Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zástavba serva do felicie
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=19789
Stránka 1 z 2

Autor:  Carlos [ 12.11.09, 19:51 ]
Předmět příspěvku:  Zástavba serva do felicie

Zdravíčko, jelikož druhému uživateli vínovky se nelíbí potřebná síla k točení volantem při parkování (ano je to mamča), navrhla zástavbu serva. Tedy se ptám, co vše potřebuji na toto. Předpokládám že u 1,6 to bude asi jiné a tedy tyto propriety by byly třeba z 1,3ky.

Autor:  Jarda S. [ 12.11.09, 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

kup jí čínky je to jednodužší a levnější :lol: :lol:

Autor:  Carlos [ 12.11.09, 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

Hele popravdě, mě tam to servo taky štvát nebude. :D

Autor:  michalkatka [ 12.11.09, 20:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zástavba serva do felicie

Carlos píše:
Zdravíčko, jelikož druhému uživateli vínovky se nelíbí potřebná síla k točení volantem při parkování (ano je to mamča), navrhla zástavbu serva. Tedy se ptám, co vše potřebuji na toto. Předpokládám že u 1,6 to bude asi jiné a tedy tyto propriety by byly třeba z 1,3ky.


vymeniť samotné riadenie, servočerpadlo, hadice, trubky, nádobka na olej, konzola kde je čerpadlo, iná napínacia kladka, a neviem či nie všetky remenice na širší remeň...

záleží na pôvodnej výbave a motorizácii...

Autor:  Carlos [ 12.11.09, 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

1,3 50kW r.v. 98

EDIT: Nemá kwiko ve felmanovi servo? Nebo je to jen má utkvělá představa?

Autor:  michalkatka [ 12.11.09, 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

Carlos píše:
1,3 50kW r.v. 98

EDIT: Nemá kwiko ve felmanovi servo? Nebo je to jen má utkvělá představa?


tak k tomu aj celú konzolu čo drží alternátor...

nie, zatiaľ nemá, ale má to v pláne, ale čerpadlu bude niede za motorom, nakoľko v predu už má alternátor a kompresor, tak isto ako ja, dopredu by to už nevošlo, jedine zohnať konzolu zo Seatu Arosa 1.0 s tým Škoda motorom...

http://im.sauto.cz/sauto_photos/catalogue/978/5229/9412/df984d03ae99bfd49331bfee397d8b9d_big.jpg

Autor:  Ondras83 [ 12.11.09, 21:18 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:


to je blbost, to tam nepude, protože to má hliníkovej držák jako okta a fábka a to do feldy za boha nedáš...jedině převařit držák motoru :wink:

servo na 1,3 tady bylo na prodej za 5 tis

já mám teda řízení s 240 tis km, horní uložení tam má asi 40-50 tis a točim jak se servem...na zimákách každý parkoviště a všechno krásně dlaněj :wink: ...servo je pěkný na parkovišti, ale pak s tim někde řezat zatáčky, to je skoro o hodiny, ale myslim, že to je o zvyku...jinak jel jsi někdy s fábijej? myslim, žes dělal autoškolu s 1,9SDI no a tam to servo je uplnej příklad, jak by podle mě nemělo bejt..jde hrozně lehoučko a nemáš vůbec kontakt se silnicej a autem :wink:

takže pro tebe, jakože do města servo dobrý, pro mě, co jezdim většinu po zatáčkovitejch okreskách mě ten pátek u hypernovy na parkovišti a 2x denně zatočení na parkovišti před školou nevytrhne :lol:

Autor:  kwiko [ 12.11.09, 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

No, ja som servo pre Formana mal, ale som ho nakoniec zastaval do firemnej 1,3ky. Teraz ma klimu takze musim vymysliet nejaky drziak na cerpadlo...

inak tlacidlo hladat = http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=13312
:wink:

Autor:  Carlos [ 12.11.09, 21:53 ]
Předmět příspěvku: 

Jo no, to je asi ta zmlsanost z KAčka a 1,6ky. :D Každopádně na zatáčení zlatá 120, tam na tom aspoň neni taková nálož, tak to jde taky lehoučko. :D
EDIT: Hledal jsem, ale asi blbě.

Autor:  Carlos [ 12.11.09, 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem to tak nějak zkoukl ... no a teda, jestli někdy, tak za dlouho. Budu se muset mooc nudit a mít moc peněz. :D

Autor:  IceBear [ 12.11.09, 23:54 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
jinak jel jsi někdy s fábijej? myslim, žes dělal autoškolu s 1,9SDI no a tam to servo je uplnej příklad, jak by podle mě nemělo bejt..jde hrozně lehoučko a nemáš vůbec kontakt se silnicej a autem :wink:


Služební Fábka 1,4 Combi. Jel jsem s ní jen 2x, protože nepatří našemu oddělení. Děsně přeposilované. Kdybych na dálnici ve 140 kýchnul, tak jsem na střeše :lol: . Jde asi o zvyk (nebo taky o držku), třeba Octa taky zpětná vazba od kol nic moc, ale tuhost řízení ve vyšších rychlostech tak akorát.

Edit: v autoškole jedeš většinou jen 40, tam ti to nepřijde :lol:

Autor:  paži [ 13.11.09, 02:14 ]
Předmět příspěvku: 

Mě ty serva docela štvou, nejsou moc potřeba u menších aut.. Felda bez serva se řídí krásně, narozdíl od fábky ze servem, kde by vpodstatě bejt nemuselo.
U picassa ale nemáš šanci zatočit bez serva, určitě ne na místě.

Carlos: myslel jsem, že to bude jednodušší a ty asi taky:) Takhle bych se na to vysral..

Autor:  Carlos [ 13.11.09, 08:07 ]
Předmět příspěvku: 

paži: asi tak no, holt se máti zeptám, jestli to za to stojí. :D Já to bez serva vydržim, otázka je, jestli ona taky, a když ne, jak se jí bude jezdit s vozem 742. :lol: Protože prej pedály jsou moc vysoko, plyn moc v pravo... :roll: :lol:

Autor:  NOVON [ 13.11.09, 10:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zástavba serva do felicie

michalkatka píše:
Carlos píše:
Zdravíčko, jelikož druhému uživateli vínovky se nelíbí potřebná síla k točení volantem při parkování (ano je to mamča), navrhla zástavbu serva. Tedy se ptám, co vše potřebuji na toto. Předpokládám že u 1,6 to bude asi jiné a tedy tyto propriety by byly třeba z 1,3ky.


vymeniť samotné riadenie, servočerpadlo, hadice, trubky, nádobka na olej, konzola kde je čerpadlo, iná napínacia kladka, a neviem či nie všetky remenice na širší remeň...

záleží na pôvodnej výbave a motorizácii...

JO A TAKY VOLANTOVOU TYČ,BO JE KRATŠÍ..

Autor:  slovacek.milos [ 13.11.09, 13:53 ]
Předmět příspěvku: 

to servo ale nic moc že byys točil prstíkem to ne miloš

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/