|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Přední ložiska - Fiat Uno
Autor |
Zpráva |
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Přední ložiska - Fiat Uno
A je zde otázka pro světaznalé automechaniky - co obnáší výměna předních ložisek na Fiatu Uno? Skrývá tento italský zázrak nějaké záludnosti?
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
8.7.07, 13:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ted presne nevim jake ma uno loziska.... ale myslim ze klasicke dvourade ... utahuji se na pevno.... ne jak kuzelove..... jinak na demontaz a montaz novych potrebujes lis.... bez nej to nejde my tu delame dost lozisek a nedostanes to stare ven...
|
8.7.07, 13:50 |
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
Žádné záludnosti by tu neměly být, je to asi jako u Fáva. Pokud máš motor 1.7D(možná ještě i jiný, nevím), tak tam dokonce jde i to ložisko z Fáva-je úplně stejné, ostatní jsou snad o něco menší.
_________________ Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo
|
9.7.07, 13:58 |
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
Jo a zadny lis nepotrebujes, jde to krasne i bez nej. Kdyz vyklepavas naboj, tak z nej nejdriv srazis vnitrni krouzek loziska co je smerem k motoru a pomoci nej pak pres kulicky vyrazis i vnejsi krouzek z tehlice. A lozisko do tehlice naklepavas vzdycky jen za vnejsi krouzek, nikdy ne za vnitrni(=pres kulicky=zkurvis ho!). Uz jsem tady tu vymenu loziska u Fava nekde kdysi popisoval, podivej se do starsich prispevku, tam je to docela podrobne popsany..
_________________ Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo
|
10.7.07, 09:50 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
na favu jsem lozisko nemenil.. tak mozna to jde i bez lisu menime loziska na novych autech a tam opravdu jen na lisu... zalezi s jakym presahem je to vyrobeno... tak to zkus mozna ti to pujde vyrazit
|
10.7.07, 20:17 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Bez lisu to mastit je prasečina, zkrátíš si životnost ložiska tak o třetinu a ne vždycky je bomba kladivem přesná a takovej náboj po raně kladivem taky není ono, lepší je vymontovat kus z auta a zaběhnout někam do zámečnictví, kde mají lis a za kilo ti to přelisujou.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
11.7.07, 05:28 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja osobne se take priklanim k lisu ... ale jak rikam zalezi na presahu s jakym je to vyrobeno mozna by slo vymlatit stare ale nove musis opatrne lis je jistejsi..
|
11.7.07, 18:59 |
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
Když jsem měnil to ložisko, tak jsem měl vždycky tu těhlici vyndanou z auta a nikdy jsem na ní ani na náboj nemlátil přímo, vždycky přes nějaký dřevo, mosaz, nebo hliník, abych něco nezkur*il. Životnost jsem tím určitě nesnížil, jedno Favo najelo od výměny už asi 50 tis. km a zatím vše naprosto OK.
Shrnul bych to asi takhle: Pokud máš doma, nebo někde ve svém okolí lis, udělej to tam, pokud ne použij výše popsaný postup a zapoj i svůj rozum a cit.
_________________ Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo
|
12.7.07, 10:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|