Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Felda KIT CAR
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=14229
Stránka 1 z 2

Autor:  Ondras83 [ 24.11.08, 18:02 ]
Předmět příspěvku:  Felda KIT CAR

měla kitcárová felda sekvenční řazení nebo klasickej hewland??...a oktávka kitcar??

Autor:  Vít [ 24.11.08, 18:36 ]
Předmět příspěvku: 

felda H octavka sekvence aspon to jsem vygooglil

jo jsem zapomnel, felda to ma sestikvalt, to by byla parada mit v aute

Autor:  trady [ 24.11.08, 18:49 ]
Předmět příspěvku: 

felda nema sekvenc

Autor:  Ondras83 [ 24.11.08, 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.youtube.com/watch?v=2Z_YWqZ0 ... re=related

tady tak ale řadí...jinak 6ti kvalt není problém, do 20 seženeš i se špérou, na zimu ideál...(hlavně nebrat kolíkovou, chytneš díru, pustíš spojku a špéra je na sračky, lepší je lamelová a hlavně je taková pozvolnější)

Autor:  Vít [ 24.11.08, 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

no jasně, 20 není problém :) , navíc většinou jsou 4 5 6 s přímým zubem bez synchronů, do provozu ideál :)

mrkni http://www.youtube.com/watch?v=zkHbpv1O ... re=related tady to zase vypada na normalni razeni

Autor:  Ondras83 [ 24.11.08, 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
no jasně, 20 není problém :) , navíc většinou jsou 4 5 6 s přímým zubem bez synchronů, do provozu ideál :)

mrkni http://www.youtube.com/watch?v=zkHbpv1O ... re=related tady to zase vypada na normalni razeni

nene, kámoš má v tom favoritu 6tikvalt s lamelovou špérou za 16 tis a 456 je z nějakýho seata bo co, synchronní :wink: ta by se mi právě líbila i na seriový ježdění, ale má nejkratší převod (4,86) z celýho startovního pole favoritů 8)

Autor:  patrik-hp [ 26.12.08, 23:50 ]
Předmět příspěvku: 

Používaly se dva typy: Jedna odvozená ze sériové převodovky naokuk,ale uvnitř obou bezsinchronní řazení se zubovými spojkami s koly s přímými zuby..6kvaltu do H 1,3,5 dopředu;2,4,6 dozadu jako u vozidel Favorit sk.A s oválným mezikusem mezy obaly pro 6tku ale zpátečka je ve víku místo 5tky,to všecko zesílené z Fav.A na Kit Car..všecko mohutnější,obaly,kola jiný ložiska+chladič oleje.

Druhej typ byl MALÝ ENGINEERING PRAHA byl pro Feldy i Octy Kit car je to úplně jiný než originál má to i možnost rychlé výměný stálého převodu..Taky 6tka.taky dvojtý H

Jedna má řazení jako série pod tunelem,druhá řazení vedené horem nad tunelem...zpátečky taky rozdílně jedna lankem,druhá pákou k sobě a dozadu..víc nevim.

Tak že o sekvenčním Hewlandu nic nevim...Ano na WRC ano... :wink:

jinak stálý převody na Feldu...3,222-3,368-3,471-3,611-3,824-4,067-4,188-4,357-4,500-4,533-4,692

u druhé převodovky možnost až 5,538;větší obaly.

No Lamelovej je poctivej,ale musí se udržovat,opotřebovává se,kolíkovej je blbuvzdornej ale svornost je trochu nepřesná

P.S. Ale někdo tomu sekvenční říká,ono se tam totiž řadí rychlostí blesku,sinchrony by toho moc nestíhaly a ani dlouho nevydržely... :wink:

Autor:  Ondras83 [ 27.12.08, 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

no mě už se párkrát stalo, že z 2jky na 3jku sem nezařadil...tak nevim jak voni tam můžou řadit tak, jako kdyby sekvence........

jinak sekvence na lanový řazení (fabia, oktavia) stojí asi 40 tis :wink:

Autor:  trady [ 27.12.08, 19:01 ]
Předmět příspěvku: 

Sportovni upravy neco stoji... a neboj... radit s klasickym H jde hooodne rychle :) jen to chce kratsi fofrklacek a lepe jeste navic vyvysit nad tunel :)

Autor:  Jarda S. [ 27.12.08, 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

i s klasickým H se dá řadit prostitutka rychle

Autor:  trady [ 27.12.08, 19:39 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
i s klasickým H se dá řadit prostitutka rychle


:lol:

Autor:  trady [ 27.12.08, 19:39 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
i s klasickým H se dá řadit prostitutka rychle


:lol: i bez spojky :-D

Autor:  Jarda S. [ 28.12.08, 00:29 ]
Předmět příspěvku: 

trady píše:
Sadra17 píše:
i s klasickým H se dá řadit prostitutka rychle


:lol: i bez spojky :-D


na to mam svojí přvodovku moc rád :lol:

Autor:  kwiko [ 28.12.08, 01:30 ]
Předmět příspěvku: 

trady píše:
Sadra17 píše:
i s klasickým H se dá řadit prostitutka rychle


:lol: i bez spojky :-D


Na firemnych sa to trenuje bezne :evil: :evil: :evil:

Autor:  trady [ 28.12.08, 02:58 ]
Předmět příspěvku: 

Hold asi proto nema nikdo rad iremni auta se kterymi jezdi kde kdo....

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/