Renovace starých elektronů
Autor |
Zpráva |
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
hugo píše: tak to určitě nepůjde ( osobní zkušenost) staré elektrony bych určitě netryskal ani nepískoval,je u toho docela citelný úbytek materiálu( kdo ví kolikrát je to už děláno) a komaxit na tom při vypalování v peci pění, z pórů hliníku po zahřátí vylézají nečistoty,sůl,oleje.... no a výsledek je hnus. Moje rada zní: nechat starou barvu chemicky odstranit ( jezdím do odlakovny na vysočině) no a potom k lakýrníkovy klasickou metodou nastříkat a přelakovat. Docela jsem se se svýma apollama natrápil, už jsem takhle dal dohromady pár sad známým.toť vše
Jde o to kdo to dělá...Vše je v lidech.To že si nějakej neumětel koupí pec na komaxit a neví technologický postup,je k pláči...To bych reklamoval... A jestli ty kola jsou na hranici rozpadu,nač chemie,která mi akorát zakryje,jak ty disky na tom opravdu jsou?!.Ale i ten tryskač může bejt mameluk,pak je to pouze na majiteli,zda-li to reklamuje a nechá si zaplatit škodu.Pak to udělá jako ty,což se nepodivuju.
|
23.8.07, 13:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Kalista píše: tak když říkal že je to z roku 1985 to se ještě elektrony nevyráběli nebo nemám pravdu? a sehnat po bouračce to by nemusel být problém by chtělo objet vrakáče a poptat jse tam, a na jak daleko musíš asi být aby ti to nic neudělalo?
Tak pro začátek by mohlo stačit tak 20m ale nevím co to udělá, jednak je tam obrovský žár (hoří ti snad při 3 000°) a jednak nevím jestli by to nezačalo nějak prskat a odletovat z toho kusy toho hořícího elektronu, to by bylo dost o hubu a hlavně o průser
|
23.8.07, 13:13 |
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
patrik-hp píše: hugo píše: tak to určitě nepůjde ( osobní zkušenost) staré elektrony bych určitě netryskal ani nepískoval,je u toho docela citelný úbytek materiálu( kdo ví kolikrát je to už děláno) a komaxit na tom při vypalování v peci pění, z pórů hliníku po zahřátí vylézají nečistoty,sůl,oleje.... no a výsledek je hnus. Moje rada zní: nechat starou barvu chemicky odstranit ( jezdím do odlakovny na vysočině) no a potom k lakýrníkovy klasickou metodou nastříkat a přelakovat. Docela jsem se se svýma apollama natrápil, už jsem takhle dal dohromady pár sad známým.toť vše Jde o to kdo to dělá...Vše je v lidech.To že si nějakej neumětel koupí pec na komaxit a neví technologický postup,je k pláči...To bych reklamoval... A jestli ty kola jsou na hranici rozpadu,nač chemie,která mi akorát zakryje,jak ty disky na tom opravdu jsou?!.Ale i ten tryskač může bejt mameluk,pak je to pouze na majiteli,zda-li to reklamuje a nechá si zaplatit škodu.Pak to udělá jako ty,což se nepodivuju.
Ty kola jsou ještě v celkem pěkném stavu, sůl je teprve začala lehce rozežírat na lemech a o něco víc(tak max. do 1 mm) vevnitř, pod duší, ale tam to naštěstí není vidět a masa je tam ještě habakůk. Jak jsem psal jsou (asi) francouzské - mám je na svém Renaultu z r. 1985. To zoxidování vypadá stejně jako kus duralové pasoviny (sešroubovaný nárazník) po prosolené zimě na českých silnicích, taková jakoby žlutobílá, spíš bílá plíseň. Vypadá zoxidovaný elektron stejně? Pokud ne, tak je to hliník. Jak teda na něj, aby přežil rok 3000 ?
_________________ Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo
|
23.8.07, 13:48 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Kalista píše: tak když říkal že je to z roku 1985 to se ještě elektrony nevyráběli nebo nemám pravdu? a sehnat po bouračce to by nemusel být problém by chtělo objet vrakáče a poptat jse tam, a na jak daleko musíš asi být aby ti to nic neudělalo?
Myslím,že je to mnohem starší slitina používaná na kola,než-li rok 1985...Ale spíš v závodech...je to extrém v lehkosti...Hliníková slivka je proti tomu znatelně těžší,ale o to bezpečnější.Dnes se kombinuje se slitinou hořčíkohliníkovou...na hmotonost je hořčík na bezpečnost hliník... např.převodovky Fábií,Octávií atd.
Jinak to nejde jen tak hasit...cca 3000st. výše.Nechci dělat reklamu hasivu,ale Pyrocool český výrobek a néé náhražka z NDR nebo odkud Pyrocoom je,to uhasí....Nechápu jak,ale viděl jsem to na vlastní oči.Disk ale nevim....to je docela dost velký kus Obrábí jen ten,kdo ví jak.Kdekdo v žádnym případě.To by zaplakal nad výdělkem.
|
23.8.07, 15:10 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Kalista píše: tak když říkal že je to z roku 1985 to se ještě elektrony nevyráběli nebo nemám pravdu? a sehnat po bouračce to by nemusel být problém by chtělo objet vrakáče a poptat jse tam, a na jak daleko musíš asi být aby ti to nic neudělalo?
elektrony sa vyrabali uz v case kopretin, teda este dlho pred nimi (tusim v roku 1984?). problemy elektronov su hlavne 3:
- su drahe ako svina, vyrobna cena jedneho elektronu je niekde na vyrobnej cene celej sady kopretin
- magneziovy material elektronov je nachylny na mikropraskliny, preto sa napriklad v zavodnej praxi musia elektronove disky kazdy rok rontgenovat, ci nie su popraskane
- ak elektron raz chyti plamen, nie je sanca horenie zastavit skor, nez vsetok elektron zhori, nakolko podobne, ako termit, hori elektron aj bez pristupu vzduchu (termitova zliatina sa pouziva ako jadro pancieropriebojnych projektilov, ako tu zliatinu vyrabaju, netusim)
no ja osobne by som to na aute mat nechcel.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
23.8.07, 16:50 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
No, zapálit takový kus elektronu by byl problém. Ale když vezmeš pilník, nebo nějakou cidlinu a nastrouháš si špony a piliny, tak je to jeden z používaných způsobů rozdělávání onhě bez sirek s pomocí křesadla
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
24.8.07, 09:51 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
24.8.07, 16:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|