Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Garde Originál 84´- Renovace https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=33114 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | SM [ 24.6.14, 05:06 ] |
Předmět příspěvku: | Garde Originál 84´- Renovace |
Zdarec. Dostal jsem se k tomuto kupátku z roku 84 a chtěl bych ho renovovat do původního stavu. Nejsou na něm žádné nabastleniny, vypadá celkem použitelně. Teď řeším nápravy.. Na stk jsem zjistil, že zadní už má poločas rozpadu za sebou. Je vlečná ale úzká.... Předpokládám, že tak to má být? Nebo se dělaly i široké? Čím nahradit šikmá ramena? Jsou tvarově stejná jako na Rapidu nebo S130? http://smmachines.ic.cz/garde/DSCN6226fb.JPG Jediná úprava, kterou na autě budu dělat bude hnací soustava - suchý pětikvalt a 136ka.. Jen proto aby to jelo.. ale v puvodním stylu - škodovkový ventildekl atd.. (v tomto příspěvku bych postupně řešil všechny etapy, kterými budu s Gardem procházet) |
Autor: | darklord [ 24.6.14, 07:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Garde Originál 84´- Renovace |
Nejsou, musis zohnat garde ramena. Priecka prevodovky je tiez ina ako 130kova. |
Autor: | SM [ 24.6.14, 08:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Garde Originál 84´- Renovace |
Předpokládám, že šikmá ramena budu muset vyrobit podle původních, že nepůjdou jen tak sehnat...? Jen to dobře vyměřit, jinak by to nemusel být takový problém.. Byla varianta, že bych to postavil celé na 130kový podvozek, ale zase by vznikla zbastlenina typu garpid.. kterých jsou všude mraky... |
Autor: | fatal [ 24.6.14, 08:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Garde Originál 84´- Renovace |
Správně, nechat originál. Dají se sem tam sehnat stará ramena, občas narazíš i na kus, který se dá zrenovovat. Ale drtivá většina je shnilá na prach. |
Autor: | SM [ 24.6.14, 08:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Garde Originál 84´- Renovace |
Napadly mě dvě řešení.... stará částečně shnilá obrousit na kov a když se nerozpadnout, převařit všechny hrany vinglíkama.. Nebo si nařezat jekly(nerezové), vysoustružit vložky na uložení a pomocí nějakýho přípravku, to posvařovat... Ještě bych se zeptat z úplně jiného soudku... Která hliníková kola se k autu(časově) nejvíce hodí? Mám tu kopretiny(otvíráky), které jsem si šetřil na eRko.. A ještě anténa na rádio, předpokládám, že se vždy dávaly do blatníku - nerezový prut...? Příp. nějaká novodobá, která by se tam hodila, ať to nemusím vyrábět.. |
Autor: | darklord [ 24.6.14, 12:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Garde Originál 84´- Renovace |
Najlacnejsie riesenie je kupit nove, obcas sa objavia v cene okolo 2-3k za kus. Jebacka s nerezom, pripravkami a neviem cim bude zarucene drahsia. |
Autor: | Veteranista [ 24.6.14, 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Garde Originál 84´- Renovace |
nechapu ten napad s nerezem, musel bys udelat cele rameno z nerezu, jak bys svaril obyc ocel s nerezem, nerez by ti shnil rychleji nez obyc zelezo. urcite by nebyl problem udelat repliku ramena |
Autor: | škodovka [ 24.6.14, 13:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Garde Originál 84´- Renovace |
No a nebo vzhledem k tomu, že gardí a rapidí rameno se liší jen délkou té trubky pro osu, tak by šlo se shnilého gardího vypreparovat pěkně trubku a a přivařit jí do rapidího místo rapidí trubky.. Akorát by si to chtělo na to udělat aspon nějakej primitovní přípravek. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |