|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Po výměně převodovky jde špatně řadit zpátečka
Autor |
Zpráva |
Eraser
Příspěvky: 20 Bydliště: Hradec Králové
|
Po výměně převodovky jde špatně řadit zpátečka
Už jsem tu psal jednou ohledně výměny převodovky u Š 120, resp. kde to udělaj. 1 člověk mně doporučil v Hradci Králové školní autoservis u učňáku na automechaniky. Vyměnili teda převodovku, řadila výborně na rozdíl od tý starý. Jenže druhej den pří pojížďkách jsem viděl pod autem louži oleje, tak jsem kouknul pod auto a olej tekl z převodovky čůrkem. Tak jsem tam okamžitě jel, dali to na zvedák a že prej to teče kolem hřídele, že buď špatný gufero nebo prasklá příruba a že teda vyndaj motor a podívaj se na to. Naštěstí to bylo gufero a dneska jsem si auto vyzvednul. Hned jsem musel reklamovat vysoký otáčky volnoběhu (špatně tam přidělali lanko plynu, takže byl vlastně pořád přidanej). No pak při parkování před barákem jsem zjistil, že zpátečka tam jde přes zuby, nepomůže ani několikerý vyšlápnutí spojky ani sebepečlivější "práce" s pákou. Upozorňuju, že po výměně než do toho začali zase hrabat to řadilo všechny ryhclosti včetně zpátečky výborně a hladce, takže v převodovce to asi nebude. Předpokládám, že něco zase pokurvili s tím táhlem. Chtěl bych se zeptat čím to může bejt a jak to odstranit. Reklamovat to do toho "servisu" už nepojedu, protože by tohle odstranil ia zase zkazili něco jinýho nebo to už i z pomsty odflákli.
|
27.3.07, 15:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Po výměně převodovky jde špatně řadit zpátečka
Eraser píše: Už jsem tu psal jednou ohledně výměny převodovky u Š 120, resp. kde to udělaj. 1 člověk mně doporučil v Hradci Králové školní autoservis u učňáku na automechaniky. Vyměnili teda převodovku, řadila výborně na rozdíl od tý starý. Jenže druhej den pří pojížďkách jsem viděl pod autem louži oleje, tak jsem kouknul pod auto a olej tekl z převodovky čůrkem. Tak jsem tam okamžitě jel, dali to na zvedák a že prej to teče kolem hřídele, že buď špatný gufero nebo prasklá příruba a že teda vyndaj motor a podívaj se na to. Naštěstí to bylo gufero a dneska jsem si auto vyzvednul. Hned jsem musel reklamovat vysoký otáčky volnoběhu (špatně tam přidělali lanko plynu, takže byl vlastně pořád přidanej). No pak při parkování před barákem jsem zjistil, že zpátečka tam jde přes zuby, nepomůže ani několikerý vyšlápnutí spojky ani sebepečlivější "práce" s pákou. Upozorňuju, že po výměně než do toho začali zase hrabat to řadilo všechny ryhclosti včetně zpátečky výborně a hladce, takže v převodovce to asi nebude. Předpokládám, že něco zase pokurvili s tím táhlem. Chtěl bych se zeptat čím to může bejt a jak to odstranit. Reklamovat to do toho "servisu" už nepojedu, protože by tohle odstranil ia zase zkazili něco jinýho nebo to už i z pomsty odflákli.
Buď je špatně seřízená spojka nebo jestli vytahovali motor (což nechápu proč když měnily převodovku) tak nejspíš zapoměli zařadit jaký koliv "přední" stupeň (1,3 případně 5) a nepodložili si převodovku v tu chvíli se ti ohne řadící tyčka.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
27.3.07, 15:42 |
|
|
Eraser
Příspěvky: 20 Bydliště: Hradec Králové
|
Kristensen: No, nevím, jestli vyndávali motor nebo ne a co s tím ti debilové vlastně dělali. Nejdřív měnili převodovku, ta po tom řadila výborně, ale chcal z ní olej proudem. Tak že vyměnili nějaký gufero na hřídel a od tý doby jde zpátečka přes zuby a spojka zabírá úplně dole a při rozjezdu vibruje. To tay nevím, co s ní prováděli, protože po výměně převodovky spojka zabírala a rozjížděla normálně tak, jak před tím...
|
27.3.07, 17:38 |
|
|
Eraser
Příspěvky: 20 Bydliště: Hradec Králové
|
Kristensen: No, nevím, jestli vyndávali motor nebo ne a co s tím ti debilové vlastně dělali. Nejdřív měnili převodovku, ta po tom řadila výborně, ale chcal z ní olej proudem. Tak že vyměnili nějaký gufero na hřídel a od tý doby jde zpátečka přes zuby a spojka zabírá úplně dole a při rozjezdu vibruje. To tay nevím, co s ní prováděli, protože po výměně převodovky spojka zabírala a rozjížděla normálně tak, jak před tím...
|
27.3.07, 17:43 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Buď ti seřídili blbě spojku, nebo ju jiným způsobem nadrbali, hřídel se ti furt unáší a řadíš přes zuby. Zkus za zadníma židlama sundat víko podlahy a pod tím černým plastovým deklem je štelovací tyčinka, tu trochu prodluž a zkus to.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
27.3.07, 18:08 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Eraser píše: Kristensen: No, nevím, jestli vyndávali motor nebo ne a co s tím ti debilové vlastně dělali. Nejdřív měnili převodovku, ta po tom řadila výborně, ale chcal z ní olej proudem. Tak že vyměnili nějaký gufero na hřídel a od tý doby jde zpátečka přes zuby a spojka zabírá úplně dole a při rozjezdu vibruje. To tay nevím, co s ní prováděli, protože po výměně převodovky spojka zabírala a rozjížděla normálně tak, jak před tím...
Jestli při rozjezdu vybruje tak to zničily lamelu nebo přítlačák protože jestli ti měnili gufero na hřídeli tak to vypadá že to měnili na hřídeli co čumí z převodovky ven do moturu a tudíž vytahovali motor. Stačí aby u toho bylo nějaký kopito a trochu nešikovně vyvrátěj motor při vyndavání nebo nandávání a je vymalováno takže bych to vyděl na problem se spojkou.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
27.3.07, 18:17 |
|
|
Eraser
Příspěvky: 20 Bydliště: Hradec Králové
|
Drak: Zejtra nastavím spojku aby zabírala víc nahoře a uvidím, jestli to pomůže.
Kristensen: No pěkný. Takže se mám radši připravit na výměnu lamely, přítlačáku a ložiska? Jo, bylo to gufero na hřídeli z převodovky.
|
27.3.07, 22:28 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
To je jenom pokus před katastrofou, myslím, že to moc nepomůže, ale zkusit se má všechno, jestli to bylo guferko na hřídeli ke spojce, tak tu lamelu nejspíš neodmastili a ta zůstává přilepená a unáší se, zkus eště sehnat tetrachlorovej hasicí přístroj a vyšplíchat to tím. Bez prdele, funguje to.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
28.3.07, 05:49 |
|
|
Eraser
Příspěvky: 20 Bydliště: Hradec Králové
|
Tak "causa" převodovka už je snad vyřešená. Ta zpátečka přes zuby byla asi jednak spojkou (tu jsem nastavil sám aby zabírala vejš) a tím, že ti dementi neutáhli ten šroub na táhle. To mně taky stačilo vypadnout. Naštěstí tam zůstala zařazená trojka, tak šlo dojet. Sehnal jsem na doporučení chlapa, kterej spravuje auta doma v garáži asi jako přivýdělek k důchodu a přidělal to. Ta převodovka začala zase chcát a příčina byla ta, že ti zasranci nedali na vypouštěcí šroub těsnění a dotáhli ho rukou. A taky tam nalili jen litr oleje, hovada. Docela drahá zkušenost a hlavně ty komplikace a nervy s tím. Říkal ten chlap, že u něj byl někdo, kdo měl auto taky u těch učňů a oni mu zapojili benzínovou hadici do šměšovače LPG. Hrozný
|
30.3.07, 12:34 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Učně nebrat, mám teď jednoho v dílně, mistr z učňáku je známej, tak mi z protekce dohodil toho "nejlepšího", ale musel bych ho utřískat, aby něco dělal, zhnilej je jak veš a za den stihne vyhulit 2 krabky, nějak to nechápu, co z toho života má...
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
30.3.07, 17:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|