Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
surne pomoc https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=14515 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vladik [ 11.12.08, 19:07 ] |
Předmět příspěvku: | surne pomoc |
kupil som favo motor 46kW mam 105L m-kova kasna r.v.86 ktora prevodovka je vhodnejsia 5q so stalym prevodom 3,9 alebo 5q so stalym prevodom 4,22 a v ktorom pripade musim menit aj napravu diky moc ja uz som z toho zufali |
Autor: | Kachnis [ 11.12.08, 19:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: surne pomoc |
zalezi co mas za napravu ted, pokud mas obyc kyvku tak snazsi na vymenu je 5q 4,22 jinak ja osobne bych doporucil 4,22 ale zase kazdy od toho ceka neco jinyho... |
Autor: | Kristensen [ 11.12.08, 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co takhle přečíst toto: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=13887 je tam spousta názorů |
Autor: | vladik [ 11.12.08, 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
mam kyvku ale netusim ake poloosy ako zistim ci su suchu a aky je medzi nimi vlastne rozdiel? |
Autor: | Šemik [ 11.12.08, 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kyvka jsou mokré poloosy. Pro Fa motor dej vlečku (suché poloosy) |
Autor: | vladik [ 13.12.08, 18:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
co je pravdy na tom ze musim dat obi dve poloosy lave??? |
Autor: | Šemik [ 13.12.08, 18:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neznám pravidla slovenského jazyka, ale předpokládám, že stejně jako v českém jazyce se za tázací větou píše jen jeden otazník Poloosy jsou jak pro kyvku tak pro vlečku stranově stejné, neexistuje levá a pravá. U kyvku je ale životně důležité aby poloosa pasovala s bubnem, jestli to není komplet od výroby sesazený musíš buben zabrousit, ale pro Fa motor je kyvka málo - dej vlečku. |
Autor: | Viky [ 13.12.08, 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
vladik píše: co je pravdy na tom ze musim dat obi dve poloosy lave??? Protoze pravy castejc upadavaj. Takle mas sanci ze das dve malo ozvejkany. Ale neni to pravidlo, jenom prevence. |
Autor: | Kristensen [ 13.12.08, 20:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Neznám pravidla slovenského jazyka, ale předpokládám, že stejně jako v českém jazyce se za tázací větou píše jen jeden otazník Poloosy jsou jak pro kyvku tak pro vlečku stranově stejné, neexistuje levá a pravá. U kyvku je ale životně důležité aby poloosa pasovala s bubnem, jestli to není komplet od výroby sesazený musíš buben zabrousit, ale pro Fa motor je kyvka málo - dej vlečku. No počkej musíš říct že jen opravdu samotné poloosy (hřídele) jsou stejné pro obě strany ale pokud třeba myslí kompletní poloosu i s nohavicí tak tam už levej a pravej rozdíl je. |
Autor: | vladik [ 16.12.08, 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ja som sa pytal jedneho akoze mechanika ci s kyvku mozem zamenit za vlecku a povedal ze to jednoducho nepasuje ze by som potreboval 130 kasnu kvoli uchyteniu tej napravy kolko by s tym bolo roboty? |
Autor: | Matthes [ 16.12.08, 22:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jesi ti tam jde 5q, viz: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=425 Tak tam jde i vlecka bez problemu. |
Autor: | ventYl [ 17.12.08, 21:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Neznám pravidla slovenského jazyka, ale předpokládám, že stejně jako v českém jazyce se za tázací větou píše jen jeden otazník Poloosy jsou jak pro kyvku tak pro vlečku stranově stejné, neexistuje levá a pravá. U kyvku je ale životně důležité aby poloosa pasovala s bubnem, jestli to není komplet od výroby sesazený musíš buben zabrousit, ale pro Fa motor je kyvka málo - dej vlečku. Mystifikujes! LaLi (vodic Skody Subaru http://skodasubaru.belasanet.sk) v tom ma tusim naskladanu nejaku 1.8 a podla jeho vlastnych slov je to na 105kovych originalnych napravach spolu s kyvkou, comu by nasvedcoval aj vzhlad matice. Ak to znesie 1.8, znesie to aj Favorita. Uz to, ze pri perovani meni stycnu plochu, to je druha vec. |
Autor: | ferrari [ 18.12.08, 09:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
ventYl píše: Šemik píše: Neznám pravidla slovenského jazyka, ale předpokládám, že stejně jako v českém jazyce se za tázací větou píše jen jeden otazník Poloosy jsou jak pro kyvku tak pro vlečku stranově stejné, neexistuje levá a pravá. U kyvku je ale životně důležité aby poloosa pasovala s bubnem, jestli to není komplet od výroby sesazený musíš buben zabrousit, ale pro Fa motor je kyvka málo - dej vlečku. Mystifikujes! LaLi (vodic Skody Subaru http://skodasubaru.belasanet.sk) v tom ma tusim naskladanu nejaku 1.8 a podla jeho vlastnych slov je to na 105kovych originalnych napravach spolu s kyvkou, comu by nasvedcoval aj vzhlad matice. Ak to znesie 1.8, znesie to aj Favorita. Uz to, ze pri perovani meni stycnu plochu, to je druha vec. Hej, hej, môže byť bez problémov aj kyvka, ale v dobrom stave...a je iste lepšia kyvka v dobrom stave ako rozmlátená vlečka...ale vo všeobecnosti je vlečka lepšia, lebo sa pri prepružení nemení zásadne rozchod zad. nápravy a ani uhol dotyku kolesa s cestou...taktiež je auto s vlečkou omnoho tichšie, pretože vlečka má mäkšie uloženú prevodovku a neprenášajú sa toľko vibrácie. Takže sumár: 1. Vlečka je vo všeobecnosti lepšia 2. Ale lepšia dobrá kyvka ako rozmlátená vlečka 3. a či SP 4,22; alebo 3,9; to je úplne iná otázka, názory ozaj nájdeš tu: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=13887 4. Do väčšiny M modelov bez problémov osadíš vlečku (horšie je ju zohnať v dobrom stave a ešte horšie zohnať na ňu prevodovku so SP 4,22) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |