Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Klepnuti v prevodovce pri seslanputi plynu a zaraz. kvaltu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=16625
Stránka 1 z 2

Autor:  looki [ 11.4.09, 07:53 ]
Předmět příspěvku:  Klepnuti v prevodovce pri seslanputi plynu a zaraz. kvaltu

Muze mi nekdo poradit co muze byt v pytli ,kdyz pri jizde po zarazeni rychlosti (lhostejno ktere) a naslednem seslapnuti plynu,slysim klapnuti z prostoru motoru,nebo prevodovky??? Pokud ale neni zarazena zadna rychlost tak po seslapnuti plynu neslysim vubec nic,takze typuju ze to musi byt prevodovkou.To klapnuti se ozve az pri zarazene rychlosti az kdyz jde prevodovka do zaberu!!! Zvuk se podoba jakoby do sebe narazily dva zelezne profily (bez klkasickeho cinknuti),takove CVAK a to dost hlasite. Pri posledni jizde jsem mel problem obcas zaradit 1,2 a auto celkove divne reagovalo na rozjezd-jakoby to trhlo.Problem zacal asi pred 3 mesici ale bez jakychkoliv problemu pri jizde.
Muzete mi nekdo poradit o co asi tak jde??

p.s. pokud vite i pripadnou cenu opravy, tak ji prosim napiste.nechci totiz uz cpat prachy do stareho auta,ale koupil bych si nove.(aspon orientacne).
Diky moc

Autor:  kwiko [ 11.4.09, 08:15 ]
Předmět příspěvku: 

Mohol by to byt len uvolneny selektor tiptroniku. Robi ti to aj na sestke? 8)

Autor:  michalkatka [ 11.4.09, 11:10 ]
Předmět příspěvku: 

kwiko píše:
Mohol by to byt len uvolneny selektor tiptroniku. Robi ti to aj na sestke? 8)


určite to budú vonkajšie obloženia dvojhmoty na zortvačníku 8)

Autor:  looki [ 11.4.09, 11:35 ]
Předmět příspěvku: 

jeste jsem zapomel dodat ze mam Skoda 120L.
kolik teda mam pocitat na uhradu penez??

Autor:  fatal [ 11.4.09, 13:06 ]
Předmět příspěvku: 

Není to jen cvakání kamenů poloos?

Autor:  Pech. [ 12.4.09, 06:55 ]
Předmět příspěvku: 

taky bych to tak možná viděl.. na kameny..

zkus jet v pným rejdu pořád dokola a přidávat plyn...jestli to bude cvakat, na jednu i na druhou stranu...

Autor:  looki [ 12.4.09, 10:03 ]
Předmět příspěvku: 

to ale cvakne (klapne) az po pridani plynu po jeho uplnem uvolneni.nejlepe to prirovnam pri prerazeni.
Nejprve klasicky zaradim rychlost a hned nato dam plyn,no a prave pri tom pridani plynu to klapne.Pokud je uz motor
v zaberu,tak pridani plynu nikterak nevadi.Klapne to az zas po jeho uvolneni (napr. pri jizde z kopce) ,kdyz ho zas pridavam.

Autor:  looki [ 12.4.09, 16:23 ]
Předmět příspěvku: 

tak a je to rozbite uplne.Kdyz jsem dneska jel domu tak mi znicehonic vyskocil kvalt a uz nejde nic zaradit.respektive,muzu pri zapnutem motoru radit co chci (i bez spojky) ale nic se nedeje.domu jsem dojel na laně.co to asi je za problem?? myslite ze se jeste vyplati oprava??

Autor:  Šemik [ 12.4.09, 16:26 ]
Předmět příspěvku: 

Převodovku seženeš jinou do 500CZK (4q) nebo do 1000CZK (5q).. Oprava je rentabilní

Edit : podle editu předchozího příspěvku by to mohla být spojka. Převodovka bude nejspíše OK

Autor:  cyz [ 12.4.09, 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

Jenom připomínám že výměna převodovky na 120ce v domácích podmínkách vyžaduje buď velkou zručnost nebo ukrutnou sílu, ideálně oboje :D

Autor:  Matthes [ 12.4.09, 18:05 ]
Předmět příspěvku: 

Ale prd nehrot to :)

Autor:  looki [ 12.4.09, 19:19 ]
Předmět příspěvku: 

no parada. a na kolik to vyjde ta oprava v servisu??

Autor:  Matthes [ 12.4.09, 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

V servisu to akorat dokurvi, to prehod sam bo s kamaradem :-)

Autor:  Šemik [ 12.4.09, 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně tak. Co si neuděláš sám na 742 to nemáš

Autor:  michalkatka [ 13.4.09, 09:27 ]
Předmět příspěvku: 

ja by som to podľa jeho popisu videl tiež na tú spojku.... :idea:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/