Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Výměna 4-stupňové převodovky za 5-ti stupňovou https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=16045 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Jirka46 [ 11.3.09, 13:35 ] |
Předmět příspěvku: | Výměna 4-stupňové převodovky za 5-ti stupňovou |
Zdravim,potreboval bych podrobne rozepsat postup a take co budu muset upravit,vymenit,popripade dokoupit pokud bych chtel prohodit vyse uvedene prevodovky na voze Skoda 120L,r.v. 1985.Zadne zkusenosti nemam proto budu rad za kazdou radu a informaci.Dekuji,Jirka. |
Autor: | trady [ 11.3.09, 13:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tu máš odkaz na zdejši článek... http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=386 víc nepotřebuješ snad |
Autor: | Šemik [ 11.3.09, 13:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale to v článku je na vlečku, 120L/85 bude mít kyvku, to je trošku rozdíl. Budeš nechávat kyvku nebo to předěláš na vlečku? |
Autor: | Jirka46 [ 11.3.09, 15:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Ale to v článku je na vlečku, 120L/85 bude mít kyvku, to je trošku rozdíl. Budeš nechávat kyvku nebo to předěláš na vlečku? Ten clanek jsem si cetl...a je to jak páises na "vlecku".....mimochodem jaky je rozdil mezi vleckou a kyvkou?Co jsem tak vydedukoval mam prave tu "kyvku" a pokud to nicemu nevadi tak bych to tak i nechal a nepoustel se zbytecne do vetsich akci. |
Autor: | Šemik [ 11.3.09, 15:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
V podstatě nevadí, vlečka ale eliminuje nebezpečí ulomení poloosy a auto získá lepší jízdní vlastnosti. Je to ale na tobě. Rozdíl mezi vlečkou a kyvkou je ten, že u kyvky je dlouha poloosa od převodovky, na jejímž kuželovitém konci je nasazen buben, a zde v techto místech se to časem ulomí. Vlečka je náprava vyšších výbav, to je krátká poloosa od převodovky k ramenům ve kterých je hřídel, na kterémžto je teprve přišroubován buben. |
Autor: | trady [ 11.3.09, 15:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
šemo... tobe se nekdy stalo ze jsi urval poloosu na kyvce,? |
Autor: | Jarda S. [ 11.3.09, 15:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
trady píše: šemo... tobe se nekdy stalo ze jsi urval poloosu na kyvce,? mě jo a hned dvakrát |
Autor: | trady [ 11.3.09, 15:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
to jsi gumoval nebo co? smarija panno uz at je venku a je vlečka ktera spinka ve sklepe |
Autor: | trady [ 11.3.09, 15:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Každopádně si myslim že pokud máš 120L 85 rok tak bys to mel mit uz pripravene na 5ti kvalt... ja mam 84 a priprava byla.. kdyztak musis upravit tunel, sehnat kulisu na 5q a tahlo + kost, a nic vic |
Autor: | Jirka46 [ 11.3.09, 16:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
trady píše: Každopádně si myslim že pokud máš 120L 85 rok tak bys to mel mit uz pripravene na 5ti kvalt... ja mam 84 a priprava byla.. kdyztak musis upravit tunel, sehnat kulisu na 5q a tahlo + kost, a nic vic A poznam nejak na prvni pohled jestli je to auto pripravene? |
Autor: | Šemik [ 11.3.09, 18:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
model 1985 100% bude připravený. Pro jistotu : Odklop zadní sedáky, a vzadu jak končí podlaha jsou dva obdélníkové otvory kde jsou ukotveny zacvakávače na pásy. Strč do nich ruce jakoby směrem ke středu auta a musíš nahmátnout plech. To je kastle připravená pro 5q. Když se ti ruce spojí, tak je to 4q kastle, ale v modelu 85 už příprava jistě bude. Kyvka je taková zrádná, pořád dobrý až pak prd v nejméně vhodnou situaci Musim sice zaklepat, že mě se to nestalo dokud Pastelka byla kyvkařka (ťuk ťuk), ale párkrát jsem se v noci vzbudil zpocený ze sna, že se poloosa rozdělila Vlečka rulezzz |
Autor: | Jirka46 [ 11.3.09, 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: model 1985 100% bude připravený. Pro jistotu : Odklop zadní sedáky, a vzadu jak končí podlaha jsou dva obdélníkové otvory kde jsou ukotveny zacvakávače na pásy. Strč do nich ruce jakoby směrem ke středu auta a musíš nahmátnout plech. To je kastle připravená pro 5q. Když se ti ruce spojí, tak je to 4q kastle, ale v modelu 85 už příprava jistě bude. Kyvka je taková zrádná, pořád dobrý až pak prd v nejméně vhodnou situaci Musim sice zaklepat, že mě se to nestalo dokud Pastelka byla kyvkařka (ťuk ťuk), ale párkrát jsem se v noci vzbudil zpocený ze sna, že se poloosa rozdělila Vlečka rulezzz No ja teda v zadu pasy jeste nemam ale i tak se na to mrknu a budu doufat.....rikas ze je tam jakejsi plech a tudiz bych nemel spojit ruce nekde ve stredu kastle?Pokud bych jednu strcil do otvoru pod pravou a druhou pod levou sedackou ano? Pokud jde o tu kyvku...to jsem netusil ze to tak praskalo...stacilo by sehnat jen poloosu a strcit ji do puvodni trubky nebo bych musel sehnat komplet jine poloosy? |
Autor: | Šemik [ 11.3.09, 19:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to zcela jiná zadní náprava, včetně převodovky a její příčky a jiných věcí. Udělat to pořádně přijde tak na 10 000CZK. Jo, ruce strč do těch otvorů, měly by být jakoby slepé. |
Autor: | ventYl [ 11.3.09, 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
on to semik hroti s tym lamanim. je pravda, ze za istych okolnosti moze dojst k zlomeniu poloosy vcelku lahko, ale to chce prispenie externeho faktoru, pritomnost blba, alebo totalne zanedbanie servisu do takej miery, ze sa uz muselo na aute vysypat vsetko. |
Autor: | chemer [ 12.3.09, 02:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jirka46: taky chci měnit a vím o tom asi tolik jako Ty |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |