Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

4q za 5q problém s řazením
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=17971
Stránka 1 z 1

Autor:  Frk [ 8.7.09, 18:14 ]
Předmět příspěvku:  4q za 5q problém s řazením

Zdravím, mám škodu 120 rok 1985. Měnil jsem 4q za 5q. Ale je tu problém. Když není nastartováno, zařadit lze no problemo ale když nastartuju zařadit nejde. Pokud zařadím 1 a nastartuju, rozjedu se no problemo ale nejde dále zařadit, jde jen vyřadit do neutrálu. Kde by mohl být problém, prosím poraďte. Spojku jsem seřizoval i odvzdušňoval. Problém bude nejspíš ve spojce, v přerušení toč. momentu ne??? V táhlu a převodovce by problém snad němel bejt... Ještě mě napadlo má vliv na spojku tato pičovinka co je na obrázku. Liší se u 5q a 4q?? Zdá se mi že co je u 4q(obrázek) jde více ke konci hřídele než co je u 5q tu na (fotce nemám) ale co si pamatuju když jsem to zkoušel tak nešla tak moc jak u 4q. http://frkino.rajce.idnes.cz/prevodovka

Autor:  Viky [ 8.7.09, 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

To je zcela urcite spojkou. Malo ti vypina. Odvzdusnit a kdyz nepomuze tak menit a menit.

Autor:  Frk [ 8.7.09, 19:17 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
To je zcela urcite spojkou. Malo ti vypina. Odvzdusnit a kdyz nepomuze tak menit a menit.

Jejda a co menit :) Odvzdušňovat jsem odvzdušňoval, povolil jsem toho červíka a kapalina okamžitě tekla, když jsem řekl máti :) ať šlápne na spojku tak kapalina taky hned tekla, žádnej vzduch, tím pádem by to mělo bejt odvzdušněno.

Autor:  Oncek [ 8.7.09, 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

Frk píše:
Viky píše:
To je zcela urcite spojkou. Malo ti vypina. Odvzdusnit a kdyz nepomuze tak menit a menit.

Jejda a co menit :) Odvzdušňovat jsem odvzdušňoval, povolil jsem toho červíka a kapalina okamžitě tekla, když jsem řekl máti :) ať šlápne na spojku tak kapalina taky hned tekla, žádnej vzduch, tím pádem by to mělo bejt odvzdušněno.

a ten štelovaci šroub co je za ovzdušnovákem, je to takova delši vodorovná matice, tu zkus potočit co nejvice doprava, spojka ma pak delší drahu vypínaní....

Autor:  Frk [ 8.7.09, 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

Oncek píše:
Frk píše:
Viky píše:
To je zcela urcite spojkou. Malo ti vypina. Odvzdusnit a kdyz nepomuze tak menit a menit.

Jejda a co menit :) Odvzdušňovat jsem odvzdušňoval, povolil jsem toho červíka a kapalina okamžitě tekla, když jsem řekl máti :) ať šlápne na spojku tak kapalina taky hned tekla, žádnej vzduch, tím pádem by to mělo bejt odvzdušněno.

a ten štelovaci šroub co je za ovzdušnovákem, je to takova delši vodorovná matice, tu zkus potočit co nejvice doprava, spojka ma pak delší drahu vypínaní....

Vždyť jsem psal že jsem spojku seřizoval, seřídil jsem to aby byla vůle úpa minimální....

Autor:  Pech. [ 10.7.09, 05:31 ]
Předmět příspěvku: 

a to je chyba...

jednak, seřizovat se to musí s pružinami sundanými, a tak aby se ložisko jen letmo dotýkalo pružin, může se trochu lehce unášet, nesmí mít trvale otáčky jako motor...

vůle tam být musí

kde ti bere pedál? vypne to hned zkraje sešlápnutí, v prostředku, nebo až u podlahy?

Autor:  Viky [ 10.7.09, 06:39 ]
Předmět příspěvku: 

Takhle to dela kdyz je blbej ovladaci valec a zavzdusnuje se to odpredu.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/