Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Třeseni
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=7088
Stránka 1 z 1

Autor:  Butch [ 22.10.07, 20:12 ]
Předmět příspěvku:  Třeseni

mam favorita , a kdyz pridam plyn na podlahu ...zacne mi loncovat cele auto , hazeto podle toho jak pridam plynu (podle zaberu prednich kol) menil jsem čepy , čepy řizeni a taky vložky u ramen ....ale dela to porat to same . byl jsem i na geometrii a tky jsem skousel prehodit kola a porat to same . kdyz mam nohu jemne na plynu tak to jede normalne ale staci trosku vice stisknou plyn a zacne to loncovat . loncuje to s celym autem a volantem mi to krouti do leva a doprava asi o 2mm na kazdou stranu ....je to hruza ...pritom staci to rozjet rychle , vyloncovat rychlost a na volno to ani neskubne ...nevim co stim . rekli mi ze uz to muzou byt jenom homoklouby ...ale newim jestli by to melo vliv na zaber prednich kol . diky moc za radu

Autor:  Jura [ 22.10.07, 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

Co já vím, tak homoklouby a poloosy se nejvíce projevují v záběru....

Autor:  Kaliban123 [ 22.10.07, 20:19 ]
Předmět příspěvku: 

tak tak mám dojem že by to měly být vnitřní homoklouby (u převodovky)

Autor:  Butch [ 22.10.07, 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

Kaliban123 píše:
tak tak mám dojem že by to měly být vnitřní homoklouby (u převodovky)


jeden triangl uz jsem menil ...a po vymeneni za novy se to jeste zhorsilo ...jako by se to loncovani preneslo uplne na cele auto , ze zacatku to loncovalo jenom pri plnem osazeni lidi a treba do kopce . tedkom to dela nejvice v zatackach kdyz pridam plynu a kola zaberou .....nekdy mam pocit ze me ten volant jednou vyliska a ja to prekutalim jako stareho Citroena v letě

Autor:  michalkatka [ 23.10.07, 12:17 ]
Předmět příspěvku: 

pozri silembloky motora, toto zvykne robiť ten na vodnej pumpe, ale skontoluj všetky tri.... :idea:

Autor:  Matthes [ 23.10.07, 18:01 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
pozri silembloky motora, toto zvykne robiť ten na vodnej pumpe, ale skontoluj všetky tri.... :idea:


Obrázek
Jejej, nejako te tu nakazili škodař s kalistou co :(

Autor:  DRYVER [ 23.10.07, 18:20 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
michalkatka píše:
pozri silembloky motora, toto zvykne robiť ten na vodnej pumpe, ale skontoluj všetky tri.... :idea:


Obrázek
Jejej, nejako te tu nakazili škodař s kalistou co :(


:lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: No jo rodina se nezpare mezisebou 8) :wink:

Autor:  CROWACK [ 23.10.07, 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
No jo rodina se nezpare mezisebou 8) :wink:

No ty máš taky co říkat... :lol: :lol: :lol:

Autor:  Martin91 [ 23.10.07, 21:01 ]
Předmět příspěvku: 

tak to teda já jse nenechám urážet a nedělám chyby ja mám jen blbý nápady tak si ty narážky nech od cesty!!! :!: :!: :evil: :evil: :? :x
:wink:

Autor:  michalkatka [ 24.10.07, 15:06 ]
Předmět příspěvku: 

ja neviem presne ako sa to volá silemblok je iba slengový výraz, inak by to mal byť nejaký pružný úchyt, alebo diel pružného uloženia :?: :?: alebo guma medzi dvoma železami :?:

Autor:  Šemik [ 24.10.07, 15:07 ]
Předmět příspěvku: 

No, já myslím že je to správně silentblok :)

silent = ticho anglicky

Autor:  Matthes [ 24.10.07, 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
No, já myslím že je to správně silentblok :)

silent = ticho anglicky


Presne tak :)

Kalista: Si to tak neber ... :wink:

Autor:  slovacek.milos [ 24.10.07, 20:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Třeseni

Butch píše:
mam favorita , a kdyz pridam plyn na podlahu ...zacne mi loncovat cele auto , hazeto podle toho jak pridam plynu (podle zaberu prednich kol) menil jsem čepy , čepy řizeni a taky vložky u ramen ....ale dela to porat to same . byl jsem i na geometrii a tky jsem skousel prehodit kola a porat to same . kdyz mam nohu jemne na plynu tak to jede normalne ale staci trosku vice stisknou plyn a zacne to loncovat . loncuje to s celym autem a volantem mi to krouti do leva a doprava asi o 2mm na kazdou stranu ....je to hruza ...pritom staci to rozjet rychle , vyloncovat rychlost a na volno to ani neskubne ...nevim co stim . rekli mi ze uz to muzou byt jenom homoklouby ...ale newim jestli by to melo vliv na zaber prednich kol . diky moc za radu


prostě klasika přidáš plyn a rabancuje ti celé auto, vyradíš a je klid není to nic jiného než problém v poloosách klouby u převodovky, vůle, nebo spadlý prstýnek na jehličkovém ložisku nic jiného tomu není čínská polosa stojí 1200 kš a jede, ale nesmí se při utahování moc rvat nebo se strhne závit já jsem to měl naposledy renault mastr tam ten kloub je v převodovce a stojí šest tisíc bylo to ve třech servisech a nic nepoznali, protože jak se to zvedlo tak se polosa dostala do jiného místa a byla bez vůle a rabancovalo a rabancovalo a po výměně OK miloš

Autor:  hans [ 26.10.07, 09:23 ]
Předmět příspěvku: 

To samý dělá otcova Felcka, i když teda v menší míře.
Jak ale bezpečně poznat, že je to poloosa? Aby je tady nějakej umělec neměnil, a pak se to třáslo dál... Vždycky se psalo, že kloub poloosy se pozná podle zaklepání při rozjezdu s plným rejdem. Zkoušel jsem to včera dopředu i na zpátečku a ticho po pěšině. Jenom občas něco zaklepe na nerovnostech při jízdě lehce doprava na nerovnostech, ale to dělá snad od začátku, co to auto máme (bylo koupený nový).

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/