Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Prazdne kolo
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=16927
Stránka 1 z 2

Autor:  Majlanky [ 29.4.09, 11:25 ]
Předmět příspěvku:  Prazdne kolo

Zdravim. Dneska rano jedu do skoly, pri nastupu do auta a prichodu k nemu jsem nespozoroval nic divneho. U skoly zaparkuju. Odjezd od skoly, zase nic co by upoutalo mou pozornost. Prijedu domu zaparkuju. Za hodinu a pul chci odjet a mam uplne do mrte prazdny pravy predni kolo. V jednom miste se pneu odchlipla od rafku. Tak jsem to nafouknul, pri nafukovani to kolem toho mista fucelo ale s vyssim tlakem to utikat prestalo az to prestalo uplne, a po hodine tam byl stejny tlak jako po nafouknuti. Kola jsou kopretiny, pneu je 175/70. Ostatni kola bez poskvrny. Kdyz jsem parkoval nejsem si vedom, ze bych nekde oprel pneu od obrubnik. Nevite proc a jak se to stalo? Stalo se to nekomu uz? A posledni asi nejdulezitejsi otazka. Kdyz je to ted nafoukly a ja v miste kde se pneu od rafku odchlipla zatlacim, tak to zasne utikat. To asi neni vhodne co?

Dik

Autor:  chemer [ 29.4.09, 11:42 ]
Předmět příspěvku: 

To rozhodně neni dobrý aby Ti začal utíkat vzduch z kola po zatlačení rukou.
Jinak za minulej rok se mi stalo to samý s tim prázdným kolem, ale vždy to byl vadnej ventilek, takže stačila výměna. Byly to taky bezdušáky.

Autor:  venda [ 29.4.09, 11:52 ]
Předmět příspěvku: 

Nemáš tam hřebíček? Když je šikovně zapíchnutý tak tlak drží. A když pak kolo zůstane stát v určité poloze, trochu se pohne a podchází.

Autor:  Petr105 [ 29.4.09, 12:05 ]
Předmět příspěvku: 

Přinejhorším tam dej duši a bude klid... (pokud jsou to bezdušáky...)

Autor:  Nepér [ 29.4.09, 14:42 ]
Předmět příspěvku: 

Jak je ta pneumatika stará a co je to zač?

Autor:  Majlanky [ 29.4.09, 16:11 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Jak je ta pneumatika stará a co je to zač?


Hele jsou to Continentalky Contact a je tam jeste znacka maracku se slunickem. Ty pneu jsem koupil ojety pac sem nemel penize na novy. Jsou to teda bezdusovky. Ja kjsou stary nevim. Vim, ze se to da poznat podle nejakyho cisla ale zatim jsem neuhadnul podle jakyho. Cisla jsem opsal a jsou nasledovna(krome Tubeless, Continental Contact a povolenych tlaku a hmotnosti na kolo je to vse co tam je):

prvni pneu: 17610G.T __ 004855 __ (004855) __ E4 020673
druhe pneu: 17610G.T __ 004409 __ (004409) __ E4 020673
treti pneu: 17610G.T __ 004827 __ (004827) __ E4 020673
ctvrte pneu: 17610G.T __ 004827 __ (004827) __ E4 020673

Tech podtrzitek si nevsimejte to je jenom kvuli tomu aby to bylo prehledne, pac phpBB neumi zobrazit vic mezer za sebou.

Nevim ktere z techto cisel by mohl byt rok a tyden vyroby. Tedka jsem to byl zase premerit a tlak je tam na puntik stejnej jako kdyz jsem to napumpoval. Objel jsem take kolecko kolem bloku kde jsem o neco prudseji riznul par levotocivych zatacek(kolo ktere uteklo je prave predni) a tlak se nezmenil. Hrebik ani nic jineho jsem nespozoroval. Kdyz zatlacim v tom miste kde si pneu pred tim odsedla, je to stejne tzn. utika to(nedokazu na to ale zatlacit takovou silou aby to utikalo musim zatlacit a pak jakoby strcit a ono trochu utece ale jinak bych musel tlacit pro me velice neprijemnou silou). Kdyz mi ty pneu nasazovali, tak mi rafek zevnitr natreli tou cernou veci aby to neutikalo... Tak co dokazete nejak poradit co mam udelat a jak se to stalo?

Autor:  Šemik [ 29.4.09, 16:17 ]
Předmět příspěvku: 

Ani jedno z těch čísel to není. To co tě zajímá jsou 4 číslice v oválu (např 4907 je 49. týden roku 2007)

Autor:  Majlanky [ 29.4.09, 16:57 ]
Předmět příspěvku: 

Takovy cislo tam neni. Ledaze by bylo z vnitrni strany...

Autor:  Nepér [ 29.4.09, 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

Mělo by tam být napsáno DOT****
Já si myslím, že je to nějaký prasklý, nebo je natolik zoxidovanej disk, že to prostě netěsní.

Autor:  venda [ 29.4.09, 18:41 ]
Předmět příspěvku: 

Tím jak ušlo a sedlo si, povolilo na ráfku. Zajeď do pneuservisu a nechej si gumu přetěsnit.

Autor:  Majlanky [ 29.4.09, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Mělo by tam být napsáno DOT****
Já si myslím, že je to nějaký prasklý, nebo je natolik zoxidovanej disk, že to prostě netěsní.


Kdyby to bylo praskly tak by to utikalo ale tohle drzi tlak. Stejne tak kdyby to bylo zoxidovany(kola sou tam rok a v penuservisu by to jeste zevnitr zbrousili takze to asi nebude ono). Nevim no taky si myslim, ze mi to nekdo vypustil, jak si to sedlo tak se pneu odlepila a ted kdyz tam zatlacim tak to utika. Zitra to kolo jeste sundam a prohlidnu ho sundany. Taky se kouknu jestli je tam nekde to cislo. Pak uvidim jestli to necham a nebo jestli s tim nekam pojedu...

Autor:  Kachnis [ 29.4.09, 22:23 ]
Předmět příspěvku: 

venda píše:
Tím jak ušlo a sedlo si, povolilo na ráfku. Zajeď do pneuservisu a nechej si gumu přetěsnit.

ano, oni ji zujou, zkouknou jestli treba vevnitr nepras kord, namazou tim ruzovym sracem a nasadej...z5 a mas klid

Autor:  Majlanky [ 30.4.09, 09:21 ]
Předmět příspěvku: 

Kachnis píše:
venda píše:
Tím jak ušlo a sedlo si, povolilo na ráfku. Zajeď do pneuservisu a nechej si gumu přetěsnit.

ano, oni ji zujou, zkouknou jestli treba vevnitr nepras kord, namazou tim ruzovym sracem a nasadej...z5 a mas klid


Ok no ale zajimalo by me jak se to stalo...

Autor:  Kachnis [ 30.4.09, 10:20 ]
Předmět příspěvku: 

no mohl nekdy drive treba drcnout do obrubniku a jak jsi ted pri parkovani pootocil kolem,tak se mohlo stat ze to pootoceni proste hnulo patkou plaste..treba..

Autor:  Majlanky [ 30.4.09, 13:20 ]
Předmět příspěvku: 

Kachnis píše:
no mohl nekdy drive treba drcnout do obrubniku a jak jsi ted pri parkovani pootocil kolem,tak se mohlo stat ze to pootoceni proste hnulo patkou plaste..treba..


No asi jo no...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/