Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Mková náprava do užovky
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=4884
Stránka 1 z 1

Autor:  kdoasi [ 20.5.07, 12:15 ]
Předmět příspěvku:  Mková náprava do užovky

Lze to provést legálně? Na stk prohlásili, že potřebuji souhlas od výrobce, řešil už toto někdo?

Autor:  Viky [ 20.5.07, 17:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mková náprava do užovky

kdoasi píše:
Lze to provést legálně? Na stk prohlásili, že potřebuji souhlas od výrobce, řešil už toto někdo?

Legalni to je pouze pokud pouzijec blatniky, svetla atd.. z Mka. Siroky napravy na cistou uzovku nejsou dovoleny. Musis jit na STK jinam. ;-)

Autor:  Martin 007 [ 20.5.07, 18:01 ]
Předmět příspěvku: 

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ tak ted si to řekl moc pěkně Viky...musíš jít na technickou jinam :lol: :lol: :lol:

Doufám že popadnu dech kurňa... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D

Autor:  Kachnis [ 21.5.07, 08:08 ]
Předmět příspěvku: 

tak ja to tak mam.. pravdou je, ze technik povidal, ze ty kola sou nejak venku, ze mam podlouzky a poletim ven...tak sem mu povedel, predloni sem mel na stk spatnej svislej cep a a ze kdyz sem ho chtel vymenit, zjistil sem, ze mam shnilou napravnici a tak sem se na vrakarne kouk po jiny naprave, nasel sem zdravou, vymenil sem na ni svislaky,kulaky,manzety na rizeni, loziska,kotouce a dal do auta..no a v aute zjistil, ze je Mkova :) chvili na ni koukal a nechal to bejt...to ze mam pruziny o pul zavitu kratsi si ani nevsim..

Autor:  kdoasi [ 21.5.07, 09:30 ]
Předmět příspěvku: 

chm chm chm, přesvědčili jste mě... tu vykvrdlanou tam ještě chvíli nechám :) zkusím aspoň vyměnit pneumatiky

Autor:  Kachnis [ 21.5.07, 10:05 ]
Předmět příspěvku: 

ne, ne vymen za Mko...uvidis rozdil.. jeste je taky rozdil, jesli na ty M naprave budes mit gumy 165/80 nebo /70.. ja mam /70 takze to vypada min napadne, ale kdo ma / 80, tak to vypada dost brutalne... no a nebo muzes pouzit kola 165/70 R14 na discich z prvnich uzovek a potom to tak napadny nebude prptpze maj mensi prolis...takze nevylejzaj tak jako 13ky

Autor:  MAJO [ 21.5.07, 10:09 ]
Předmět příspěvku: 

Ja mám emkové nápravy v užovke už pár rokov a na STK nikdy žiadny problém. Iba pozrel, či tam nemám podložky a keď videl, že tam mám origo nápravy, nemal žiadne námietky. :wink:

Autor:  kdoasi [ 21.5.07, 13:06 ]
Předmět příspěvku: 

Nojo, zapomněl jsem dodat, že mám na mysli širokou nápravu s hřebenovým řízením, vy to máte jak? (poněvadž to řízení beru jako hlavní přínos :) )

Autor:  MAJO [ 21.5.07, 13:35 ]
Předmět příspěvku: 

Samozrejme, že tam mám hrebeň. :wink:

Autor:  Kachnis [ 21.5.07, 13:36 ]
Předmět příspěvku: 

jj hřeben.. dirku po puvodnim rizeni sem zalepil z obou stran ipou a pretrel barvou...]

Autor:  Peter50kw [ 21.5.07, 13:49 ]
Předmět příspěvku: 

kdoasi píše:
Nojo, zapomněl jsem dodat, že mám na mysli širokou nápravu s hřebenovým řízením, vy to máte jak? (poněvadž to řízení beru jako hlavní přínos :) )

Hreben mozes mat aj bez zmeny rozchodu. Ja som mal taku uzovku - meni sa napravnica, riadenie, pedalova skupina a volantova tyc. Riadenie je rovnake ako pre Mko akurat tam mas kratsie tycky ku gulakom. Ja som kupil komplet riadenie na garde. Vyhoda takeho riesenia je, ze tam nemusis menit zadnu napravu. Rozdiel v jazdnych vlastnostiach je minimalny - ja som rozdiel nepoznal. Dolezite je ake tam mas pneumatiky.

Autor:  Viky [ 21.5.07, 20:51 ]
Předmět příspěvku: 

Peter50kw píše:
kdoasi píše:
Nojo, zapomněl jsem dodat, že mám na mysli širokou nápravu s hřebenovým řízením, vy to máte jak? (poněvadž to řízení beru jako hlavní přínos :) )

Hreben mozes mat aj bez zmeny rozchodu. Ja som mal taku uzovku - meni sa napravnica, riadenie, pedalova skupina a volantova tyc. Riadenie je rovnake ako pre Mko akurat tam mas kratsie tycky ku gulakom. Ja som kupil komplet riadenie na garde. Vyhoda takeho riesenia je, ze tam nemusis menit zadnu napravu. Rozdiel v jazdnych vlastnostiach je minimalny - ja som rozdiel nepoznal. Dolezite je ake tam mas pneumatiky.


Ja sem taky mel hreben na uzky naprave a zadni jsem mel Mkovou. Sice to taky neni legalni, ale tak moc to nebije do oci. S chovanim podvozku jsem byl extremne spokojenej.... nez jsem si postavil 130ku. :-)

U prechodu z matice na hreben pozor na rozdil v sestave pedalu. Tyc rizeni jde jinudy a musi se vymenit konzole s pedalama.

Osobne jsem to udelal tak, ze jsem prevzal rovnou i posilovac vcetne privodu vzduchu. Na technicky docela cumeli... 120L/1977 s hrebenem a posilovacem.... :-) Samozrejme mi to proslo, je to bezpecnejsi nez puvodni.

Autor:  Martin 007 [ 21.5.07, 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

Tak úžárna r.v. 1977 a posilovač s hřebenem ??? No to bych čuměl taky... :D :D :D Jen tak dál...

Autor:  Kristensen [ 21.5.07, 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud chcete měnit převodku za hřeben tak je vždy potřeba výměna nápravnice, nebo navaření držáků pro hřeben. Jo a jinak když už jsme u toho řízení měl jsem pujčený hřeben že necelá jedna otáčka cca 50-55 minut volantu byl plnej rejd na jednu stranu z rovného směru, na klikatou silnici do kopce fakt bomba ale ve vysokejch rychlostech trochu nebezpečný :roll: :lol:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/