Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

pomoooc!
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=16579
Stránka 1 z 1

Autor:  I.n.s.o.m.n.i.a [ 8.4.09, 15:17 ]
Předmět příspěvku:  pomoooc!

zdravim,mam problem a potrebuju ho do dneska do vecera vyresit,mam uzovku (1979) davam do ni 5ti kvalt,mokrej-zanechavam kyvku..a pred nejakym casem sem na netu nasel presnej navod,jak na to s upravou kastle,ktera nema pripravu pro petikvalt..ted sem nasel jen ten,co je tady na foru s tim,ze bych musel nekde z vraku skodovky(mkovy) vyrezat cast tunelu a pouzit ho,coz ted nepripada v uvahu..jde o to,ze opravar si s tim nevi rady a potreboval bych ten navod na upravu bez pouziti casti tunelu z mkovy skodovky..muzete mi prosim nekdo pomoct?nemate ho nekdo?dik..

Autor:  Jarda S. [ 8.4.09, 15:19 ]
Předmět příspěvku: 

velký kladivo :lol:

Autor:  I.n.s.o.m.n.i.a [ 8.4.09, 15:40 ]
Předmět příspěvku: 

prosiim,mluvim vazne..je to uz dost blba situace,pac opravar neni zrovna vstricnej a zabira mu to tam zvedak,potreboval bych vazne poradit;(

Autor:  Šemik [ 8.4.09, 15:43 ]
Předmět příspěvku: 

No on to Sádra nevystihl až tak špatně. Ty konce tunelů jsou prostě jiné, takže buď ten plech získat z jiné 5q kastle nebo ho ručně vygenerovat

Autor:  I.n.s.o.m.n.i.a [ 8.4.09, 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

jasne, no..ja to jen nechci tak uplne zprasit..takze mi jde spis o to, o kolik to je?jak moc se musi teda zklepat, bo tak..?joo a nasel sem clanek o prekopani karoserie, ale tyka se stovky skodovky, to bude asi o necem jinym, ze?tu e odkaz http://www.skoda100.com/5q/clanek.htm

Autor:  Pech. [ 9.4.09, 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

tuto přestavbu mám za sebou a tedy: zástavbu 5kv ze š120GLS (86 - tj stejná jako 125l a další prostě 4,22 a kyvka) do 105L 1978, motor zachován.

ten plech o potřebuješ mít jiný, není kus tunelu, ale nosná příčka, která se musí upravit vyříznutím a vevařením prolisovaného plechu z M kastle, což se musí udělat velmi pečlivě, protože je to, jak jsem říkal nosné....

z M kastle budeš potřebovat i nádrž, která má vybrání na převodovku... poznáš jí snadno, stará je obdélníková, ta, cp o potřebuješ, má v zadní části vprostřed výkus asi 15cm do hloubky....

dále budeš potřebovat 5kv. kulisu řazení, protože je jiná než por 4kv, a když jí nevyměníš, bude to fungovat, ale můžeš mít problémy s vypadáváním zpátečky...

táhlo řazení 5kv. rovnou vyměnit silentbloky v něm.

tunel budeš muset upravit vyříznutím většího otvoru pro kulisu, abys jí tam dostal... rozteče děr jsou stejné.

budeš muset upravit trubky chlazení a hadice topení. trubyk musíš buď nahradit Mkovými, nebo to udělt jako já, že jsem to propojil topenářskými hadicemi, kterým jsem udělal držák za kastlík baterky, aby se nedotýkaly převodovky.hadice topení natáhl malinko jinudy, bez záměny...

motor na to bude sedět normálně i původní, starší typ, spojka bez problémů sedí.

kyvku můžeš nechat, klidně i ůzkou, připojení na převodovku je stejné.

provozně jsem s tím nadmíru spokojen... spotřeba lepší, dynamika lepší, randál menší. provozuji to tak od roku 2002.

pod autem jsem ale strávil tři dny volna :)

Autor:  I.n.s.o.m.n.i.a [ 27.4.09, 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

uz je vse na aute, diky za rady chlapi :wink:

Autor:  Martin91 [ 27.4.09, 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

A jak jsi to tam tedy dostal ?
:wink:

Autor:  Kachnis [ 28.4.09, 09:23 ]
Předmět příspěvku: 

kladivem, jak jinak, kdyz nechtel varit :wink:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/