Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
nandání vlečky https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=2414 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Elvis [ 9.11.06, 21:09 ] |
Předmět příspěvku: | nandání vlečky |
Zdravím,tak po úspěšném sundání kyvné nápravy budu nandavat vlečnou zgenerálkovanou nápravu a nějak ještě nemám hotovou převodovku a tak přemejšlím jestli můžu na auto nandat nápravu a potom převodovku Dík |
Autor: | jarousch [ 10.11.06, 06:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jestli tu napravu chces opet pred montazi prevodovky sundavat, tak honem do toho. Vlecka ma sva sikma ramena uchycena do pricky prevodovky, tak to nedelej usetris si praci. |
Autor: | JohnDeere [ 1.12.06, 00:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chcem sa spýtať, čo sa týky pružín, vlečka potrebuje iné pružiny ako kyvka?? Ak sa mi zajtra podarí zohnať komplet vlečku, tak by som do toho šiel. |
Autor: | Bukaj [ 1.12.06, 07:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
JohnDeere píše: Chcem sa spýtať, čo sa týky pružín, vlečka potrebuje iné pružiny ako kyvka?? Ak sa mi zajtra podarí zohnať komplet vlečku, tak by som do toho šiel. Jo, vlečka má úplně jiné pružiny (delší). |
Autor: | JohnDeere [ 1.12.06, 08:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
OK dik... A čo sa týka vyhotovenia? Všetky vlečky sú rovnaké alebo je medzi nimi nejaký rozdiel. Ja mám možnosť zohnať vlečku zo 130-ky. Prosím napíšte čo všetko o tom viete... už len aby som si bol istý, že nekúpim blbosť a volám (nieže kúpim zbytočné kilá železa a prídem o peniažky, ktorých je stále málo) A ako to je vlastne s tým postavením kolies do A?.. že vraj u vlečky to nehrozí.. ale to je asi blbosť, už som videl dosť vlečiek ktoré stoja horšie ako moja kyvka. Opotrebovaním čoho môže vlečka stáť do A?Dopredu ďakujem. |
Autor: | Kybergreg [ 1.12.06, 10:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vlečka s koly do A = unavená a zkroucená (do vrtule) podélná ramena (je potřeba dát nová ramena a vyztužit je), někdy to může být jen vytahanými silentbloky, ale tím si nejsem až tak jistej. Vlečka z Š130 je pro 125ku optimální, dělal se ještě jeden druh vlečky, ta měla užší rozchod kol a dávala se do prvních gardovek a možná i do nějakýho spešl typu užovky jako byly LE, LX nebo tak nějak. Jinak mám pocit, že z hlediska emkový kastle je jen jeden druh vlečky a ten se dával standardně do Š130 a do Rapidů. A sem tam se mohl vyskytnout i v nějaký spešl verzi emkových stodvacítek. |
Autor: | Viky [ 1.12.06, 12:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kybergreg píše: Vlečka s koly do A = unavená a zkroucená (do vrtule) podélná ramena (je potřeba dát nová ramena a vyztužit je), někdy to může být jen vytahanými silentbloky, ale tím si nejsem až tak jistej. Vlečka z Š130 je pro 125ku optimální, dělal se ještě jeden druh vlečky, ta měla užší rozchod kol a dávala se do prvních gardovek a možná i do nějakýho spešl typu užovky jako byly LE, LX nebo tak nějak. Jinak mám pocit, že z hlediska emkový kastle je jen jeden druh vlečky a ten se dával standardně do Š130 a do Rapidů. A sem tam se mohl vyskytnout i v nějaký spešl verzi emkových stodvacítek. Vlecky: 1) Garde 82-84 2) 742.13, 135, 136 a 743.12X, 13, 135, 136 maji stejny dily zadni napravy, ale lisi se pruzinama (Rapid ma tvrdsi) K "rozplacnuti" zadni napravy jsem tu psal mockrat moc, takze jen odkaz na clanek (pouze pripomenu ze vliv samotnych silentbloku v ramenech se hodne precenuje, zavada je jinde - viz. komentare k clanku): http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=421 K pruzinam a tlumicum: S vyjimkou Garde, coz je uzka vlecka maji vsechny auta vlecku typu M, nemaji pasky (spodni doraz) proti "vypadnuti" napravy z auta, proto musi mit tlumice, ktere maji spodni dorazy integrovane. Sice maji delsi pera, ale taky maji jine ulozeni pruziny a tlumice v kastli (tzv. domecky). Jako nahrada se hodi domecky ze 120ky uzovky, ktere jsou konstrukcne velmi podobne. V ZADNEM PRIPADE tam nesmi byt domecky s integrovanym pryzovym silentblokem (105/120 typ M). Po vyse zminene uprave (v clanku) zadni napravy jsem na S130 dokonce namontoval pera z "uzovky" 120, cimz jsem auto uspesne snizil. Zalezi na volbe spravnych soucasti. Jista volnost tu ale je. Upozornuju na to, ze kdyz se necha puvodni domecek s gumovym silentblokem, tak se behem kratke doby muze vytrhnout, spodni doraz pak zadny neni a v nejblizsi ostre zatacce se vytrhne homokineticky kloub v prevodovce, coz je fakt chutovka, ztrati se kameny v unaseci, cele se to omlati a na miste to jde velice tezko opravit. Stejny efekt muze byt i na extremne unavene "A" naprave i pri spravnych domeckach. Jeste doplnim ze pro brzdovou soustavy H-T jsou jina zadni prasatka (jiny prumer pistku) a pro pouziti vlecky v aute s brzdama T-T (vpredu dvoupistky) je potreba dat prasatka prislusejici k brzdove soustave S120, jinak je riziko spatneho predo-zadniho pomeru brzdne sily. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |