Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Geometrie po vymene spodniho cepu https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=9792 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | venca.m [ 23.3.08, 13:12 ] |
Předmět příspěvku: | Geometrie po vymene spodniho cepu |
Kamos ted menil na facku spodni cep u ridice, geometrie predtim ok, ted mu to zaclo tahnout do leva...Co ted? Staci seridit sbihavost,nebo to bude komplikovanejsi? |
Autor: | DRYVER [ 23.3.08, 13:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Geometrie po vymene spodniho cepu |
venca.m píše: Kamos ted menil na facku spodni cep u ridice, geometrie predtim ok, ted mu to zaclo tahnout do leva...Co ted? Staci seridit sbihavost,nebo to bude komplikovanejsi? Mela by stacit udelat sbihavost a jesty bys mohl zkontrolovat odklony, ale ty nezmenis - jen zkontrojujes jestli jsou v norme nebo ne. Jo a mas spravne nafoukane pneu??? |
Autor: | venca.m [ 23.3.08, 13:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Geometrie po vymene spodniho cepu |
DRYVER píše: venca.m píše: Kamos ted menil na facku spodni cep u ridice, geometrie predtim ok, ted mu to zaclo tahnout do leva...Co ted? Staci seridit sbihavost,nebo to bude komplikovanejsi? Mela by stacit udelat sbihavost a jesty bys mohl zkontrolovat odklony, ale ty nezmenis - jen zkontrojujes jestli jsou v norme nebo ne. Jo a mas spravne nafoukane pneu??? Pneu sme dofoukavali, obe 1,9,vzadu 1,8. A je to normalni ze to rozhodi sbihavost?Ja sem si prave myslel ze dystak jen odklon...Tak sem ho trochu postrasil ze to nebude jen tak |
Autor: | slovacek.milos [ 23.3.08, 13:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Geometrie po vymene spodniho cepu |
venca.m píše: Kamos ted menil na facku spodni cep u ridice, geometrie predtim ok, ted mu to zaclo tahnout do leva...Co ted? Staci seridit sbihavost,nebo to bude komplikovanejsi? mně se to nikdy nestalo dávám čepy se znakem škoda, nebo das to je jedno a totéž, pokud dáš čínu třeba řízení ke kolu tak ti oseká olůvka, tak jestli dal něco podobného do ramene tak je to v háji to ani geometrie nepořeší odklon nejde štelovat miloš |
Autor: | venca.m [ 23.3.08, 13:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne ne, je tam TRW, a jeste nove obe ty gumy na tom rameni,obe Gumokov... |
Autor: | slovacek.milos [ 23.3.08, 15:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
venca.m píše: Ne ne, je tam TRW, a jeste nove obe ty gumy na tom rameni,obe Gumokov... tak to nevím dávám co píšu a není problém, taky dávám celé ramena čínu kolem 400 kč a taky není problém táhnou gumy nebo geometrie miloš |
Autor: | DRYVER [ 24.3.08, 19:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Geometrie po vymene spodniho cepu |
venca.m píše: Pneu sme dofoukavali, obe 1,9,vzadu 1,8. A je to normalni ze to rozhodi sbihavost?Ja sem si prave myslel ze dystak jen odklon...Tak sem ho trochu postrasil ze to nebude jen tak Neni to malo 1,8 ??? Ja davam 2,2 nebo 2,3 do vsech. Ta sbihavost se v 90% pripadech tim kulakem nezmeni, ale delam ji vzdy kdyz menim nejaky cep - jestota je jistota, lepsi nez pak kupovat nove gumy |
Autor: | venca.m [ 25.3.08, 00:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Moje knizka rika toto: Plaste 165/70 R13 Pri polovicnim zatizeni: 190/180 Plne zatizeni nebo pri dalnicnim provozu: 210/200 (210/210 pro formana) |
Autor: | Neex [ 25.3.08, 00:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na fáčko dávám zlatej střed tj. 2,0 na předek a 1,9 na zadek. Jinak spodní čepy jsem měnil bráchovi na feldě a byl sní pak na STK a geometrie ok. |
Autor: | Vít [ 25.3.08, 06:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
dávám 2,2 všude.... míň to žere |
Autor: | venca.m [ 25.3.08, 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja sem mel neska to jeho favo na rampe,a dival sem se ze tam ma nejak divne ten predni silenblok,tak se ho ptam,a on ze mu chybelo tak 5mm,ale uz dal nesel,tak ho nechal tak... to by mohlo byt tim ne?vzdyt tim se vlastne posune cele rameno,a pohne s kolem... |
Autor: | DRYVER [ 25.3.08, 21:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
venca.m píše: Ja sem mel neska to jeho favo na rampe,a dival sem se ze tam ma nejak divne ten predni silenblok,tak se ho ptam,a on ze mu chybelo tak 5mm,ale uz dal nesel,tak ho nechal tak... to by mohlo byt tim ne?vzdyt tim se vlastne posune cele rameno,a pohne s kolem... Na autech je mozne i nemozne uplne vsechno, takze to zkontroluj, pripdane oprav a pak res to tahnuti k jedne strane |
Autor: | Neex [ 25.3.08, 22:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
venca.m píše: Ja sem mel neska to jeho favo na rampe,a dival sem se ze tam ma nejak divne ten predni silenblok,tak se ho ptam,a on ze mu chybelo tak 5mm,ale uz dal nesel,tak ho nechal tak... to by mohlo byt tim ne?vzdyt tim se vlastne posune cele rameno,a pohne s kolem... To chce usadit přesně... vždyť jen staré a steřelé silntebloky ramen ti v zatáčkách mění geo. o několik stupňů. |
Autor: | slovacek.milos [ 26.3.08, 09:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
neex poradí nejlíp má to v logu, náprava po GO, já bych na geometrii ani nešel musí být vyměněny přední i zadní gumy v ramenech, pak gumy uložení horního tlumiče, tlumič prozkoumán zda nemá vůli se sdělaným pérem a nejlépe vyměnit i ten druhý čet v ramení, ten čep musí být řádně utažen nejlépe imbusem nebo 10.8 šroubem, to je taky častá závada co mi sem mladí hoši přistávají pak se vymele čep i těhlice a je to celé v háji, taky se musí řádně prověřit řízení, čepy táhla, hřeben no a nakonec se dá i dělat ta geometrie miloš |
Autor: | venca.m [ 30.3.08, 01:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: neex poradí nejlíp má to v logu, náprava po GO, já bych na geometrii ani nešel musí být vyměněny přední i zadní gumy v ramenech, pak gumy uložení horního tlumiče, tlumič prozkoumán zda nemá vůli se sdělaným pérem a nejlépe vyměnit i ten druhý čet v ramení, ten čep musí být řádně utažen nejlépe imbusem nebo 10.8 šroubem, to je taky častá závada co mi sem mladí hoši přistávají pak se vymele čep i těhlice a je to celé v háji, taky se musí řádně prověřit řízení, čepy táhla, hřeben no a nakonec se dá i dělat ta geometrie miloš Miloši asi máš pravdu,já sem s tím autem jel tak 3 dny před tím než do toho začal rýpat a nikam to netáhlo,akorát při brždění z větších rychlostí vibrace,ale brzdama to asi nebylo protoze na pedálu nebylo nic znát...No levé rameno sem teda rozhodil a složil,čep je přidělaný šroubama dodanýma výrobcem,a všechno dotažené na fest,ta spona vystředěná na tu dírku(dělám to dycky,nevím jestli to má vliv),vyjedu,na větších hrbolech šramocení,a to vibrování pi brždění horší než bylo. Pak se dívám když kroutil volantem tak se kývalo pravé rameno sem a tam,tak sem zhodil aj to,nové silenbloky,čep je na něm už dřív měněný,taky TRW, a zdá se ok...Tak sem to složil,to už sem viděl že manžeta levého řídícího čepu je v háji, ten už je koupený a zitra pude...No vyjel sem,každý malý hrbolek rány a šramocení,vibrování zas mnohem horší,tak na rampu a dotáhnout, zž sem myslel že to dělám špatně,pak se dívám že jak je ta tyč od hřebenového řízení přidělaná přes gumy těma dvěma sponama,tak to v tom jezdí tak o centimetr při točení volantem,tak co dělat v sobotu odpoledne,roztrihal sem starou kozenou rukavici a vypodlozil sem to,ted to drzi dobre, tahne to jen asi tretinove jak pred tim,rany a sramoceni na hrbolech furt,ale taky uz ne tak moc,vibrovani pri brzdeni tak jak pred opravama... Cim muzou byt ty vibrace a rany? ja uz nevidim nic co by melo vuli...mozna ty hrebeny, kdyz je volant vytoceny uplne doleva je to o neco horsi nez kdyz je rovne, a ide to citit aj v podlaze...Nejde mi do hlavy ze by se to rizeni projevilo zrovna ted,leda by se to nejak rozhybalo kdyz borcovi auto stalo 2 dny na heveru...Co mam jeste zkusit?Moc nechcu spechat na ten ridici cep,ze pak uz nepoznam ze to prestalo tahnout...jako mam obavy z toho odklonu, mam takovy ten trubkovy pripravek na mereni sbihavosti,ale jak bych meril odklon to nevim Jako ze kdyz vymenim ten cep,seridim sbihavost tak uz nijak nepoznam ze se to zpravilo,nebo esi sem to jenom vyrovnal |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |