Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
fabia silentbloky ramene https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=7046 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | DRYVER [ 20.10.07, 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | fabia silentbloky ramene |
Uz tu nekdo menil slilentbloky ramen na fabii "junior"?? Zatim sem teda zvladl pouze jednu stranu a druha me ceka nekdy pristi tyden, ale kdyz sem tam ty silentbloky s okrajovym silonem lisoval tak sem u toho nadaval, plival a pohlavni organy jenom litaly... Kdyz tohle vymysleli tak asi byly vyvojari zrovna poradne ozrali nebo to neni snad mozne... Ani pod lis to poradne nejde dat a vystredit ... Mate s tim nejake zkusenosti nebo nejake pripravky k nalisovani?? |
Autor: | slovacek.milos [ 20.10.07, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: fabia silentbloky ramene |
DRYVER píše: Uz tu nekdo menil slilentbloky ramen na fabii "junior"?? Zatim sem teda zvladl pouze jednu stranu a druha me ceka nekdy pristi tyden, ale kdyz sem tam ty silentbloky s okrajovym silonem lisoval tak sem u toho nadaval, plival a pohlavni organy jenom litaly... Kdyz tohle vymysleli tak asi byly vyvojari zrovna poradne ozrali nebo to neni snad mozne... Ani pod lis to poradne nejde dat a vystredit ... Mate s tim nejake zkusenosti nebo nejake pripravky k nalisovani?? já to ani nechápu jak se to dá rozumě vyměnit, audina prej to dělala plné ten silenblok a my na čtyři body a proto to odchází, ty pohlavní orgány to je v normě, já to ještě doplnuju odvozem do blázince, já jsem to zatím měnil jako celek z vrakecu, no napiš jak jsi dopadl miloš |
Autor: | DRYVER [ 20.10.07, 22:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak zatim jsem delal jen jednu starnu. Starej silentblok sem vyrizl pilkou (zatim v pohode) ale pak tam dostat novej to byl nadlicky ukol. Prvnich par mm jsem lisoval ve sveraku aby to aspon nejak drzelo a hned to nevyskocilo ven. Pak vetsi cast pod lisem (ale protoze to nejde dat pod stred, tak sem to bral jen pres okraj oka) A posledni cca 3mm jsem zas delal ve sveraku - napruzil a pak kladivem vzdy bouchnul po tom hliniku. Ve finale mi stejne ten okrajovy silon praskl a udelal tak 2mm trhlinu, to sem neresil, ale co mi vadilo ze to neslo nalisovat az do uplnyho konce. Ten silon se proste vzdy ohl a konec. Proto se ptam jestli nemate nekdo nejake zkusenosti nebo pripravky az budu delat druhou stranu |
Autor: | Ales M [ 21.10.07, 11:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
To miloš: Fábie nedrží na čtyřech bodech, ale pouze na dvou Jinak za sloupáku se daj obě strany stihnout za 40 minut.... V práci to šleháme občas i troje deně... ( někdy měsíc ne ale to je hlavní problém fábií, tak se to dělá často...) No vyndavání se neboj.... namlat mezi ten silon a hlinik silnej šroubovák a zlom ten silon ( 2x... v jedný a v druhý půlce) a pak de vymlátit.... tak dvě minuty a je venku... S nalisováním je to horší.... na to máme přípravek... Závitovou tyč provlíkneš středem a tu gumu uložíš do vysoustružený miska.... má maluh jako hranku... přesně aby ti tam ta guma zapadla dovnitř ( 1,5mm cca) a nezlomila se ti... na druhý straně stejný v podstatě a zatočíš matkou a je to tam.... No když nám ta guma praskne... tak ji hned dáváme jinou... a nedolisonání taky není dobře... A hlavně at tam ta guma je jak tam patří!!!! a není pootočená!!!! |
Autor: | DRYVER [ 21.10.07, 13:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ales M píše: To miloš: Fábie nedrží na čtyřech bodech, ale pouze na dvou Jinak za sloupáku se daj obě strany stihnout za 40 minut.... V práci to šleháme občas i troje deně... ( někdy měsíc ne ale to je hlavní problém fábií, tak se to dělá často...) No vyndavání se neboj.... namlat mezi ten silon a hlinik silnej šroubovák a zlom ten silon ( 2x... v jedný a v druhý půlce) a pak de vymlátit.... tak dvě minuty a je venku... S nalisováním je to horší.... na to máme přípravek... Závitovou tyč provlíkneš středem a tu gumu uložíš do vysoustružený miska.... má maluh jako hranku... přesně aby ti tam ta guma zapadla dovnitř ( 1,5mm cca) a nezlomila se ti... na druhý straně stejný v podstatě a zatočíš matkou a je to tam.... No když nám ta guma praskne... tak ji hned dáváme jinou... a nedolisonání taky není dobře... A hlavně at tam ta guma je jak tam patří!!!! a není pootočená!!!! Tak s tim ulozenim jak pises mas pravdu ze to je pouze na 2 bodech. Ja na to zadny pripravek nemel a delal jen tim co dilna da - (kladivo, sverak, lis, nejake pasoviny pro zvetseni plochy ... ) na pripravku sem taky uvazoval ele nejak nebyl cas nad tim premyslet. To co ty popisujes sis asi vyrabel sam ne - neni to origo pripravek znacky skoda. Starej sem vyrizl ven pilkou vpohode ale ten novej byl orisek. Muzes mi to prosim nejak vic popsat nebo nejlepe nafotit abych druhou stranu zvladl lip. Samozrejme ze jsem to nepootocil a dal podle toho vystupku na misto jak patri. |
Autor: | Ondras83 [ 21.10.07, 14:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak silembloky na ramno sme lisovali ve svěráku a docela v poho, sice se u toho taky nadávalo..ale šlo to tam více méně bez zádrhelů, prostě utahovat a utahovat....ale nevim jestli si příště taky neuděláme nějakej přípravek...lis už sme si udělali ale nevim jestli to v něm pude :D:D:D |
Autor: | slovacek.milos [ 21.10.07, 14:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ales M píše: To miloš: Fábie nedrží na čtyřech bodech, ale pouze na dvou Jinak za sloupáku se daj obě strany stihnout za 40 minut.... V práci to šleháme občas i troje deně... ( někdy měsíc ne ale to je hlavní problém fábií, tak se to dělá často...) No vyndavání se neboj.... namlat mezi ten silon a hlinik silnej šroubovák a zlom ten silon ( 2x... v jedný a v druhý půlce) a pak de vymlátit.... tak dvě minuty a je venku... S nalisováním je to horší.... na to máme přípravek... Závitovou tyč provlíkneš středem a tu gumu uložíš do vysoustružený miska.... má maluh jako hranku... přesně aby ti tam ta guma zapadla dovnitř ( 1,5mm cca) a nezlomila se ti... na druhý straně stejný v podstatě a zatočíš matkou a je to tam.... No když nám ta guma praskne... tak ji hned dáváme jinou... a nedolisonání taky není dobře... A hlavně at tam ta guma je jak tam patří!!!! a není pootočená!!!! aleši a to tam tak odchází? já mám zatím dvě fábie na servis 72000 a 100000 km a přibude další 45000 a mám to v poho je to na dva body jak říkáš, a tam se urve guma nebo ten silon se vymele a jak se to projevuje? no na to nalisování to asi udělám přípravek, mrknu na to ve škodovce až tam budu něco kupovat jak to vypadá , co jsem to dělal u jiných značek tak jsem si pomohl závitovou tyčí a různé podložky miloš |
Autor: | Ales M [ 21.10.07, 15:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to hodně častý... Zvlášt diesely... a nebo takový soutěžní jezdci... Utrhá se ta guma... začne to plavat... vemeš za to a změníš směr.... povolíš a zase.... uděláš geometrii projedeš to a je to uplně jinde ... Vemeš šroubovák... zarazíš k rameni a napružíš jí... jak je utrhlá přez třetinu tak měníme.... Já dělám ve škodovce ( autorizovanej serv.) Ale ten přípravek origo není.... A já ho nedělal ... já sem ten poslední mech z dílny co s nim jen hákuje.... Tak od 80 000km začínaj ty gumy bejt k výměně...( podle řidiče a tak...) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |