Autor |
Zpráva |
OndraM
Příspěvky: 202 Bydliště: Praha-západ
|
155 vs. 165
Čus, potřeboval bych poradit, mam si na felícii koupit zimní pnumatiky 155/80 R13 nebo 165/70 R13. Oba dva rozměry jsou schválené a mám je zapsány v TP, ale mě jde o to co ktrerá umí líp, případně vaše názory. Děkuju
|
13.10.07, 19:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja dal jednou na predek 155/nevim kolik (gumy z naky nakupni tasky zadara, no neber to) a nedalo se jet vic jak 70. Myslim ze 165 staci na zimu, na leto 175
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.10.07, 19:56 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
13.10.07, 20:07 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Při té šířce stačí jen jedna.
|
13.10.07, 20:15 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
fatal píše: Při té šířce stačí jen jedna.
Pri vykonu 1001 jeden kun ne.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.10.07, 20:27 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Matthes píše: Pri vykonu 1001 jeden kun ne.
1001 lučních koníků.
|
13.10.07, 20:32 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
na 165/70 nebudeš mít žádný problém, na rozbahněné louce, v hlubokém sněhu i na mokrém či suchém asfaltě se s tímhle rozměrem na favu jezdi dobře. Nezkoušel jsem akorát náledí, ale tam asi fungovat nebudou žádný gumy bez hřebíků. A protože felicie je jen kulatější favorit, bude to na chlup stejné, možná ještě lepší, jelikož se tolik nenaklání. 155/80 je už hrozná žiletka, to se musí hrnout v každý zatáčce
|
13.10.07, 20:33 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Vít Široký píše: 155/80 je už hrozná žiletka, to se musí hrnout v každý zatáčce
Zase to lépe rozřízne vrstvu rozbředlého sněhu, ne?
|
13.10.07, 20:35 |
|
|
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
každej rozměr má svý plusy a mínusy. Já bych tam dal 165
|
13.10.07, 20:44 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
165 je optimum.
Matthes píše: Pri vykonu 1001 jeden kun ne.
Při výkonu 1001 kun?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
13.10.07, 22:25 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
fatal píše: Zase to lépe rozřízne vrstvu rozbředlého sněhu, ne? ono je otázkou, co ještě rozřezává a co už se boří 165 tohle zvládají s přehledem, dokonce i 185 na fabii či octavii nejsou problém
|
14.10.07, 07:52 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Mi máme na naši 1,6 155/70 13 a v zimě je to absolutní bomba, jediná konkurence je snad už jen auto z Finskej rally, v poho se s tím dá jet 160 - 180 jediný co je do mínusu tak zatáčky jsou tak o 20km/h míň ale na sněhu to je opravdu jedinečný. Já na svýho R19 mám na léto 195 a na zimu 185 a to je neštěstí, jediný co tomu autu pomáhá tak že je těžký na předek ale jinak to stojí za prd, měl jsem pujčený 165/14 na jeden den a to bylo uplně jiný kafe.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
14.10.07, 08:38 |
|
|
Mira007
Příspěvky: 126
|
no na zimu jsou lepší užší.Já mám na škodovce stopětačtyřicítky.
|
10.11.07, 15:35 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Mira007 píše: no na zimu jsou lepší užší.Já mám na škodovce stopětačtyřicítky.
To si delas kozy A jak se s tim jede? Me uz 155 nesly uridit ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.11.07, 15:36 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
ja som mal na felde 165/70x13 debica a absolutna spokojnost. Aj ked je to rovnaky rozmer ako letne, su v skutocnosti trocha uzsie. Na suchej ceste trocha menej vedu ako letne ale na snehu a lade vyborne.
|
10.11.07, 21:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|