Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

hluk nehluk po zamene kol
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=14329
Stránka 1 z 1

Autor:  Kachnis [ 1.12.08, 14:47 ]
Předmět příspěvku:  hluk nehluk po zamene kol

tak nejak mi porad prisel pepca hlucnejs nez jiny skodovky,ikdyz nekdo rikal, ze ne..po vymene kol za zimni se hluk snizil,ale ne jako ze pri 90 ti je auto tissi nez na letnakach (coz sice je,protoze jsou vyssi) ale proste predtim pri 4000 na 3ku byl urcity hluk, a ted pri 4000 na 3ku e to tissi, cim to muze byt?

Autor:  Kristensen [ 1.12.08, 18:47 ]
Předmět příspěvku: 

změř obvod kol co tam byly a obvod kol co tam máš teď a jestli se ti to nechce měřit tak vyzkoušej najít ten hluk v jiných otáčkách ve vyšších nebo nižších, teřba máš kapánek rozdílnej obvod kol a tím se ti změní spousta věcí

Autor:  Kachnis [ 1.12.08, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

Mlho, ale o tom se tu celou dobu bavime :lol: :lol: vzdyt pisu,ze kola mam vetsi, ale preci nezavisle na velikosti kola, sou otacky porad stejny..furt 4000 ot sou 4000

Autor:  Jarda S. [ 1.12.08, 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

ale při jiným obvodu kola je i jiná rychlost 8) :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  Vít [ 1.12.08, 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

jiny vzorek pneumatiky, jiny zvuk a hluk, continentaly napr neuslysis, matadorky te zase nenechaji na pochybas, ze je mas nazute

Autor:  Kachnis [ 1.12.08, 20:54 ]
Předmět příspěvku: 

kua, cetli ste muj prvni prispevek,pisu tam, ze pri stejnych otackach, ze podle rychlosti to nelze kdyz sou ty kola VETSI :evil: . a ze mam matadorky nebo zimaky to je mi fuck kdyz auto stoji . pisu o otackach, prdte na to :roll:

Autor:  Radic [ 1.12.08, 23:37 ]
Předmět příspěvku: 

tak otáčky sou motoru a ne nápravy...třeba je zakopaný krtek tam...tam se může změnit poměr oproti jinému rozměru pneu...cože? :)

Autor:  Kachnis [ 2.12.08, 07:45 ]
Předmět příspěvku: 

ja to dlabu :-)

Autor:  Kristensen [ 2.12.08, 08:55 ]
Předmět příspěvku: 

Radic píše:
tak otáčky sou motoru a ne nápravy...třeba je zakopaný krtek tam...tam se může změnit poměr oproti jinému rozměru pneu...cože? :)


No počkej počkej zase to tak nekomplikuj, jestli mě to myslí dobře (jako že ne že jo :lol: ) tak pokud jede na 4000 otáček motoru na 3ku a neklouže mu spojka tak ta rychlost otáčení "všeho" co je na cestě od klikové hřídele přes diferák až po závlačku na bubnu (teď nemyslím že všechno má 4000 otáček ale že při 4řech tisících má všechno vzhledem k ozubeným převodům svoji určitou rychlost), je v tu chvíli stejná jako byla při 4000 otáčkách na menších kolech, jediný co se mění tak obvodová rychlost kola. Je to tak?

Autor:  Kristensen [ 2.12.08, 08:56 ]
Předmět příspěvku: 

Kachnis píše:
ja to dlabu :-)


Neboj to se určitě nějak pořeší :lol:

Autor:  fatal [ 2.12.08, 09:00 ]
Předmět příspěvku: 

Na jaře. 8)

Autor:  Kachnis [ 2.12.08, 11:57 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
[. Je to tak?


Ano, ty jediny jsi me pochopil :-) jak to myslim :-) je mi jasny ze behem jizdy o urcite rychlosti v= napr.90km mam cca 3100 otacek namisto letnich 3400, takze pri urc.rychlosti jsou otacky nizsi a tudiz auto tissi.logicke a jasne uz od zacatku,ale kdyz dosahnu pri jizde urc. otacek na urc. stupen,je hluk od motoru nizsi...stejne tak jako kdyz uz nastartuju a motor proslapnu je take tissi...

takze jediny kdo na to kapnul a pochopil je Kristensen, ted uz jen vysvetlit proc tomu tak je :-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/