Kluci z Paky píše:
...Gumař by nejraději chtěl, abys koupil všechny 4 gumy nové....
Znáš nějaký obor, který by nechtěl prodat svoje zboží? Já tedy ne.
Při současných našich
reálných rabatech je lepší jednu 13-15" gumu spravit, než prodat novou.
slovacek.milos píše:
rome ty máš vlastní pneuservis se zaměstnancema
Jsem živnostník bez zaměstnanců.
Kluci z Paky píše:
...vašeho cechu při zouvani,takže bych se takto nevyjadřoval....
Ano, poškodil to nějaký "gumař", který by spíš měl prodávat housky, než se živit gumařinou, nicméně ten pojem "cech" není na místě. S námi nejmenšími se stejně žádný cech nezabývá. Dále nevidím jediný důvod, proč je tato narážka směrována na mně, já ten plášť nezmrvil.
Nebo ty snad ručíš za práci jiných z tvé branže?
Druhou věcí je to, že zejména naše barumky, které mají stáří 5 a více let na toto "trpí" a je třeba velké opatrnosti, aby se tohle nestalo, zejména tehdy, pokud na lemu ráfku je nějaká koroze.
Ten černý tmel na okna je fakt řešení na prd, protože:
a) časem vytvrdne a může to prodřít duši
b) je velká šance, že se ten tmel urve dříve, než bude plášť sedět na ráfku, takže efekt bude horší, než nic
c) lze to opravit třebas
tímto, ale tuhle hmotu mají spíš protektorovny než běžné servisy a i ta cena je jaksi někde jinde
Ohledně použití duše:
Duše se časem o tohle místo prodře, můj odhad je do 10000 km, ale může to být i za pár tisíc km. Ať se každý rozhodne, jak uzná za vhodné. Já na tento případ upozorním zákazníka, pokud s tím souhlasí, tak budiž - jinými slovy: Pokud se to za pár tisíc km podělá, tak ať mně nenadává.
To, že vyhláška povoluje duši v bezdušácích pouze jako provizorní řešení je další věcí. Na to též zákazníka upozorním, takže nouzové řešení "na pár tisíc km" je na světě. Nicméně pokud někdo chce mít někdo zcela klidnou hlavu, tak jedině bod "c" výše, nebo jiný plášť.