Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Rozlousknuti prevodovky https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=17849 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Majlanky [ 30.6.09, 20:55 ] |
Předmět příspěvku: | Rozlousknuti prevodovky |
Zdar, jelikoz jsem koupil suchej 4,22 5q(120LX), rad bych se do nej podival a vycistil ho, nez ho namontuju. Na kterou pulku ho mam polozit aby se mi to nevysypalo do naruce? Kdyz to rozloupnu je tam vsecnho navolno nebo naopak to tam vsechno drzi, takze staci rozlounout ocistit a zase smontovat? Cim pak obe poloviny slepit? Nejaka rizika prace? |
Autor: | darklord [ 30.6.09, 21:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
nerozoberat pokial to nie je zivotne dolezite |
Autor: | Matthes [ 30.6.09, 21:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tu pulku se zasouvacima tyckama dej smerem k zemi. Jak to rozpulis tak neco je napevno a neco neco ne, ale spis je to volne v okamziku rozebrani Chces i rozhodit hnanou hridel komplet? Se ptej, ale nejlepe konkretni dotazy. |
Autor: | Matthes [ 30.6.09, 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
darklord píše: nerozoberat pokial to nie je zivotne dolezite Kdo se boji sere v sini Par kolecek. |
Autor: | Majlanky [ 7.12.09, 19:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdar takze se to pomalu blizi takze jeste jednou. Cchi jenom otevrit ten 4,2 sichej 5q a kouknout zda v tom neni nejakej pisek nebo tak. Takze bych rad abych neco nerozsteloval. Takze jenom jak pise Matthes, dat to nahonem tachometru k zemi a rozpulit? Kdyz to pak zase zavru zustane vsecnho tak jak to bylo? Dik |
Autor: | Matthes [ 7.12.09, 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prosimte precti si to este jednou A kdyz ji jednou rozpulis, tak stejne musis udelat vuli diferaku. |
Autor: | Majlanky [ 7.12.09, 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ja nevim kterou pulku myslis, prevodovku jsem videl parkrat nez jsem ji dal pod plachnu. A aby to nebylo malo, kdyz to rozeberu tak je to rozhazeny... No nevim jestli to teda budu otevirat |
Autor: | ondra120 [ 7.12.09, 20:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
prostě to normálně rozšroubuješ, rozlepíš ty půlky vypadnou ti 2 hřídele s kolečkama, diferák... nic na tom není, když to poskládáš zpět tak jak to bylo. Je radno se do toho kouknout, přeci jen dávat do auta něco... Já sem to udělal, práce na jedno odpoledne a to sem se eště kochal přesně nabroušenýma evolventama Jo, a min. si to člověk pořádně zatěsní... |
Autor: | slovacek.milos [ 8.12.09, 07:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
diferák tam jde dát obráceně pak zařadíš jedničku a vypálíš v garáži do ponku miloš |
Autor: | Majlanky [ 8.12.09, 10:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Milosi ted jsi me fakt pobavil Kazdopadne co se teda pak musi vsechno znovu nastavit? Jenom ta vule diferaku? |
Autor: | Matthes [ 8.12.09, 10:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vule diferaku vuci obalu (resp stazeni diferaku) a pak vule staleho prevodu. Dale musis nastavit synchronni spojku V. rychlosti, ale to neni problem. |
Autor: | darklord [ 8.12.09, 11:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: diferák tam jde dát obráceně pak zařadíš jedničku a vypálíš v garáži do ponku miloš jo to bolo naposledy co som sa rypal v prevodovke.... ked sme to zlozili tak to malo 4 kvalty na spiatocku a iba jeden dopredu.... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |