Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Kontrola tlaku vzduchu https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=24427 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | atahualpa117 [ 15.11.10, 15:05 ] |
Předmět příspěvku: | Kontrola tlaku vzduchu |
Zdravím, chtěl bych se zeptat jak poznám, jestli mám na autě kontrolu tlaku vzduchu. V TP jsem nic nenašel a ani by mě nic nepřivedlo na tuto myšlenku, ale v "dalších záznamech" se píše o pneumatikách, které lze použít. U některých je uvedeno: ... pouze pro vozidla bez kontroly tlaku vzduchu dík |
Autor: | 21lucas [ 15.11.10, 15:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
skodovka 120 nikdy nic takoveho nemela |
Autor: | atahualpa117 [ 15.11.10, 15:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je mi jasný, ale chudáka škodovku už jsem odstavil a teď řádim v Roomstru |
Autor: | chemer [ 15.11.10, 15:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kontrolu tlaku v pneu nemáš. |
Autor: | Jarda S. [ 15.11.10, 17:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
to nevíš do kola nic zvláštního nevede všechno se děje přes čidlo abs |
Autor: | 21lucas [ 15.11.10, 18:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17> fakt? to uz je skodovka tak vymakana protoze PSA na to ma u kola specialni antenky a senzory tlaku jsou vlastne ocelove ventilky |
Autor: | CROWACK [ 15.11.10, 18:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
prostě když je kolo měkký tak má menší průměr a na čidle ABS je zjištěnej rozdíl otáček jednoho kola, tak to řve že je ušlý Složitosti v tom nehledej, je to vázaný ve výbavě myslím na ASR... |
Autor: | 21lucas [ 15.11.10, 18:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo takhle ty v PSA umi ten tlak i zmerit a ukazat na display |
Autor: | Radic [ 16.11.10, 00:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
CROWACK píše: prostě když je kolo měkký tak má menší průměr a na čidle ABS je zjištěnej rozdíl otáček jednoho kola, tak to řve že je ušlý Složitosti v tom nehledej, je to vázaný ve výbavě myslím na ASR... no pořád lepší než kdyby si ta stabilizace řekla že jedno kolo je asi ve smyku a začala by brzdit ty ostatní |
Autor: | CROWACK [ 16.11.10, 01:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak stabilizace má ještě snímač polohy volantu a akcelerometry...takže snad zvládne rozeznat smyk od prázdnýho kola...jinak by to dopadlo jak s tím posledním volvem, co sráželo ty chodce... jak já říkám veškerá elektronika ve vehiklu je neschopnost inženýrů to navrhnout pořádně v mechanické verzi tudíž je nahovno |
Autor: | paži [ 16.11.10, 01:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Něco takovýho fakt existuje? |
Autor: | CROWACK [ 16.11.10, 01:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
ze stránek škodovky: Citace: Signalizace poklesu tlaku v pneumatikách pracuje prostřednictvím snímačů otáček kol systému ABS. Sníží-li se tlak vzduchu v pneumatice, zmenší se poloměr daného kola a kolo se při stejné rychlosti vozidla otáčí rychleji. Signalizace stavu pneumatik pomáhá řidiči při kontrole tlaku vzduchu v pneumatikách. Nepřetržitou kontrolou je zajištěna vysoká bezpečnost. Díky správnému tlaku vzduchu v pneumatikách se prodlužuje životnost pneumatik a spotřeba paliva je nižší. Upozornění: Signalizace stavu pneumatik nemůže řidiče zprostit odpovědnosti za správné huštění pneumatik |
Autor: | slovacek.milos [ 16.11.10, 07:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
pozná se podle ventilků,nebo napíchneš vag a pokud je aktivní adresa 65 tak má miloš |
Autor: | 21lucas [ 16.11.10, 09:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
fouknu tam dojezdovou rezervu a signalizace se zblazni |
Autor: | Nepér [ 16.11.10, 11:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jenže správná dojezdovka by měla mít stejný průměr. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |