Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
to ste eště neviděli https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=3760 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jarda S. [ 26.2.07, 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | to ste eště neviděli |
http://www.premiumhp.sk/forgiato/thumbn ... 0_cu3+.jpg kupte to cena 5000USD kus |
Autor: | Jerry [ 26.2.07, 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to je hukot |
Autor: | Matthes [ 26.2.07, 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
To znam no, husty ale ne na nase silnice, pac kdo by to furt cistil bo vubec oter z desticek to zaprasi a tak ... |
Autor: | Kachnis [ 26.2.07, 21:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
a hlavne by k tomu bodly nejaky supr bezpecnosti matky trvale pod proudem aby se nahodou pres noc nekam nezabehly... |
Autor: | Matthes [ 26.2.07, 21:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: a hlavne by k tomu bodly nejaky supr bezpecnosti matky trvale pod proudem aby se nahodou pres noc nekam nezabehly... To jo no vyvest tam napeti z civky a nechat bezet motor |
Autor: | elegant [ 26.2.07, 22:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
To skôr dvoch chlapíkov so samopalmi (aj keď teda riziko, že nakoniec si tie kolesá zoberu oni ) |
Autor: | patrik-hp [ 26.2.07, 23:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hezký to tedy je Jako tunning super Ale jak ty kotouče chladěj to nevim .A že do toho plexi nebo makrolonu neudělaj díru se jim nedivim .V tý rychlosti to asi není moc k přežití,když by se to roztrhlo.Asi to má destičky ze suchýho ledu Ale do vytrýny s prachovkou proč ne : |
Autor: | zokot [ 27.2.07, 11:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jdu do toho. Vyříznout vnitřek a nahradit řekněme sklo???? Zbláznil jsem se. |
Autor: | euromen [ 27.2.07, 14:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
v životě bych to nechtěl..nulovej přívod chladnýho vzduchu.. časem nulová viditelnost.. |
Autor: | ventYl [ 27.2.07, 21:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
dufam, ze to exportuju aj do severskych krajin, ako je kanada, svedsko, gronsko a island )) asi tvorcom tej veci este nikto nepovedal, ze plasty sa stavaju pri znizenych teplotach krehsie, takze toto moze mat prevadzkovu teplotu tak od 20 do 40 stupnov, nad 40 to bude maknut a deformovat sa, pod 20 to bude mat mikropraskliny a so znizujucou sa teplotou seriozne velke praskliny oni asi ti inzinieri boli pod vplyvom tazkych drog, ked tam davali plech a navyse nejake 4 mm hruby. ono tam uplne staci plexisklo |
Autor: | Jarda S. [ 28.2.07, 17:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
na srazy proč ne řekněme na sraz doject na normálních kolech a pak tam hodit tyhle |
Autor: | Matthes [ 28.2.07, 17:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jako vono se natom da jezdit furt Proto to nema v sobe diry aby to bylo dostatecne pevny |
Autor: | Viky [ 1.3.07, 09:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
ventYl píše: dufam, ze to exportuju aj do severskych krajin, ako je kanada, svedsko, gronsko a island )) asi tvorcom tej veci este nikto nepovedal, ze plasty sa stavaju pri znizenych teplotach krehsie, takze toto moze mat prevadzkovu teplotu tak od 20 do 40 stupnov, nad 40 to bude maknut a deformovat sa, pod 20 to bude mat mikropraskliny a so znizujucou sa teplotou seriozne velke praskliny oni asi ti inzinieri boli pod vplyvom tazkych drog, ked tam davali plech a navyse nejake 4 mm hruby. ono tam uplne staci plexisklo Myslim ze nejaky ten polykarbonat (m.j. se z nej pry delaji stity do skafandru pro kosmonauty) to nejakou dobu vydrzi v pohode. |
Autor: | Kachnis [ 1.3.07, 09:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky píše: [ Myslim ze nejaky ten polykarbonat (m.j. se z nej pry delaji stity do skafandru pro kosmonauty) to nejakou dobu vydrzi v pohode. tak to je jasny, jinak by byla celosvetove vysoka spotreba kosmonautu |
Autor: | Bukaj [ 1.3.07, 13:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Skleněný galuskáče |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |