Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 18.12.24, 05:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Garde Originál 84´- Renovace 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek Garde Originál 84´- Renovace
Zdarec.
Dostal jsem se k tomuto kupátku z roku 84 a chtěl bych ho renovovat do původního stavu.
Nejsou na něm žádné nabastleniny, vypadá celkem použitelně.
Teď řeším nápravy.. Na stk jsem zjistil, že zadní už má poločas rozpadu za sebou. Je vlečná ale úzká.... Předpokládám, že tak to má být? Nebo se dělaly i široké? Čím nahradit šikmá ramena? Jsou tvarově stejná jako na Rapidu nebo S130?

http://smmachines.ic.cz/garde/DSCN6226fb.JPG

Jediná úprava, kterou na autě budu dělat bude hnací soustava - suchý pětikvalt a 136ka.. Jen proto aby to jelo.. ale v puvodním stylu - škodovkový ventildekl atd..

(v tomto příspěvku bych postupně řešil všechny etapy, kterými budu s Gardem procházet)

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


Naposledy upravil SM dne 24.6.14, 09:11, celkově upraveno 3



24.6.14, 05:06
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Garde Originál 84´- Renovace
Nejsou, musis zohnat garde ramena. Priecka prevodovky je tiez ina ako 130kova.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


24.6.14, 07:56
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek Re: Garde Originál 84´- Renovace
Předpokládám, že šikmá ramena budu muset vyrobit podle původních, že nepůjdou jen tak sehnat...? Jen to dobře vyměřit, jinak by to nemusel být takový problém..
Byla varianta, že bych to postavil celé na 130kový podvozek, ale zase by vznikla zbastlenina typu garpid.. kterých jsou všude mraky...

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


24.6.14, 08:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18280
Příspěvek Re: Garde Originál 84´- Renovace
Správně, nechat originál. :) Dají se sem tam sehnat stará ramena, občas narazíš i na kus, který se dá zrenovovat. Ale drtivá většina je shnilá na prach.


24.6.14, 08:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek Re: Garde Originál 84´- Renovace
Napadly mě dvě řešení.... stará částečně shnilá obrousit na kov a když se nerozpadnout, převařit všechny hrany vinglíkama..:-) Nebo si nařezat jekly(nerezové), vysoustružit vložky na uložení a pomocí nějakýho přípravku, to posvařovat... :-)


Ještě bych se zeptat z úplně jiného soudku... Která hliníková kola se k autu(časově) nejvíce hodí?
Mám tu kopretiny(otvíráky), které jsem si šetřil na eRko..

A ještě anténa na rádio, předpokládám, že se vždy dávaly do blatníku - nerezový prut...? Příp. nějaká novodobá, která by se tam hodila, ať to nemusím vyrábět..

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


24.6.14, 08:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Garde Originál 84´- Renovace
Najlacnejsie riesenie je kupit nove, obcas sa objavia v cene okolo 2-3k za kus. Jebacka s nerezom, pripravkami a neviem cim bude zarucene drahsia.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


24.6.14, 12:01
Profil Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Garde Originál 84´- Renovace
nechapu ten napad s nerezem, musel bys udelat cele rameno z nerezu, jak bys svaril obyc ocel s nerezem, nerez by ti shnil rychleji nez obyc zelezo.
urcite by nebyl problem udelat repliku ramena

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


24.6.14, 12:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Garde Originál 84´- Renovace
No a nebo vzhledem k tomu, že gardí a rapidí rameno se liší jen délkou té trubky pro osu, tak by šlo se shnilého gardího vypreparovat pěkně trubku a a přivařit jí do rapidího místo rapidí trubky..
Akorát by si to chtělo na to udělat aspon nějakej primitovní přípravek.

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


24.6.14, 13:47
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz