Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Ahoj https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=2124 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | adamisko [ 12.10.06, 18:49 ] |
Předmět příspěvku: | Ahoj |
Ahojte Pasuje predna naprava zo 130 d skody 105 r.v. 1984 konkretne mi ide o uchytenia do karoserie ci tam nebude treba nieo vrtat a podobne |
Autor: | Jarda S. [ 12.10.06, 18:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
84 už je emko takže je to bez problémů |
Autor: | adamisko [ 12.10.06, 18:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
vdaka , uz si len najst cas |
Autor: | Peter50kw [ 12.10.06, 20:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
S105 z 1984 ma pravdepodobne este staru prevodovku riadenia. Na napravnicu pre hrebenove riadenie sa tato neda uchytit. Druha moznost je vymenit aj cele riadenie vcitane klboveho hriadela volantu (o 5cm kratsi) a pedalovu skupinu. |
Autor: | Pech. [ 13.10.06, 06:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli tam je hřeben poznáš snadno, bu%d máš pedály od nozníku rovně dolů, jako užovka, potom je tam šnek (i takový emka jsou) pokud jsou nahoře uchycený blízko u sebe a pak jdou šikmo, tak je tam hřeben |
Autor: | Pech. [ 13.10.06, 06:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
a pokud je tam hřeben, tak tam 130 půjde bez úprav, pokud tam je šnek, tak tam 130 náprava půjde po udělání jinýho otvoru do podlahy pro průchod k převodce, protože hřeben je jinej a výměně pedálový skupiny spojka/brzda |
Autor: | Bukaj [ 13.10.06, 10:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pech. píše: a pokud je tam hřeben, tak tam 130 půjde bez úprav, pokud tam je šnek, tak tam 130 náprava půjde po udělání jinýho otvoru do podlahy pro průchod k převodce, protože hřeben je jinej a výměně pedálový skupiny spojka/brzda Ten otvor tam v kastli od r. 83 už je, jen má gumovou záslepku. A do 105ek dávali hřebena snad až od r. 85, jinak hřebenová náprava je pro všechny škodovky s vyjímkou Garde stejná. Pokud tam máš šneka, pak musíš kromě kompletní nápravy vyměnit ještě ty pedály (jak psal Pech.) a kloubový hřídel od volantu k převodce řízení. Také je dobré zaslepit tu původní díru |
Autor: | Šemik [ 13.10.06, 13:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky nezapomeňte brzdy! Š 105 má dvoupístky, Š 130 čtyřpístky... |
Autor: | Bukaj [ 13.10.06, 18:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Taky nezapomeňte brzdy! Š 105 má dvoupístky, Š 130 čtyřpístky... Ale brzdy nejsou nedílnou součástí nápravy a když se mění náprava, nemusí se rozpojovat brzdový okruh... |
Autor: | adamisko [ 13.10.06, 18:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
JJ teraz tam mam sneka a na tej 130tkovej je hreben. Som zmiereny s tym ze budem muset zobrat vrtak pilnik a urobit novu dieru vedla. Volantovu tycku na hreben mam uz doma. brzdy xcem nechat povodne dvojpiestikove( uchytenie baranov by malo byt rovnake pokial viem) Pocul som ze stvorpiestikove su kazove, osobnu skusenost nemam "iba som pocul" . Tak ma hned nezabite PS: neda sa to nejako spravyt aj s tymi starymi pedalmi ( posunut ich?) |
Autor: | Peter50kw [ 13.10.06, 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
adamisko píše: JJ teraz tam mam sneka a na tej 130tkovej je hreben. Som zmiereny s tym ze budem muset zobrat vrtak pilnik a urobit novu dieru vedla. Volantovu tycku na hreben mam uz doma. brzdy xcem nechat povodne dvojpiestikove( uchytenie baranov by malo byt rovnake pokial viem) Pocul som ze stvorpiestikove su kazove, osobnu skusenost nemam "iba som pocul" . Tak ma hned nezabite PS: neda sa to nejako spravyt aj s tymi starymi pedalmi ( posunut ich?) Mozne je vselico ale to mas taky problem zajst na srotovisku a kupit pedale? Aspon to bude vsetko origos. |
Autor: | Pech. [ 13.10.06, 23:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
uhycení třměnů na 4písty stejný není,ale držák lze normálně vyměnit, pokud by se doma někomu držáky na 4písty válely, tak je klidně vezmu |
Autor: | Šemik [ 14.10.06, 10:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bukaj píše: Šemik píše: Taky nezapomeňte brzdy! Š 105 má dvoupístky, Š 130 čtyřpístky... Ale brzdy nejsou nedílnou součástí nápravy a když se mění náprava, nemusí se rozpojovat brzdový okruh... Jo, já sem myslel že když už bude měnit nápravu, tak že by mohl vyměnit i ty brzdy za lepší... Jinak nevím proč by ty 4písty měly být poruchové... Rapid je má a naprostá spokojenost z naší strany |
Autor: | Jarda S. [ 14.10.06, 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Jinak nevím proč by ty 4písty měly být poruchové... Rapid je má a naprostá spokojenost z naší strany já mam sice dvoupístky ale brzdí jak sviňa |
Autor: | Kachnis [ 14.10.06, 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ja to o tech 4 pistkach slysel taky, znamej co kdysi delal v boleslavi a potom v autorizovanym servisu skoda (v dobach 105ek a 120tek) a rikal ze se obcas stane ze se kousne 1 pistek a desticka se zkrizi a zkurvi kotouc.. no ale osobne nevim, po tom co mi tohle rek sem 4 pistky prodal, takze sem je ani neskousel ...a jinak prej 4 pistky vyrabeli jen proto aby se kvasinsky odlisili od boleslavaku, pac vzdycky museli mit neco extra |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |