|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
u mna nie, ak si kuknes video hore, uvidis ze medzi protektormi, fuldami a kontinentalmi je rozdiel pri brzdnej drahe 20 metrov, radsej usetrim na niecom inom....
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
5.10.08, 18:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
deekay píše: u mna nie, ak si kuknes video hore, uvidis ze medzi protektormi, fuldami a kontinentalmi je rozdiel pri brzdnej drahe 20 metrov, radsej usetrim na niecom inom....
no, tak ale protektory, alebo podobné by som si na auto nedal, ešte možno na zimu, ale letné musia byť 100%
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.10.08, 19:05 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
michalkatka píše: deekay píše: u mna nie, ak si kuknes video hore, uvidis ze medzi protektormi, fuldami a kontinentalmi je rozdiel pri brzdnej drahe 20 metrov, radsej usetrim na niecom inom.... no, tak ale protektory, alebo podobné by som si na auto nedal, ešte možno na zimu, ale letné musia byť 100%
zimní musej bejt podle mě taky 100%, protože silnice v zimě jsou umrzlý a když máš tvrdej protektor, seš na saních, a taky když chceš někam vyjet, je lepší mit dobrý gumy, než silný nohy, pořádný boty a protlačený 5ty dveře od tlačení
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
5.10.08, 19:40 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|