|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Lukáš
Příspěvky: 266
|
Lozisko zrejme NE!
Nedavno jsme se bavili o tom ze mi na Favoritu huci kolo a pri kyvani s nim je citet velka vule.. Dnes jsem to zkoumal blize a zjistil jsem nasledovne.. mozna to ani neni loziskem. Pri otaceni kola jsem mohl pozorovat na tlumici s perem v motorovem prostoru jak se cely protaci zrejme, protoze se tocila ta cerna cepka plastova co na nem je, kdezto na prave strane to nedelalo nic.. pri kyvani s kolem bylo mozne pozorovat jak se ta cast v motorovem prostoru trepe ze strany na stranu, respektive naklani do motoroveho prostoru a ven.. mluvim o te cepce tlumice, plastove, cerne... dva srouby ktere jsou videt a nejsou kryte jsou dotazene dostatecne.. Nemohl by mi nekdo rict co to tedy muze byt a co je nutne vymenit? A ma-li to jeste cenu, nebo to radeji šupnout z nejblizsi skaly? Dik
|
20.11.07, 13:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lukáš
Příspěvky: 266
|
Jeste bych mozna mohl dodat ze jak najedu na diru nebo nejakou nerovnost tak pocituju na tom kole takove rozklepani se..
|
20.11.07, 13:29 |
|
|
no_-_name
Příspěvky: 533 Bydliště: Mladá Boleslav
|
no ta "čepička" by se točit měla, naklánět ne Tlumič nahoře zároven tvoří ložisko který se při zatáčení otáčí
McPherson bejby http://www.carbibles.com/images/mcpherson.gif
|
20.11.07, 14:37 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
hpre je také lôžko z gumy v ktorom je otočné ložisko a od spodu je vrchná miska pružiny. piest tlmiča cez to celé prechádza a vrchná matka na ktorej je tá krytka sa otáča spolu s kolami, do strán ani predu/zadu by sa to hýbať nemalo, najskôr budeš musieť meniť tú gumu aj s ložiskom...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.11.07, 15:34 |
|
|
Lukáš
Příspěvky: 266
|
Budu to davat do servisu, mam ocekavat drahou opravu? Jezdit s tim radeji moc nemam co?
|
20.11.07, 15:51 |
|
|
john.05
Příspěvky: 464 Bydliště: UH. Brod - Pašovice
|
tak zrovna dneska sem to měnil na svojém fáčku tu gumu i to ložisko na pravé i levé straně a ty 2 gumy a ty 2 ložiska mě vyšly asi na 100kč tak si k tom připočítej práci v servisu a máš to
|
20.11.07, 21:36 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No pokud narazí na nějaký kopito tak se načeká, i když zase na jednu stranu mají autorizovaný servisy výhodu, od výrobce mají normy co jak dlouho trvá a pokud se do toho mechanik nevejde tak jede zadarmo, otázka je kolik autorizovanejch servisů se tím řídí.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.11.07, 21:39 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Kristensen píše: No pokud narazí na nějaký kopito tak se načeká, i když zase na jednu stranu mají autorizovaný servisy výhodu, od výrobce mají normy co jak dlouho trvá a pokud se do toho mechanik nevejde tak jede zadarmo, otázka je kolik autorizovanejch servisů se tím řídí.
Normama by se "meli" ridit vsichni... Dokonce se casto stava, ze je to hotove driv nez udava norma v tabulce a tak mechanik je schopny odpracovat za 8 hodinovou smenu papirove i 10 - 15 hodin
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
21.11.07, 21:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|