Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Podvozek Favorit https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=3481 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Michal Vrabec [ 4.2.07, 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | Podvozek Favorit |
Nazdárek mám jednu prosbu jak ste již asi četli dal sem dohromady fáčko no a poslední problém kterej řeším je že mi nezbylo na podvozek např hp tak bych potřeboval poradit jak docílit aby bylo auto níž cca o 4cm a trošku trvdší tlumiče zkuste prosím poradit jestli se dá použít podvozek z jiného auta jako např felicie 1.9D nebo tak něco jen mi prosím neraďte ať koupím HP sporting na to nemám díky |
Autor: | Jarda S. [ 4.2.07, 19:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
radši ušetři na ty hp |
Autor: | Michal Vrabec [ 4.2.07, 19:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
co ti na tohle můžu napsat snad jen to že tě asi jednou uškrtim ne teď vážně a než ušetřim po 500,-kč na podvozek tak budu sáňkovat asi ne že jo |
Autor: | Jarda S. [ 4.2.07, 19:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Michal Vrabec píše: co ti na tohle můžu napsat snad jen to že tě asi jednou uškrtim ne teď vážně a než ušetřim po 500,-kč na podvozek tak budu sáňkovat asi ne že jo chodit pěšky |
Autor: | Nepér [ 4.2.07, 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě se standartní podvozek zamlouvá, má to celkem slušnou průchodnost terénem, o které si spousta "západních" aut s odřeným katalyzátorem může nechat zdát... A jestli to chceš jen prasácky snížit, tak stáhni pružiny pomocí svorky na lana. |
Autor: | Michal Vrabec [ 4.2.07, 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
nene díky prasácky to nechci já sem právě proti průchodnosti terénem podle mě má bejt auto pěkně posazený těsně nad silnicí aby drželo ale dobrej nápad dík |
Autor: | Bukaj [ 4.2.07, 22:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ta světlá výška je opravdu individuální Já například přestavěl máminu š 120L na š125L Scout - mimojiné má zvýšenou světlost pro dobrou prostupnost terénem - používáme ji také jako zásobovací vozidlo na skautsých táborech a podobně |
Autor: | deekay [ 4.2.07, 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
mam dojem ze v skodovke pri kompromise: prejazd terenom / jazda po normalnej ceste vzdy vyhrala co najvyssia svetla vyska (z nejakeho pre mna nie velmi logickeho dovodu....) totiz: ja mam favorita znizeneho o 4 cm (nie je to moc ale...) a stale viem zaparkovat pred obchodakom bez strajchnutia narazniku o obrubnikô prejst zasnezenou horskou cestou, otocit sa v poli... pritom je auto menej nachylne na bocny vietor, nenaklana sa tak v zakrutach atd. moj nazor je ze su tie nase skodovecky od serie priiilis vysoke pre normalne cestne pouzitie asi ratali ze vsetci co si auto kupia su z Bratislavy (tie idiotsky derave cesty....) alebo byvaju na lazoch |
Autor: | Bukaj [ 4.2.07, 22:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
deekay píše: mam dojem ze v skodovke pri kompromise: prejazd terenom / jazda po normalnej ceste vzdy vyhrala co najvyssia svetla vyska (z nejakeho pre mna nie velmi logickeho dovodu....) totiz: ja mam favorita znizeneho o 4 cm (nie je to moc ale...) a stale viem zaparkovat pred obchodakom bez strajchnutia narazniku o obrubnikô prejst zasnezenou horskou cestou, otocit sa v poli... pritom je auto menej nachylne na bocny vietor, nenaklana sa tak v zakrutach atd. moj nazor je ze su tie nase skodovecky od serie priiilis vysoke pre normalne cestne pouzitie asi ratali ze vsetci co si auto kupia su z Bratislavy (tie idiotsky derave cesty....) alebo byvaju na lazoch Mně to tak vyhovuje, československé silnice stojí za prd (a v době výroby Favoritů to nebylo lepší) a na co je autu stabilita, když na okreskách můžeš jet tak šedesát, abys pak nebyl jako kotleta... ...a dálnice u nás (v ČeskoSlovensku) na tom nejsou o moc líp... ... a když Hummer nebyl k dostání a Niva, UAZ a ARO byly úzkoprofilové vozy, byla to od AZNP dobrá obchodní politika... P.S.: co jsou to lazy? (co znamená bydlet na lazoch)? |
Autor: | deekay [ 4.2.07, 22:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bukaj píše: Mně to tak vyhovuje, československé silnice stojí za prd (a v době výroby Favoritů to nebylo lepší) a na co je autu stabilita, když na okreskách můžeš jet tak šedesát, abys pak nebyl jako kotleta... ...a dálnice u nás (v ČeskoSlovensku) na tom nejsou o moc líp... ... a když Hummer nebyl k dostání a Niva, UAZ a ARO byly úzkoprofilové vozy, byla to od AZNP dobrá obchodní politika... P.S.: co jsou to lazy? (co znamená bydlet na lazoch)? ale pokial sa znizenim auta zlepsia jazdne vlastnosti a neubere sa na schopnosti zdolavat teren, tak preco nie? a chces povedat ze napr. aby som citil bocny vietor tak musim jazdit rychlo a zbesilo? k tym lazom: su to male obydlia (2, max 3 domy pokope) volakde mimo, 20 km od civilizacie, najcastejsie v kopcoch alebo horach. slovník hovorí: "horská osada s roztrúsenými obydliami" neviem ci som to najspravnejsie opisal ale dajme tomu |
Autor: | Bukaj [ 4.2.07, 23:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
deekay píše: Bukaj píše: Mně to tak vyhovuje, československé silnice stojí za prd (a v době výroby Favoritů to nebylo lepší) a na co je autu stabilita, když na okreskách můžeš jet tak šedesát, abys pak nebyl jako kotleta... ...a dálnice u nás (v ČeskoSlovensku) na tom nejsou o moc líp... ... a když Hummer nebyl k dostání a Niva, UAZ a ARO byly úzkoprofilové vozy, byla to od AZNP dobrá obchodní politika... P.S.: co jsou to lazy? (co znamená bydlet na lazoch)? ale pokial sa znizenim auta zlepsia jazdne vlastnosti a neubere sa na schopnosti zdolavat teren, tak preco nie? a chces povedat ze napr. aby som citil bocny vietor tak musim jazdit rychlo a zbesilo? k tym lazom: su to male obydlia (2, max 3 domy pokope) volakde mimo, 20 km od civilizacie, najcastejsie v kopcoch alebo horach. slovník hovorí: "horská osada s roztrúsenými obydliami" neviem ci som to najspravnejsie opisal ale dajme tomu Díky za osvětlení lazů ...a s tim bočním větrem toho my, majitelé lehkých aut moc nenaděláme, i kdyby škůdka dřela příčkou převodovky o asfalt, tak jí vítr lehko odfoukne... ...ale má to i své výhody (nemyslím vítr, ale lehké auto) |
Autor: | deekay [ 4.2.07, 23:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj, s tym lahkym autom mas pravdu |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |