Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Kontrola tlaku vzduchu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=24427
Stránka 1 z 2

Autor:  atahualpa117 [ 15.11.10, 15:05 ]
Předmět příspěvku:  Kontrola tlaku vzduchu

Zdravím, chtěl bych se zeptat jak poznám, jestli mám na autě kontrolu tlaku vzduchu. V TP jsem nic nenašel a ani by mě nic nepřivedlo na tuto myšlenku, ale v "dalších záznamech" se píše o pneumatikách, které lze použít. U některých je uvedeno: ... pouze pro vozidla bez kontroly tlaku vzduchu
dík

Autor:  21lucas [ 15.11.10, 15:25 ]
Předmět příspěvku: 

skodovka 120 nikdy nic takoveho nemela 8)

Autor:  atahualpa117 [ 15.11.10, 15:30 ]
Předmět příspěvku: 

To je mi jasný, ale chudáka škodovku už jsem odstavil a teď řádim v Roomstru

Autor:  chemer [ 15.11.10, 15:32 ]
Předmět příspěvku: 

Kontrolu tlaku v pneu nemáš.

Autor:  Jarda S. [ 15.11.10, 17:49 ]
Předmět příspěvku: 

to nevíš :wink: do kola nic zvláštního nevede všechno se děje přes čidlo abs

Autor:  21lucas [ 15.11.10, 18:07 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17> :shock: fakt? to uz je skodovka tak vymakana protoze PSA na to ma u kola specialni antenky a senzory tlaku jsou vlastne ocelove ventilky

Autor:  CROWACK [ 15.11.10, 18:23 ]
Předmět příspěvku: 

prostě když je kolo měkký tak má menší průměr a na čidle ABS je zjištěnej rozdíl otáček jednoho kola, tak to řve že je ušlý :) Složitosti v tom nehledej, je to vázaný ve výbavě myslím na ASR...

Autor:  21lucas [ 15.11.10, 18:24 ]
Předmět příspěvku: 

jo takhle :-P ty v PSA umi ten tlak i zmerit a ukazat na display :oops:

Autor:  Radic [ 16.11.10, 00:51 ]
Předmět příspěvku: 

CROWACK píše:
prostě když je kolo měkký tak má menší průměr a na čidle ABS je zjištěnej rozdíl otáček jednoho kola, tak to řve že je ušlý :) Složitosti v tom nehledej, je to vázaný ve výbavě myslím na ASR...


no pořád lepší než kdyby si ta stabilizace řekla že jedno kolo je asi ve smyku a začala by brzdit ty ostatní :D

Autor:  CROWACK [ 16.11.10, 01:20 ]
Předmět příspěvku: 

Tak stabilizace má ještě snímač polohy volantu a akcelerometry...takže snad zvládne rozeznat smyk od prázdnýho kola...jinak by to dopadlo jak s tím posledním volvem, co sráželo ty chodce...:D
jak já říkám veškerá elektronika ve vehiklu je neschopnost inženýrů to navrhnout pořádně v mechanické verzi tudíž je nahovno :D

Autor:  paži [ 16.11.10, 01:27 ]
Předmět příspěvku: 

Něco takovýho fakt existuje? :shock: :(

Autor:  CROWACK [ 16.11.10, 01:54 ]
Předmět příspěvku: 

ze stránek škodovky:
Citace:
Signalizace poklesu tlaku v pneumatikách pracuje prostřednictvím snímačů otáček kol systému ABS. Sníží-li se tlak vzduchu v pneumatice, zmenší se poloměr daného kola a kolo se při stejné rychlosti vozidla otáčí rychleji.
Signalizace stavu pneumatik pomáhá řidiči při kontrole tlaku vzduchu v pneumatikách. Nepřetržitou kontrolou je zajištěna vysoká bezpečnost. Díky správnému tlaku vzduchu v pneumatikách se prodlužuje životnost pneumatik a spotřeba paliva je nižší.
Upozornění:
Signalizace stavu pneumatik nemůže řidiče zprostit odpovědnosti za správné huštění pneumatik

Autor:  slovacek.milos [ 16.11.10, 07:04 ]
Předmět příspěvku: 

pozná se podle ventilků,nebo napíchneš vag a pokud je aktivní adresa 65 tak má miloš

Autor:  21lucas [ 16.11.10, 09:05 ]
Předmět příspěvku: 

fouknu tam dojezdovou rezervu a signalizace se zblazni :-D

Autor:  Nepér [ 16.11.10, 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

Jenže správná dojezdovka by měla mít stejný průměr.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/