Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Třepání auta a šatltpáky
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=23220
Stránka 1 z 1

Autor:  Dundee [ 24.7.10, 20:13 ]
Předmět příspěvku:  Třepání auta a šatltpáky

Borci, mám problém s Red Dwarfem :cry:
Jelikož se v pondělí chystám na STK, tak jsem dneska vyměnil L rameno, celý řízení a L poloosu.
Rameno a řízení jsou funglovky, poloosa je ze starýho modelu s cca rok starým homokineťákem. Jinou poloosu jsem použil jen proto, že mi na převodovce zůstal tisícihran s tim bazmekem a v ruce poloosa s tripoidem na konci a pak jsem zjistil, že mám málo vazelíny :oops:

A teď k problému:
Při jízdě se auto třese, jako kdyby byly hranatý kola nebo jelo po kostkách s do toho se celkem klepe šaltpáka. Při řazení se trochu ozývá i hluk z převodovky, ale to přičítám tomu, že při záměně poloos došlo k úniku cca 0,1-0,2 l oleje z převodovky. Může ten "třas" auta dělat poloosa nebo je problém v něčem jinym? Zítra po výměně rozvodů (chrastěj a teče gufero na prsou) tam nahodim plecháče se zimákama (alu maj blbej rozměr gum na TK), tak poznám, jestli to je kolama nebo ne.

P.S.: Poslední tři týdny si vozim zadek ve 406ce, tak si pořádně nevzpomínám, jestli se Trpaslík takhle třásl i předtim nebo ne :roll:

Autor:  michalkatka [ 24.7.10, 20:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Třepání auta a šatltpáky

ja by som povedal že problém bude práve v tom kĺbe, vždy ho meniť celý, a k vnútornému kĺbu patrí tripoid s tisíchranom kde ide hriadeľ poloosi a šálka kĺbu s tisíchranom do prevodovky...

nieje dobré kombinovať dva kĺby...

vnútrtný homokyneťák ide s prevodovky pohodlne vyraziť väčším plochým najzlíkom, alebo monterpákou...

Autor:  Dundee [ 24.7.10, 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

Dal jsem jinou celou poloosu. Na tý je vnitřní kloub starý a vnější má cca rok.

Autor:  michalkatka [ 24.7.10, 20:41 ]
Předmět příspěvku: 

takže aj celý vnútrný kĺb si menil :?:

Autor:  Dundee [ 24.7.10, 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

Vyměnil jsem kus za kus. Moje poloosa se ve vnitřnitřim kloubu "rozpadla" (vyndal jsem tripoid a zbytek kloubu zůstal na převodovce), tak jsem tam dal celou jinou poloosu, protože jsem neměl dost vazelíny do obou kloubů (původně jsem chtěl vyměnit jenom manžetu vnějšího koubu).

Autor:  varok [ 24.7.10, 22:15 ]
Předmět příspěvku: 

Tak teď to nechápu. Jako že jsi nechal původní vnější obal vnitřního homokyneťáku a vyměnil jsi jen poloosu a ten vnitřek kloubu? :shock: Je potřeba to měnit jako celek, ne nechat nový typ obalu a starý typ tripoidu.

Autor:  Dundee [ 25.7.10, 05:21 ]
Předmět příspěvku: 

Dundee píše:
tak jsem tam dal celou jinou poloosu, protože jsem neměl dost vazelíny do obou kloubů


Ta poloosa, co byla na autě, leží celá na stole. Vzal jsem jinou kompletní poloosu a dal ji tam.

Autor:  michalkatka [ 25.7.10, 15:00 ]
Předmět příspěvku: 

aj s kompletným vnútorným kĺbom :?: to jest aj s tisíchranom do prevodovky :?:

Autor:  Dundee [ 25.7.10, 15:23 ]
Předmět příspěvku: 

Jasan, prostě jsem vzal poloosu z jinýho auta a dal ji místo tý svojí (svůj obal tripoidu s tisícihranem jsem z převodovky srazil) :wink:

Autor:  michalkatka [ 25.7.10, 15:27 ]
Předmět příspěvku: 

ak je zaručene dobrý tak jedine druhá strana...

Autor:  Dundee [ 25.7.10, 15:38 ]
Předmět příspěvku: 

Jistej si tim bejt nemůžu, takže v týdnu vyčistim a přemanžetuju svojí původní poloosu a vrznu ji tam zpátky. Jen doufám, že to bude tim...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/