Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

HP a odklon kola
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=28145
Stránka 1 z 2

Autor:  Klukin1988 [ 25.11.11, 11:02 ]
Předmět příspěvku:  HP a odklon kola

hosi mam HP sporting na filde,a odklon kola do kastle...oproti seriovym tlumicum...jak to vyresit?sjizdi se mi vnitrkem,sice sem dal trosku sbihavost ale tak tim se to asi nevyresi....treba na zpatecku kdyz couvam a dam kola do plneho rejdu tak to tak divne smyka....jak kdyby se to nechtelo odvalovat nebo tak...na nerovnostech to divne cuka do volantu..kola sou 185.60.14

Autor:  michalkatka [ 25.11.11, 11:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: HP a odklon kola

som v tom že aj pri HP musí byť odklon taký ako u sérii...

zbiehavosť musíš mať nastavenú 1mm +/-1mm..

Autor:  Jarda S. [ 25.11.11, 12:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: HP a odklon kola

horní uložení, je stejný jako u seriových tlumičů

Autor:  Klukin1988 [ 25.11.11, 13:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: HP a odklon kola

horni ulozeni je stejne ale kdyz sa podives na ten tlumic seria ide vic ze sikma....a ten HP ne....tim padem kdyz sa podives ze predu auta...tak jde videt jak to jde do A_!!!

Autor:  michalkatka [ 25.11.11, 13:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: HP a odklon kola

tlmič ide rovnako v sérii aj HP, iné je akurát uloženie struny...

Autor:  Nepér [ 25.11.11, 13:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: HP a odklon kola

Jo, standardní HP Sporting geometrii nijak nemění ale je třeba srovnat sbíhavost, jako při každé výměně tlumičů, která ji může ovlivnit. To že je péro na sériovém tlumiči nakřivo a na HP tlumiči rovně, je úplně jedno. Kola do A uděláš jen jiným horním uložením (posunutím dovnitř), nebo prodlouženým spodním ramenem.

Autor:  Klukin1988 [ 25.11.11, 13:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: HP a odklon kola

do niceho sem nesouložil,ty hp sem mel na predchozim aute a dycky me to sjizdelo vnitrek...a sbihavosti to nebylo

Autor:  Nepér [ 25.11.11, 14:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: HP a odklon kola

Myslíš si, že si tu z tebe děláme legraci? Si zajeď na geometrii, ať ti to zkontrolují a nastaví sbíhavost. Symetrii, odklony a záklony stejně doma nezměříš.

Autor:  Klukin1988 [ 25.11.11, 14:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: HP a odklon kola

na sbihavost sem byl.....bylo to na nule...ale odklon a ruzne mozne na felde udelat nejde nebo jo?

Autor:  fatal [ 25.11.11, 14:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: HP a odklon kola

Nejde. Felda má seřizovatelnou jen vepředu sbíhavost, vše ostatní je napevno dáno konstrukcí náprav.

Autor:  Nepér [ 25.11.11, 14:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: HP a odklon kola

V malém rozsahu se dá posouvat zadní uložení ramene...

Autor:  fatal [ 25.11.11, 14:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: HP a odklon kola

V malém rozsahu se dá posunout i kulák. :wink: Ale to jsou snad detaily, které nejsou určené k seřizování.

Autor:  Nepér [ 25.11.11, 15:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: HP a odklon kola

Nevím, jak přesně to vypadá na felícii ale favorit tam má ještě, kromě těch dvou velkých šroubů skrz, M6 šroubek s matkou, možná aby se to dalo seřizovat při povolených těch hlavních šroubech. V řádu milimetrů to pak mění záklon, trošku míň i odklon. Přitom se samozřejmě rozhodí i sbíhavost ale ta se dá naštěstí nastavit zvlášť.

Autor:  Jarda S. [ 25.11.11, 17:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: HP a odklon kola

Nepér ta M6 tam má funkci akorát tu aby se jim na lince nerozpadla náprava při montáži

Autor:  CROWACK [ 26.11.11, 18:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: HP a odklon kola

u felicie je tam trhací nýt, a po demontáži ramen se tam při zpětné montáži strká 6mm středící kolík (šroubek, etc.)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/