Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 07:17



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 fabia silentbloky ramene 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek fabia silentbloky ramene
Uz tu nekdo menil slilentbloky ramen na fabii "junior"?? Zatim sem teda zvladl pouze jednu stranu a druha me ceka nekdy pristi tyden, ale kdyz sem tam ty silentbloky s okrajovym silonem lisoval tak sem u toho nadaval, plival a pohlavni organy jenom litaly... Kdyz tohle vymysleli tak asi byly vyvojari zrovna poradne ozrali nebo to neni snad mozne... Ani pod lis to poradne nejde dat a vystredit ... Mate s tim nejake zkusenosti nebo nejake pripravky k nalisovani??

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


20.10.07, 19:38
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: fabia silentbloky ramene
DRYVER píše:
Uz tu nekdo menil slilentbloky ramen na fabii "junior"?? Zatim sem teda zvladl pouze jednu stranu a druha me ceka nekdy pristi tyden, ale kdyz sem tam ty silentbloky s okrajovym silonem lisoval tak sem u toho nadaval, plival a pohlavni organy jenom litaly... Kdyz tohle vymysleli tak asi byly vyvojari zrovna poradne ozrali nebo to neni snad mozne... Ani pod lis to poradne nejde dat a vystredit ... Mate s tim nejake zkusenosti nebo nejake pripravky k nalisovani??


já to ani nechápu jak se to dá rozumě vyměnit, audina prej to dělala plné ten silenblok a my na čtyři body a proto to odchází, ty pohlavní orgány to je v normě, já to ještě doplnuju odvozem do blázince, já jsem to zatím měnil jako celek z vrakecu, no napiš jak jsi dopadl miloš


20.10.07, 20:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Tak zatim jsem delal jen jednu starnu. Starej silentblok sem vyrizl pilkou (zatim v pohode) ale pak tam dostat novej to byl nadlicky ukol. Prvnich par mm jsem lisoval ve sveraku aby to aspon nejak drzelo a hned to nevyskocilo ven. Pak vetsi cast pod lisem (ale protoze to nejde dat pod stred, tak sem to bral jen pres okraj oka) A posledni cca 3mm jsem zas delal ve sveraku - napruzil a pak kladivem vzdy bouchnul po tom hliniku. Ve finale mi stejne ten okrajovy silon praskl a udelal tak 2mm trhlinu, to sem neresil, ale co mi vadilo ze to neslo nalisovat az do uplnyho konce. Ten silon se proste vzdy ohl a konec. Proto se ptam jestli nemate nekdo nejake zkusenosti nebo pripravky az budu delat druhou stranu

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


20.10.07, 22:42
Profil

Příspěvky: 250
Příspěvek 
To miloš: Fábie nedrží na čtyřech bodech, ale pouze na dvou :!: :?: :idea:


Jinak za sloupáku se daj obě strany stihnout za 40 minut.... 8) V práci to šleháme občas i troje deně... ( někdy měsíc ne ale to je hlavní problém fábií, tak se to dělá často...) No vyndavání se neboj.... namlat mezi ten silon a hlinik silnej šroubovák a zlom ten silon ( 2x... v jedný a v druhý půlce) a pak de vymlátit.... tak dvě minuty a je venku...

S nalisováním je to horší.... na to máme přípravek... Závitovou tyč provlíkneš středem a tu gumu uložíš do vysoustružený miska.... má maluh jako hranku... přesně aby ti tam ta guma zapadla dovnitř ( 1,5mm cca) a nezlomila se ti... na druhý straně stejný v podstatě a zatočíš matkou a je to tam.... 8)

No když nám ta guma praskne... tak ji hned dáváme jinou... a nedolisonání taky není dobře...
A hlavně at tam ta guma je jak tam patří!!!! a není pootočená!!!!


21.10.07, 11:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Ales M píše:
To miloš: Fábie nedrží na čtyřech bodech, ale pouze na dvou :!: :?: :idea:


Jinak za sloupáku se daj obě strany stihnout za 40 minut.... 8) V práci to šleháme občas i troje deně... ( někdy měsíc ne ale to je hlavní problém fábií, tak se to dělá často...) No vyndavání se neboj.... namlat mezi ten silon a hlinik silnej šroubovák a zlom ten silon ( 2x... v jedný a v druhý půlce) a pak de vymlátit.... tak dvě minuty a je venku...

S nalisováním je to horší.... na to máme přípravek... Závitovou tyč provlíkneš středem a tu gumu uložíš do vysoustružený miska.... má maluh jako hranku... přesně aby ti tam ta guma zapadla dovnitř ( 1,5mm cca) a nezlomila se ti... na druhý straně stejný v podstatě a zatočíš matkou a je to tam.... 8)

No když nám ta guma praskne... tak ji hned dáváme jinou... a nedolisonání taky není dobře...
A hlavně at tam ta guma je jak tam patří!!!! a není pootočená!!!!


Tak s tim ulozenim jak pises mas pravdu ze to je pouze na 2 bodech. Ja na to zadny pripravek nemel a delal jen tim co dilna da - (kladivo, sverak, lis, nejake pasoviny pro zvetseni plochy ... ) na pripravku sem taky uvazoval ele nejak nebyl cas nad tim premyslet. To co ty popisujes sis asi vyrabel sam ne - neni to origo pripravek znacky skoda. Starej sem vyrizl ven pilkou vpohode ale ten novej byl orisek. Muzes mi to prosim nejak vic popsat nebo nejlepe nafotit :oops: abych druhou stranu zvladl lip. Samozrejme ze jsem to nepootocil a dal podle toho vystupku na misto jak patri.

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


21.10.07, 13:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
no tak silembloky na ramno sme lisovali ve svěráku a docela v poho, sice se u toho taky nadávalo..ale šlo to tam více méně bez zádrhelů, prostě utahovat a utahovat....ale nevim jestli si příště taky neuděláme nějakej přípravek...lis už sme si udělali ale nevim jestli to v něm pude :D:D:D:D

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


21.10.07, 14:24
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Ales M píše:
To miloš: Fábie nedrží na čtyřech bodech, ale pouze na dvou :!: :?: :idea:


Jinak za sloupáku se daj obě strany stihnout za 40 minut.... 8) V práci to šleháme občas i troje deně... ( někdy měsíc ne ale to je hlavní problém fábií, tak se to dělá často...) No vyndavání se neboj.... namlat mezi ten silon a hlinik silnej šroubovák a zlom ten silon ( 2x... v jedný a v druhý půlce) a pak de vymlátit.... tak dvě minuty a je venku...

S nalisováním je to horší.... na to máme přípravek... Závitovou tyč provlíkneš středem a tu gumu uložíš do vysoustružený miska.... má maluh jako hranku... přesně aby ti tam ta guma zapadla dovnitř ( 1,5mm cca) a nezlomila se ti... na druhý straně stejný v podstatě a zatočíš matkou a je to tam.... 8)

No když nám ta guma praskne... tak ji hned dáváme jinou... a nedolisonání taky není dobře...
A hlavně at tam ta guma je jak tam patří!!!! a není pootočená!!!!


aleši a to tam tak odchází? já mám zatím dvě fábie na servis 72000 a 100000 km a přibude další 45000 a mám to v poho je to na dva body jak říkáš, a tam se urve guma nebo ten silon se vymele a jak se to projevuje? no na to nalisování to asi udělám přípravek, mrknu na to ve škodovce až tam budu něco kupovat jak to vypadá , co jsem to dělal u jiných značek tak jsem si pomohl závitovou tyčí a různé podložky miloš


21.10.07, 14:40
Profil

Příspěvky: 250
Příspěvek 
Je to hodně častý... Zvlášt diesely... a nebo takový soutěžní jezdci... Utrhá se ta guma... začne to plavat... vemeš za to a změníš směr.... povolíš a zase.... uděláš geometrii projedeš to a je to uplně jinde ... Vemeš šroubovák... zarazíš k rameni a napružíš jí... jak je utrhlá přez třetinu tak měníme....

Já dělám ve škodovce ( autorizovanej serv.) Ale ten přípravek origo není.... A já ho nedělal ... já sem ten poslední mech z dílny co s nim jen hákuje....

Tak od 80 000km začínaj ty gumy bejt k výměně...( podle řidiče a tak...)


21.10.07, 15:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz