Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

tahne do stran
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=3588
Stránka 1 z 3

Autor:  Kachnis [ 12.2.07, 23:55 ]
Předmět příspěvku:  tahne do stran

zajimal by me vas nazor cim to muze byt ze nad 140km/h (skut.)auto lehce tahne cca 2vterinky doprava a potom doleva.neni to nic brutalniho, jen je to lehce citit,auto bylo prazdne..dela to az do 160ti.. muze to byt nevyvazenosti kol? geometrii?? cepy sou novy... silnici to nebylo, rovna nova 4proudovka...

edit : delalo to az ted v nedeli vecer po tom, co sem mel rano prazdne kolo..

Autor:  Jarda S. [ 13.2.07, 09:52 ]
Předmět příspěvku: 

co jinak nafouklí kola ?

Autor:  Kachnis [ 13.2.07, 10:20 ]
Předmět příspěvku: 

vpredu 180,vzadu 220

Autor:  Viky [ 13.2.07, 11:25 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
co jinak nafouklí kola ?


mne tohle u 130ky delala sbihavost zadni napravy.

Autor:  Kachnis [ 13.2.07, 12:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: tahne do stran

kachnis píše:
zajimal by me vas nazor cim to muze byt ze nad 140km/h (skut.)auto lehce tahne cca 2vterinky doprava a potom doleva.neni to nic brutalniho, jen je to lehce citit,auto bylo prazdne..dela to az do 160ti.. muze to byt nevyvazenosti kol? geometrii?? cepy sou novy... silnici to nebylo, rovna nova 4proudovka...

edit : delalo to az potom , co sem mel rano prazdne kolo..

Autor:  Bukaj [ 13.2.07, 16:36 ]
Předmět příspěvku: 

No, jestli bylo bezvětří :D , tak bych to viděl na sbíhavost (geometrii) kol. :roll:
A jestli máš maticové řízení, tak se toho nezbavíš a jestli hřebena, tak nesmí být radiální vůle na pravé řídící tyči... :wink:

Jinak to znám velmi dobře ze staré dědovy 105ky a z máminé 120ky, dokud měla maticové řízení - nazývám to SYNDROM NESCHOPNOSTI UDRŽET SMĚR :)
...člověka to rychle unaví, nebo´t musí neustále jemně vyrovnávat volantem... :evil:

Autor:  Kachnis [ 13.2.07, 19:47 ]
Předmět příspěvku: 

hmm, na geometrii bych jit chtel..v lete sem komplet rozebiral Mkovou napravu a menil co se menit dalo...no a zadni ramena sem menil loni.. a vse sem nastavoval suplerou jak bylo predtim...rizeni je hrebenovy bez vuli..chtel bych geometrii udelat ale jen v jirkove muzu bejt u toho a udelaj to za 400, v plzni sou samy ku.vya jeste me u toho nenechaj...

Autor:  Peter50kw [ 13.2.07, 23:36 ]
Předmět příspěvku: 

Pri tych 160 to prestane a uz je to dobre az do 190?

Autor:  Kachnis [ 13.2.07, 23:52 ]
Předmět příspěvku: 

ne, na 160 zatim koncim...muj SEDR je dokonalej omezovac... :-) bavime se o 120ce, ne felicii nebo favoritu :-) mam doma karbec EDSR 22/23 a az ho natryskuju, chtel bych zkusit uplny maximum ale kdyz mi to zanasi uz pri 140ti, nechci zbytecne delat pytloviny..

Autor:  Nepér [ 14.2.07, 00:09 ]
Předmět příspěvku: 

Heh, takový kosmický rychlosti :shock: .

Autor:  Viky [ 14.2.07, 09:55 ]
Předmět příspěvku: 

Bukaj píše:
Jinak to znám velmi dobře ze staré dědovy 105ky a z máminé 120ky, dokud měla maticové řízení - nazývám to SYNDROM NESCHOPNOSTI UDRŽET SMĚR :)
...člověka to rychle unaví, nebo´t musí neustále jemně vyrovnávat volantem... :evil:


Meli jsme S120/1979. U nas se tomu rikalo rizeni typu "usmernovani volneho padu". Zaklad byl netrvat tak upenlive na spravnem smeru, dyt silnice je dost siroka. :-) Min to unavilo ridice vaseho auta, vic to unavilo ostatni ridice.

Kdyz silnice dost siroka nebyla, holt se jelo pomalejc. Ale rekneme si na rovinu... pri tech 140ti... dokazala vubec Skodule opustit smer pohybu?? Moc teda ne. ;-)

Autor:  Kachnis [ 14.2.07, 14:23 ]
Předmět příspěvku: 

tak zkousel sem trhat volantem jesli auto pujde tam kam chci ( podotykam ze okolo NIKDO nejel) a auticko poslechne ( myslim ve 140ti) co z toho vyvodit nevim..kdyz nekdy pojedu z plzne driv, objednam se na geometrii a uvidime co vymyslime..

Autor:  Peter50kw [ 14.2.07, 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

No s tym 190 som sa snazil naznacit, ze tie auta naozaj nemaju podvozok ani motor na take rychlosti. 160 uz je pomerne dost aj na felcku a ta to ma aspon napisane v papieroch. Takze ja by som u toho auta nestabilitu nad 140 neriesil.

Autor:  Jerry [ 14.2.07, 22:40 ]
Předmět příspěvku: 

Peter50kw píše:
No s tym 190 som sa snazil naznacit, ze tie auta naozaj nemaju podvozok ani motor na take rychlosti. 160 uz je pomerne dost aj na felcku a ta to ma aspon napisane v papieroch. Takze ja by som u toho auta nestabilitu nad 140 neriesil.


ja bych to zase resil, protoze kdyz je skodovackej podvozek dobre udelanej a dostatecne tuhej tak snese i tech190 :wink:

Autor:  Bukaj [ 14.2.07, 22:50 ]
Předmět příspěvku: 

To já mám geometrii i řízení v pořádku, ale stejně se s tim rychle a bez křečí v rukou dá jezdit jen v naprostém bezvětří...
...hold je to o tunu lehčí auto, než průměrný dnešní vůz nižší střední třídy... :roll:
Jakmile trochu fouká, tak nad 120Km/h stačí vyjet ze závětří a šup do pangejtu... :lol:
...nebo předjíždění kamionů - jako by vezly pořádnej magnet... :)

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/