Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
kyvka vs. vlecka https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=2667 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jizíček [ 1.12.06, 16:38 ] |
Předmět příspěvku: | kyvka vs. vlecka |
v cem vsem je lespi vlecka ?? |
Autor: | Peter50kw [ 1.12.06, 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Auto lepsie sedi a vdaka inemu ulozeniu motora je aj tichsie. A nemoze vytiect olej do brzd. Nevyhoda - vlecky sa ohybaju. |
Autor: | Šemik [ 2.12.06, 11:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
A u vlečky máš 100procentní jistotu že ti neupadne kolo... |
Autor: | Bukaj [ 2.12.06, 11:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: A u vlečky máš 100procentní jistotu že ti neupadne kolo... 100%ní jistotu nemáš v ničem |
Autor: | ferrari [ 2.12.06, 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bukaj píše: Šemik píše: A u vlečky máš 100procentní jistotu že ti neupadne kolo... 100%ní jistotu nemáš v ničem Asi tak...mne sa permanentne povoluje matica čo drží náboj (a niekto tuto na techwebe mal podobný problém), takže tými 100% by som si nebol tak istý, ale iste je to v tomto smere omnoho lepšie. Inak: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... ght=#20708 |
Autor: | Bukaj [ 3.12.06, 23:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: ...mne sa permanentne povoluje matica čo drží náboj (a niekto tuto na techwebe mal podobný problém... To budeš mít něco křivého (buben, poloosu, náboj,...) a těmi vibracemi se to povoluje. ...teď jsem dotahoval tuhle matici na kamarádově "nové" stotřicítce a byl křivý buben i ráfek ... (křivý buben v radiálním směru tolik nevadí - to jen cuká brzdou, ale axiálně křivý buben je o nápravu |
Autor: | Kachnis [ 3.12.06, 23:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
to sou problemy s vleckou zlata kyvka a praskani poloos |
Autor: | Bukaj [ 3.12.06, 23:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: to sou problemy s vleckou zlata kyvka a praskani poloos Já s vlečkou problémy nemám a nemohu si ji vynachválit |
Autor: | ferrari [ 5.12.06, 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mne sa to povoluje preto, lebo má omačkaný tisíchran buď na náboji, alebo na poloosi - predchádzajúci majitľ totiž dlho jazdil s povoleným nábojom... ...nie je to ani bubnom, ani diskkom, oboje som medzičasom menil... ...ako som napísal, vlačka v super stave je super, kyvka v super stave je Ok, len auto hučí a trochu horšie sedí a trochu horšie vyzerá...vlečka v zlom stave je na 2 veci.... |
Autor: | FEFE [ 5.2.07, 22:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Peter50kw píše: Auto lepsie sedi a vdaka inemu ulozeniu motora je aj tichsie. A nemoze vytiect olej do brzd. Nevyhoda - vlecky sa ohybaju. Ine ulozenie motora to som nepochopil |
Autor: | Bukaj [ 6.2.07, 09:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
FEFE píše: Peter50kw píše: Auto lepsie sedi a vdaka inemu ulozeniu motora je aj tichsie. A nemoze vytiect olej do brzd. Nevyhoda - vlecky sa ohybaju. Ine ulozenie motora to som nepochopil Myslel jiné uložení hnacího agregátu (převodovky s motorem jako celku...) |
Autor: | Viky [ 6.2.07, 10:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
FEFE píše: Peter50kw píše: Auto lepsie sedi a vdaka inemu ulozeniu motora je aj tichsie. A nemoze vytiect olej do brzd. Nevyhoda - vlecky sa ohybaju. Ine ulozenie motora to som nepochopil Prevodovky maji jine silentbloky. Vzhledem k hnacim hridelum je motor ulozeny zcela nezavisle na napravach, zatimco u kyvky prenasi naprava a tvrdsi ulozeni prevodovky hluk do auta. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |