelema, ja bych volil 4,22 tak do 60kW motoru... |
Autor: | SM [ 17.7.09, 18:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to mám dávno přes 60kW, ne? No, zas tak prdelema to není, ale semtam nějaká ta stoupačka je... těch 140 to rozjedu až na dálnici před Brnem.. Ale občas jedu nějakou větší dálkovku... spíš jde o to, jestli ta mokrá poloosa je takový krok zpět... nejvíc mi vadí pocit, že když prdne poloosa, tak ti uletí kolo.. to se u vlečky nestane... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |