|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Garde Originál 84´- Renovace
Autor |
Zpráva |
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Garde Originál 84´- Renovace
Zdarec. Dostal jsem se k tomuto kupátku z roku 84 a chtěl bych ho renovovat do původního stavu. Nejsou na něm žádné nabastleniny, vypadá celkem použitelně. Teď řeším nápravy.. Na stk jsem zjistil, že zadní už má poločas rozpadu za sebou. Je vlečná ale úzká.... Předpokládám, že tak to má být? Nebo se dělaly i široké? Čím nahradit šikmá ramena? Jsou tvarově stejná jako na Rapidu nebo S130? http://smmachines.ic.cz/garde/DSCN6226fb.JPGJediná úprava, kterou na autě budu dělat bude hnací soustava - suchý pětikvalt a 136ka.. Jen proto aby to jelo.. ale v puvodním stylu - škodovkový ventildekl atd.. (v tomto příspěvku bych postupně řešil všechny etapy, kterými budu s Gardem procházet)
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
Naposledy upravil SM dne 24.6.14, 09:11, celkově upraveno 3
|
24.6.14, 05:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Garde Originál 84´- Renovace
Nejsou, musis zohnat garde ramena. Priecka prevodovky je tiez ina ako 130kova.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
24.6.14, 07:56 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Re: Garde Originál 84´- Renovace
Předpokládám, že šikmá ramena budu muset vyrobit podle původních, že nepůjdou jen tak sehnat...? Jen to dobře vyměřit, jinak by to nemusel být takový problém.. Byla varianta, že bych to postavil celé na 130kový podvozek, ale zase by vznikla zbastlenina typu garpid.. kterých jsou všude mraky...
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
24.6.14, 08:40 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Re: Garde Originál 84´- Renovace
Správně, nechat originál. Dají se sem tam sehnat stará ramena, občas narazíš i na kus, který se dá zrenovovat. Ale drtivá většina je shnilá na prach.
|
24.6.14, 08:48 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Re: Garde Originál 84´- Renovace
Napadly mě dvě řešení.... stará částečně shnilá obrousit na kov a když se nerozpadnout, převařit všechny hrany vinglíkama.. Nebo si nařezat jekly(nerezové), vysoustružit vložky na uložení a pomocí nějakýho přípravku, to posvařovat... Ještě bych se zeptat z úplně jiného soudku... Která hliníková kola se k autu(časově) nejvíce hodí? Mám tu kopretiny(otvíráky), které jsem si šetřil na eRko.. A ještě anténa na rádio, předpokládám, že se vždy dávaly do blatníku - nerezový prut...? Příp. nějaká novodobá, která by se tam hodila, ať to nemusím vyrábět..
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
24.6.14, 08:57 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Garde Originál 84´- Renovace
Najlacnejsie riesenie je kupit nove, obcas sa objavia v cene okolo 2-3k za kus. Jebacka s nerezom, pripravkami a neviem cim bude zarucene drahsia.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
24.6.14, 12:01 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Garde Originál 84´- Renovace
nechapu ten napad s nerezem, musel bys udelat cele rameno z nerezu, jak bys svaril obyc ocel s nerezem, nerez by ti shnil rychleji nez obyc zelezo. urcite by nebyl problem udelat repliku ramena
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
24.6.14, 12:40 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Garde Originál 84´- Renovace
No a nebo vzhledem k tomu, že gardí a rapidí rameno se liší jen délkou té trubky pro osu, tak by šlo se shnilého gardího vypreparovat pěkně trubku a a přivařit jí do rapidího místo rapidí trubky.. Akorát by si to chtělo na to udělat aspon nějakej primitovní přípravek.
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
24.6.14, 13:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|