Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Převodovka na Feilici 1,6 55 Kw
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=14101
Stránka 1 z 1

Autor:  Petr Vidoň [ 18.11.08, 14:49 ]
Předmět příspěvku:  Převodovka na Feilici 1,6 55 Kw

Ahoj, prosím Vás všechny bych chtěl požádat o radu.
Při jízdě mi každých cca 100 až 200m vypadne 5q a něco mi tam "rachtá" kovový zvuk, připadá mi to jako by tam bylo něco rozsipané možná i spojkové ložisko, každopádně to dosti píská, tak jsem se chtěl zeptat jestli se vyplatí oprava nebo nová převodovka.
Děkuji moc za radu.

Autor:  Viky [ 18.11.08, 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

Spojkovy lozisko to asi nebude. Tohe spis vypada na nejaky lozisko na konci hridele. Kdyz s tim budes jezdit, tak myslim pro prevodovku jista smrt. Uz ted urcite plave v oleji halda ocelovejch pilin.

Autor:  Petr Vidoň [ 18.11.08, 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

Dík moc za radu, jen mi bylo řečeno že když tam dám převodovku z 1,3 tak že se nic nestane mě se to teda nezdá moc se v tom nevyznám, nebo spíš kde sehnat dobrou levnou převodovku.
Díky

Autor:  Viky [ 18.11.08, 15:05 ]
Předmět příspěvku: 

Ja myslim ze sou celkem stejny.

Autor:  kwiko [ 18.11.08, 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

Cedrych spomina ze po roku 98 sa prevodovky lisia len stalym prevodom a sklonom uchytenia do kasni. Ale rozdiely su minimalne. hlavne pri 50kW prevodovke.

Autor:  slovacek.milos [ 18.11.08, 17:17 ]
Předmět příspěvku: 

problém je jednoduchý, vypustíš olej, sděláš levé kolo, pak ty kryty, spustí se převodovka, demontuje ten pětkový dekl, pak utáhneš pětkové kolo a majzlem zajistíš tu matku, celé to smontuješ, naleješ tachákem olej a valíš dopředu a pětka klídek :D trvá to hodinku :D miloš

Autor:  ferrari [ 18.11.08, 17:27 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
problém je jednoduchý, vypustíš olej, sděláš levé kolo, pak ty kryty, spustí se převodovka, demontuje ten pětkový dekl, pak utáhneš pětkové kolo a majzlem zajistíš tu matku, celé to smontuješ, naleješ tachákem olej a valíš dopředu a pětka klídek :D trvá to hodinku :D miloš


Keby to takto jednoducho šlo aj pri 3ke pri 5q Š125...

Autor:  trady [ 18.11.08, 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

No pokud ti tam i piska a vyskakuje petka tak by nebylo od veci zkontrolovat i synchron

Autor:  slovacek.milos [ 18.11.08, 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
slovacek.milos píše:
problém je jednoduchý, vypustíš olej, sděláš levé kolo, pak ty kryty, spustí se převodovka, demontuje ten pětkový dekl, pak utáhneš pětkové kolo a majzlem zajistíš tu matku, celé to smontuješ, naleješ tachákem olej a valíš dopředu a pětka klídek :D trvá to hodinku :D miloš


Keby to takto jednoducho šlo aj pri 3ke pri 5q Š125...


tak u pětky na 125 je to stejné povolená matka na pětkovém kole to jsem dělal několikrát bez demontáže převodovky jen spustit a utáhnout matku zařadíš v pohodě a to šikmé pzubení ti ji vyřadí a pořád dokola :D miloš

Autor:  Ondras83 [ 18.11.08, 22:40 ]
Předmět příspěvku: 

felda 1,6 má stálej převod stejnej jako 1,3 ALE 40kW verze...50kw má lehčí převod... :wink:

miloš má pravdu, je to tim 5tkovym kolem :idea:

Autor:  Bolthorn [ 19.11.08, 06:59 ]
Předmět příspěvku: 

jj jako Miloš.. taky jsem to před cca rokem a půl řešil...

Autor:  slovacek.milos [ 19.11.08, 07:38 ]
Předmět příspěvku: 

já znám jen rachtání po ránu které se ztratí to je synchron, pak knučení na pětku lehce povolené pětkové kolo nebo ozubení KO a když se pětka vyřazuje to už je kolo totál povolené miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/