Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

opacny chod auta
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=1794
Stránka 1 z 2

Autor:  hero [ 5.9.06, 07:50 ]
Předmět příspěvku:  opacny chod auta

Cafte,

zlozil som 5st. prevodovku na s120 a ked radim 1-5, tak ide dozadu, a ked dam spiatocku, tak ide dopredu, ale s velkym hukotom, kde moze byt problem ?

Diky.

Autor:  Martin [ 5.9.06, 08:09 ]
Předmět příspěvku: 

:lol: :lol: :lol: :lol:
Bohužel ti neporadím, ale dost mě to rozesmálo

Autor:  Viky [ 5.9.06, 08:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: opacny chod auta

hero píše:
Cafte,

zlozil som 5st. prevodovku na s120 a ked radim 1-5, tak ide dozadu, a ked dam spiatocku, tak ide dopredu, ale s velkym hukotom, kde moze byt problem ?

Diky.


:-D Dal jsi tam obracene diferencial :-)
Pouzivalo se to kdysi pro Formule Skoda, mely motor tusim 1100MB otoceny pred predni napravu a prevodovka trcela dozadu, na normalni suto se to moc nehodi.

Autor:  Peter50kw [ 5.9.06, 08:47 ]
Předmět příspěvku: 

Uz som to videl aj predtym. Ten hluk je z toho, ze pri obratenom diferenciali nemas spravne vymedzene vole a nieje to ani zabehane. Este raz rozobrat, otocit diferencial a malo by to byt dobre. Normalne sa to robi tak, ze pred montazou do auta sa preskusa zakladna funkcnost prevodovky - radenie vsetkych prevodov a az potom sa robi zastavba do auta.

Autor:  Viky [ 5.9.06, 08:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: opacny chod auta

Viky píše:
hero píše:
Cafte,

zlozil som 5st. prevodovku na s120 a ked radim 1-5, tak ide dozadu, a ked dam spiatocku, tak ide dopredu, ale s velkym hukotom, kde moze byt problem ?

Diky.


:-D Dal jsi tam obracene diferencial :-)
Pouzivalo se to kdysi pro Formule Skoda, mely motor tusim 1100MB otoceny pred predni napravu a prevodovka trcela dozadu, na normalni auto se to moc nehodi.

Autor:  hans [ 5.9.06, 11:33 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych to nechal, 5 rychlostí dozadu asi moc stodvacítek nemá.... :D

Autor:  Lukas [ 5.9.06, 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

hans píše:
Já bych to nechal, 5 rychlostí dozadu asi moc stodvacítek nemá.... :D

:D tuning no :D
jeste otocit volant...

Autor:  hans [ 5.9.06, 19:19 ]
Předmět příspěvku: 

Rázem by z toho byla předokolka...

Autor:  Jarda S. [ 5.9.06, 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: tak tohle bych neudělal ani já

Autor:  Šemik [ 6.9.06, 17:08 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: tak tohle bych neudělal ani já


No, nebyl bych si tím tak jist, tohle se stane ani nevíš jak. Toto není jediný případ o kterém vím, známému se to též na Š100 stalo

Autor:  Peter50kw [ 6.9.06, 18:12 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Sadra17 píše:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: tak tohle bych neudělal ani já


No, nebyl bych si tím tak jist, tohle se stane ani nevíš jak. Toto není jediný případ o kterém vím, známému se to též na Š100 stalo

Ono kym ta prevodovka nieje pekne namontovana v aute, to ta ani nenapadne.
No a potom ked si uvedomis, ze to ma ist von vsetko este raz, mas chut si hodit maslu.

Autor:  hero [ 18.9.06, 08:52 ]
Předmět příspěvku:  Heh, uz to ide

Cafte, tak som si skoro hodil maslu, bol diferak naopak, normalne som neveril, ze sa da dat naopak, ale fakt sa poloosi krutili dozadu :-D
Akurat 1tka, trochu viac huci a trochu to chrapne, ked zaradim 2ku. Ked vsak z 3ky radim na 2ku, tak je to ok. Moze byt problem v radiacej pake a ustrojenstve ? Lebo som tam nechal paku a ustrojenstvo zo 4q. Vsimol som si, ze 5q tam ma kulisu a je to trocha inak spravene.

Autor:  Pech. [ 12.10.06, 06:25 ]
Předmět příspěvku: 

pětikvalt má jinou kulisu, ale chodí to i na 4kvaltovou (jezdí tak spousta lidí), ovšem může, ale taky nemusí, pak jít blbě řadit, nebo vypadávat zpátečka, proto je lepší mít originál pětikvaltovou, protože má dole takovej blázinec, kterej jistí zpátečku a zajišťuje to, že tam nedáš z 5ky zpátečku jinak než přes vyřazení na neutrál a páka pětikvaltový kulisy je ohnutá šikmo k řidiči dolů, aby ses němusel při řezení 5ky natahovat. Pokud ti to při řazení 1 na 2 jen trochu "klapne" je to normální . pokud ti jde řadit všechno dobře, tak tu kulisu nemusíš nijak akutně měnit.

Autor:  slovacek.milos [ 15.10.06, 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

hero mně se to taky stalo smíchy jsem se neudržel, od té doby když montuji druhou převodovku tak se dívám přes váleček, zda je talířové kolo na správně straně miloš

Autor:  Pech. [ 15.10.06, 20:48 ]
Předmět příspěvku: 

ještě dodám, že toto se stalo kamarádovi na jeho miláčkovi š1000, kede je jinak všechno z eMka akorát motor z favorita :-) koupil pětikvalt od cikánů, upravil kastli, šoupnul ho do auta protože nepomyslel na to, že se v tom cigoši rochali, nastartoval, přidal plyn, pustil spojku, a narval to autem do zadní zdi garáže....... říkal že měl chuť se obvěsit, protože nejen že musel dělat všechno znova, tak měl ještě k tomu zkurwenej nárazák a rozbitý zadní světla.....

na správnou montáž je jednodchá pomůcka, a to ta, že diferák tam přijde až poslední....

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/