Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Převodovka na Feilici 1,6 55 Kw https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=14101 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Petr Vidoň [ 18.11.08, 14:49 ] |
Předmět příspěvku: | Převodovka na Feilici 1,6 55 Kw |
Ahoj, prosím Vás všechny bych chtěl požádat o radu. Při jízdě mi každých cca 100 až 200m vypadne 5q a něco mi tam "rachtá" kovový zvuk, připadá mi to jako by tam bylo něco rozsipané možná i spojkové ložisko, každopádně to dosti píská, tak jsem se chtěl zeptat jestli se vyplatí oprava nebo nová převodovka. Děkuji moc za radu. |
Autor: | Viky [ 18.11.08, 14:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Spojkovy lozisko to asi nebude. Tohe spis vypada na nejaky lozisko na konci hridele. Kdyz s tim budes jezdit, tak myslim pro prevodovku jista smrt. Uz ted urcite plave v oleji halda ocelovejch pilin. |
Autor: | Petr Vidoň [ 18.11.08, 15:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dík moc za radu, jen mi bylo řečeno že když tam dám převodovku z 1,3 tak že se nic nestane mě se to teda nezdá moc se v tom nevyznám, nebo spíš kde sehnat dobrou levnou převodovku. Díky |
Autor: | Viky [ 18.11.08, 15:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja myslim ze sou celkem stejny. |
Autor: | kwiko [ 18.11.08, 15:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cedrych spomina ze po roku 98 sa prevodovky lisia len stalym prevodom a sklonom uchytenia do kasni. Ale rozdiely su minimalne. hlavne pri 50kW prevodovke. |
Autor: | slovacek.milos [ 18.11.08, 17:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
problém je jednoduchý, vypustíš olej, sděláš levé kolo, pak ty kryty, spustí se převodovka, demontuje ten pětkový dekl, pak utáhneš pětkové kolo a majzlem zajistíš tu matku, celé to smontuješ, naleješ tachákem olej a valíš dopředu a pětka klídek trvá to hodinku miloš |
Autor: | ferrari [ 18.11.08, 17:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: problém je jednoduchý, vypustíš olej, sděláš levé kolo, pak ty kryty, spustí se převodovka, demontuje ten pětkový dekl, pak utáhneš pětkové kolo a majzlem zajistíš tu matku, celé to smontuješ, naleješ tachákem olej a valíš dopředu a pětka klídek trvá to hodinku miloš Keby to takto jednoducho šlo aj pri 3ke pri 5q Š125... |
Autor: | trady [ 18.11.08, 17:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
No pokud ti tam i piska a vyskakuje petka tak by nebylo od veci zkontrolovat i synchron |
Autor: | slovacek.milos [ 18.11.08, 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: slovacek.milos píše: problém je jednoduchý, vypustíš olej, sděláš levé kolo, pak ty kryty, spustí se převodovka, demontuje ten pětkový dekl, pak utáhneš pětkové kolo a majzlem zajistíš tu matku, celé to smontuješ, naleješ tachákem olej a valíš dopředu a pětka klídek trvá to hodinku miloš Keby to takto jednoducho šlo aj pri 3ke pri 5q Š125... tak u pětky na 125 je to stejné povolená matka na pětkovém kole to jsem dělal několikrát bez demontáže převodovky jen spustit a utáhnout matku zařadíš v pohodě a to šikmé pzubení ti ji vyřadí a pořád dokola miloš |
Autor: | Ondras83 [ 18.11.08, 22:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
felda 1,6 má stálej převod stejnej jako 1,3 ALE 40kW verze...50kw má lehčí převod... miloš má pravdu, je to tim 5tkovym kolem |
Autor: | Bolthorn [ 19.11.08, 06:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj jako Miloš.. taky jsem to před cca rokem a půl řešil... |
Autor: | slovacek.milos [ 19.11.08, 07:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
já znám jen rachtání po ránu které se ztratí to je synchron, pak knučení na pětku lehce povolené pětkové kolo nebo ozubení KO a když se pětka vyřazuje to už je kolo totál povolené miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |