Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 11.12.24, 22:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Tuhé řazení Felicia r.v. 96 
Autor Zpráva

Příspěvky: 12
Bydliště: Uherský Brod
Příspěvek 
Takže mám nechat vcelku celý systém řazení a ohýbat to v kuse?

Přes týden na to nebudu mít čas, až jedině zase o víkendu, takže mě trochu znepokojuje, jestli s tím můžu takhle jezdit přes týden?


6.12.09, 18:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jak jsem psal už předtím...stačí to chytnout za ten první kloub, bez rozebírání...a buď ho páčit k sobě, nebo do něj párkrát přes dřívko bouchnout kladivem a pořád zkoušet, jestli je to lepší nebo horší...té tyčce ohýbání nevadí.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


6.12.09, 18:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
gokralik píše:
...té tyčce ohýbání nevadí.


aj mňa prekvapilo ako je tá tyčka mäkká, ale s ohýbaním by som opatrne...

zatlačiť do prevodovky pokiaľ ide ešte ľahko a ohnúť to v opačnom smere, radšej na viac krát skúšať a testovať... ako som už písal, ak to nerozoberáš najlepšie sa na to hodí Herkules...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.12.09, 18:27
Profil

Příspěvky: 12
Bydliště: Uherský Brod
Příspěvek 
Já to právě zkoušel stylem odpojit kloub od táhla, řadicí tyčkou zařadit neutrál, ohnout, zpátky dát kloub a vyzkoušet jak to jde řadit a pořád takhle opakoval.
Po prvním ohnutí dolů to pomohlo, pak to pomáhalo čím dál tím míň. Takže to příští víkend vyzkouším na opačnou stranu (nahoru).
Ale bojím se, že když moc zaberu, tak můžu poškodit něco uvnitř no...


6.12.09, 20:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
anubisis píše:
Já to právě zkoušel stylem odpojit kloub od táhla, řadicí tyčkou zařadit neutrál, ohnout, zpátky dát kloub a vyzkoušet jak to jde řadit a pořád takhle opakoval.
Po prvním ohnutí dolů to pomohlo, pak to pomáhalo čím dál tím míň. Takže to příští víkend vyzkouším na opačnou stranu (nahoru).
Ale bojím se, že když moc zaberu, tak můžu poškodit něco uvnitř no...


ani nie do neutrálu, ale zatlačiť do polohy kde to začína drieť, aby si s tej tyčky neurobil "S-ko"....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.12.09, 20:30
Profil

Příspěvky: 12
Bydliště: Uherský Brod
Příspěvek 
Aha, takže zatlačit dovnitř (tam to dře), a ohýbat do té doby, dokud to nepujde "lehce" herkulesem vytáhnout zpátky? :)
To by šlo.


6.12.09, 20:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
anubisis píše:
Aha, takže zatlačit dovnitř (tam to dře), a ohýbat do té doby, dokud to nepujde "lehce" herkulesem vytáhnout zpátky? :)
To by šlo.


ak tá tyčka drhne na vrchnej hrane tak ju zatlačiť do prevodovky tak aby sa ohnutou časťou oprela o dieru a potom ju v opačnom smere vlastne vyrovnať...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.12.09, 20:44
Profil

Příspěvky: 12
Bydliště: Uherský Brod
Příspěvek 
To právěže nevím, jestli drhne o horní nebo spodní hranu díry. Musím vyzkoušet rovnání oběma směrama


6.12.09, 20:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
anubisis píše:
To právěže nevím, jestli drhne o horní nebo spodní hranu díry. Musím vyzkoušet rovnání oběma směrama


ak si to už mal rozobraté vyhoď manžetu aj gufero ( myslím že už to máš ako 1ks , Favo to má ešte samostatne ) a ak si na to poriadne posvietiš tak uvidíš kde to drhne...

ale je možné že si to sadne, možno stačí ak sa to trocha vybehá...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.12.09, 20:49
Profil

Příspěvky: 12
Bydliště: Uherský Brod
Příspěvek 
Je pravda, že čím víc tam řadím ty drhnoucí rychlosti, tak to pomaličku začíná jít volněji.
Takže gufero bude součástí toho gumového krytu té tyčky jo? Pokusím se to tedy sundat a podívat se na to :))
Děkuji za rady!


6.12.09, 20:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
anubisis píše:
Je pravda, že čím víc tam řadím ty drhnoucí rychlosti, tak to pomaličku začíná jít volněji.
Takže gufero bude součástí toho gumového krytu té tyčky jo? Pokusím se to tedy sundat a podívat se na to :))
Děkuji za rady!


neviem v ktorom roku to zmenili na Felde... (gufero/manžeta)

trocha oleja ti vykvapká ale nemalo by veľa, ideálne nech je to čím studenšie...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.12.09, 20:57
Profil

Příspěvky: 3
Příspěvek Re: Tuhé řazení Felicia r.v. 96
Zdravím,

mám asi stejný či podobný problém s řazením. S tím že, 1,3,5 jde jednoduše zařadit. 2, jde bych řekl, taky normálně. Ale když předjíždím 1,2,3 a chci dat za 4 a motor ještě nekleskl na volnoběh, tak ji nevyndám. Musím počkat na volnoběh a teprve ji vyřadím, dám za čtyři za pat už normálně. Už se mi i stalo, že při vyřazení trojky na čtyřku, trojka nevyskočila ale ř. páku jsem pohnul na neutrál a nešlo ji vrátit a podařilo se mi i v 75km/h zařadit za dva a teprve za čtyři. Pak už se to neopakovalo. Tyhle problémy mi začali po průjezdnem přáslavic a daskabatu. Usek jako po panelovce. Nevím jestli je to souhra náhod ale od té doby takhle špatně řadí. A chtěl bych se zeptat, jak moc ovlivní řazení měkčí silenbloky na převodovce? Protože mě ještě napadlo, že když za studeného auta, se řadí normálně a po prohřátí blbne trojka se zpátečkou. Je možné že by to bylo hotovýma silenblokama? Jak se na nich motor natáčí(jsou měké), při puštění spojky a následného záběru motoru, celé řazení (ř.páka) cestuje do předu a dozadu cca 1cm. Řazení je až po táhlo z převodovky bez vůle. V jednom servisu jsem si připadal jako bych si dělal z mechanika blázna a v druhém mi řekli že je to špatná převodovka. Známý co dělá mechanika, si myslí že na 95% to převodovkou není. V pátek jdu měnit spojku jestli to ještě není ní. JInak případně sháním převodovku. :)


21.9.13, 13:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jak moc se hýbe motor je vidět na tomto videu. A to je prosím během "jízdy". Při prudkém rozjezdu do kopce, či jiných prasečinách sebou mele o dost více.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


21.9.13, 18:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz