Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
5 místo 4 =) https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=11759 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | jacobsz1 [ 1.7.08, 22:22 ] |
Předmět příspěvku: | 5 místo 4 =) |
Zdar, měl bych otázečku.. Je velkej problem narvat do 120 5q místo 4q ?? |
Autor: | Carlos [ 1.7.08, 23:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Koukám ročník ´85, tak mokrej určitě, jen nevim jak suchej, nevim od kdy tomu byly uzpůsobený, ale mokrej jde jak záměna díl za díl. |
Autor: | Jonny [ 2.7.08, 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
kokni na http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=386 ale toto je na suchu neviem ako je to u mokrej musi byt nadrz +hrdlo na 5q inak ti to bude mlatit a to by nebolo moc dobre ale niesom si isty |
Autor: | Viky [ 2.7.08, 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
BAZ 120R 1985 no problem. |
Autor: | Martin91 [ 2.7.08, 23:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Všecko co je potřeba na výměnu mám.... |
Autor: | Šemik [ 6.7.08, 11:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
5q jde dát i do poloemek bez jakéhokoliv řezání do karoserie. (model 1984 a výš) pozn - model 1984 mohl být vyroben už na konci roku 1983. |
Autor: | ondra120 [ 6.7.08, 11:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: 5q jde dát i do poloemek bez jakéhokoliv řezání do karoserie. (model 1984 a výš) pozn - model 1984 mohl být vyroben už na konci roku 1983. Dokonce mě říkal jeden mechoš,že to jde aj do užovek,bez řezání(jenom výměna nádrže + zkrácení táhla)...tvrdil sem mu že je to blbost,ale on ma o 30 let praxe vic,tak sem se snim moc nehadal...Ale já myslim že to nejde. Rozhodně zkoušet to nebudu,výměna převodvky je nejhnusnější práca na autě,hned po výměně nádrže |
Autor: | Jarda S. [ 6.7.08, 12:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud má velký kladivo tak to de i bez řezání |
Autor: | ondra120 [ 6.7.08, 13:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: pokud má velký kladivo tak to de i bez řezání tak toto mě napadlo jako první |
Autor: | Carlos [ 6.7.08, 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jako já nad 5q dumal, ale odradila mě ta výměna všeho a hlavně to řezání a převařování tunelu, dělal jste to někdo , na ouže, takže "zpátky na stromy a všechno znova" ? |
Autor: | Pech. [ 23.1.09, 01:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
mám to na užovce 105L 1978, jezdí to s 5kv velice hezky.... okolo 7l spotřeba, 150 po rovině fičí normálně, do kopců výrazně lepší oproti 4kv páč 4ka je tam dost kratší, na 5 zase mnohem menší hluk při vyšších rychlostech.. musíš: vysekat z nějakýho M tu část příčky tunelu před převodovkou, sehnat si trubky chlazení M (nebo napojit hadicema jako já), natáhnout hadice topení trochu jinak... sehnat M nádrž, sehnat táhlo a kulisu řazení z 5kv, v tunelu rozšířit montážní otvor, aby se tam 5kv. kulisa vlezla... (rozteče šroubů jsou stejný), poloosy necháš normálně užovkový, příčka pod převodovkou je stejná, ostatek stejnej... při vaření řezání příčky tunelu (to před převodovkou) si auto podlož pěkně), protože je to nosná část, aby se ti nehla kastle... práce provádet pečlivě. v nouzi lze použít řadící kulisa ze 4kv. ale časo pak jsou problémy s řazením a vypadáváním zpátečky podotýkám že jde o zástavbu "mokré" převodovky 5kv. tudíž na kyvadlovou nápravu (užovky krom garde ani jinou neměly) tyto převodovky byly ve š120l, lx, ls gls, 105l aGL na přání, ve š 125l standartně... pokud s autem počítáš do delší budoucnosti, tak to za tu práci stojí, protože lepší dynamiku a spotřebu, dále lepší akustickej komfort uvítáš... počítej ale, že i hodně zručnej mechanik pod tím bude ležet 3-4dny.... od doby co jsem udělal tuto úpravu jsem najel 70000km, jsem spokojen... moje auto zde.. http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 8&start=15 |
Autor: | Carlos [ 23.1.09, 01:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dovolil bych si oponovat do 105 se nikdy 5q nedával a 120 LX měla suchej 5q. Jinak na 5q se zatím nechystám, teď se snažim skloubit vlečku, pak hřebenový řízení. No a pak třeba 5q. Ale zas přeskládávat ze dvou převodovek jednu . Protože 130ková s SP 3,9 mi přijde moc dlouhá na 120, a sehnat suchou s SP 4,22 je takřka nemožné. |
Autor: | Pech. [ 23.1.09, 23:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
do 105 se 5q dával na přání, za příplatek, jsou uváděny i jeho provozní údaje... krom dokumentů výrobce i v andrtovi... |
Autor: | Carlos [ 24.1.09, 00:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pech. píše: do 105 se 5q dával na přání, za příplatek, jsou uváděny i jeho provozní údaje... krom dokumentů výrobce i v andrtovi... To se mi nezdá. EDIT: Tak prej jó no, ale stejnak se mi to nezdá. |
Autor: | Petr105 [ 24.1.09, 08:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: 5q jde dát i do poloemek bez jakéhokoliv řezání do karoserie. (model 1984 a výš) pozn - model 1984 mohl být vyroben už na konci roku 1983. To je ta moje? (83, fotka vlevo...) |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |