|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Jak zlehka by se mely otacet kola na Favoritu
Autor |
Zpráva |
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
Jak zlehka by se mely otacet kola na Favoritu
Hoj, resim takej problem, zda se mi, ze je auto jako porad zabrzdeny, treba kdyz nekde zastavim a je to jenom trochu nerovny, tak se samo auto nerozjede, ikdyz treba jiny auta uz se jen tak samovolne rozjedou
Jak lehce by se mely otacet zadni kola, predni se asi moc lehce otacet nebudou ani na neutral co, ale minimalne zadni by se asi mely otacet uplne volne ?
|
15.5.07, 20:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Jak zlehka by se mely otacet, kola na Favoritu
Dr Meduza píše: Hoj, resim takej problem, zda se mi, ze je auto jako porad zabrzdeny, treba kdyz nekde zastavim a je to jenom trochu nerovny, tak se samo auto nerozjede, ikdyz treba jiny auta uz se jen tak samovolne rozjedou Jak lehce by se mely otacet zadni kola, predni se asi moc lehce otacet nebudou ani na neutral co, ale minimalne zadni by se asi mely otacet uplne volne ?
mali by sa otacat uplne volne. najpravdepodobnejsie je ze sa ti neuvolnuje poriadne rucna alebo mas posahany samostav, teda ze sa ti to nevracia naspat ako by sa malo.
mne to robilo to iste ale menil som komplet brzdy takze neviem konkretne co bolo zle. teraz je uz vsetko ok.
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
15.5.07, 20:08 |
|
|
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
no ja mam prave poderzeni i na loziska, ale prozkoumam, to stejne budu o vikendu menit vejfuk, tak se na to kouknu
|
15.5.07, 20:23 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Dr Meduza píše: no ja mam prave poderzeni i na loziska, ale prozkoumam, to stejne budu o vikendu menit vejfuk, tak se na to kouknu
to by ti este vydavalo aj nejake ine chrastive zvuky, keby to boli loziska (podla mna ).
predtym som sa nepresne vyjadril k tej volnosti otacania: ked mas odbrzdene a neutral tak predne aj zadne by mali ist cca rovnako. rozdiel by si nemal citit.
roztocit by si ich mal asi takou silou ako keby si napr dal nejaku tyc do steny, do stredu nastokol koleso a roztocil. cize nijaky velky odpor. len zotrvacnost kolesa (bacha ta je dost velka). ja to mam odskusane len na zadnych , ked som steloval parkovaciu brzdu. tam je to presne citit.
teraz ma napadlo: ked koleso roztocis (to je tazko povedat ako rychlo, tak akurat ) tak by sa malo otacat este cca 6s mozno viac. ale to je tazko takto porovnavat.
ked som mal prilis napnute lanko na parkovacej brzde tak to bolo presne citit ze jedno po roztoceni zastalo asi o polovicu skor. proste citis ze je pribrzdovane.
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
15.5.07, 20:33 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Na předku ti to bude možná trochu stěžovat diferák ale zhruba asi když za to kolo vemeš tak by prostě mělo mít nějakou setrvačnost klidně jen jednu otáčku, to kolo stejně bude šustit o destičky nebo vzadu o pakny, ale klidně to poznáš už jen když na něj dáš ruku a zahýbeš tam a zpět.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
15.5.07, 20:55 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
to bejvaj orezly brzdovy trmeny a desticky v nich neaj tu spravnou vuli to se mi taky stalo chce je to sundat vycistit a pak to bude ok
|
16.5.07, 07:23 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Brzdy bys nemwl podcenovat - pokud ti to nekde dre, tak se to prehreje a az budes potrebovat zabrzdit tak pojedes dal ... Mel bys to cele zkontrolovat a hlavne vycistit a z kotoucu tu rez obouchat aspon kladivem...
|
16.5.07, 08:04 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Najjednoduchsie to zistis ked po jazde zastanes a skontrolujes teplotu kolies. Disk by mal byt studeny a bubon maximalne vlazny. Ak si na bubne spalis prst (puchier), mas problem. Medzi kotucmi a bubnami by nemal byt velky rozdiel teploty. Tiez prava a lava strana by mali byt rovnako teple. Samozrejme teplota brzd zavisi o profile trate, tak tu hovorim o jazde po rovine bez velkeho brzdenia, idealne rychlostou nad 60. Zastavit sa snaz tak, aby si nemusel prudko brzdit. Ak sa ti podari zastavit uplne bez brzdenia, bubny by namali byt vyrazne teplejsie ako pneumatiky.Ak zastaveniu predchadzalo brzdenie - napriklad zo 130, brzdy mozu byt dost horuce, ale vsetky rovnako.
|
16.5.07, 08:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|