|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
"šmajdá" zadné koleso na Š120
Autor |
Zpráva |
kubo
|
"šmajdá" zadné koleso na Š120
Na Škode 120 počuť pri jazde šúchavý zvuk zo zadného kolesa, voz bol na STK, nič nenašli, zdá sa, že sa nesúmerne opotrebúva pneumatika.
Na zdviháku na kolesách nie je nič nápadné, nemajú vôľu, brzdy to nerobia, kolesá su vyvážené...
Zvuk ma znervózňuje, hlavne sa bojím, aby to nebolo niečo nebezpečné.
Nestretol sa niekto s podobnou závadou?
vďaka
|
7.3.06, 21:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
Vžádném případě tě nechci strašit,ani tvrdit že to musí být ono,ale takový zvuk jak popisuješ začala dělat moje Š-100.Jednoho krásného dne upadlo kolo.Praskla poloosa,část zlomu byl starý - zkorodovaný.zbytek zlomu čerstvý.Znova podotýkám nechci tě strašit,ale od té doby neberu různé zvuky na lehkou váhu. čus
|
7.3.06, 21:36 |
|
|
RK
|
Ty kola u těhle aut padají rádi a potkávám takové řidiče na krajnici tak jednou za měsíc.Ono je totiž napsáno v návodu na údržbu, jak často se má kontrolovat a dotahovat ložisko na zadních kolech a je to opravdu často, když to neděláš, tak to funguje jako soustruh až to upadne. Už je to dlouho co se státy rozdělily a nevím co si přesně představit pod slovem šůchajů nebo jak to tam bylo:-) Jestli je to hází, tak to kolo sundej dotáhni ložiska a než ho tam nandáš zpátky, tak pořádně očisti dosedací plochy, na to dost lidí prdí a trocha rzi stačí na to aby to házelo.Doporučuju ty kola taky vyvážit
|
8.3.06, 18:27 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Nekde na TW uz to mozna nekdo popisoval, ale pro poradek:
Obvykle to byva tim, ze je vyzvejkany kuzel kterym je buben nasazen na poloose. Kdyz buben sundas, muzes se podivat na ten kuzel na poloose, obvykle byvaji tak na prostredku kuzele takove supinky a okuje, jak se to tam prehriva. Jedina moznost je vymenit buben i poloosu. Kdyz to jenom utahnes, taky muzes pretrhnout poloosu v tom kuzelu a upadne ti to skoro hned. V pripade, ze poloosa nebude moc vyhrata, asi by pomohlo vymenit jenom buben, ale rozhodne je potreba se tomu nalezite venovat.
Pro zvyseni tuhosti by mezi loziskem a bubnem jeste snad mely byt vymezovaci krouzky aby byl kuzel dobre utazeny a mezi loziskem a bubnem nebyla pri tom vule, ale to mozna kecam, protoze mam dojem ze jsem je nikdy nevidel.
|
9.3.06, 07:50 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Viky píše: Pro zvyseni tuhosti by mezi loziskem a bubnem jeste snad mely byt vymezovaci krouzky aby byl kuzel dobre utazeny a mezi loziskem a bubnem nebyla pri tom vule, ale to mozna kecam, protoze mam dojem ze jsem je nikdy nevidel.
Jo,jo, ty vymezovací podložky se dělají. Mají 0,3mm a nemá se jich tam dát víc, jak 3 (4).
Stojí asi 4Kč
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
9.3.06, 12:07 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|