Autor |
Zpráva |
savi
|
převodovka z favorita do felície r.v.2001
Dobrý den ,
jsem tu nová a tak promiňte když ze začátku něco popletu.
Nedávno jsem si koupila felícii kombi r.v.2001 po ujetí ca40km a vypadávání 5rychl.stupně a hlučnosti se zjistilo nedostatek oleje v převodovce dolito 2litry oleje pp90 nebo 80 nevím přesně dolíval prodávající s ujištěním, že hluk 5stupně ustane až si sedne olej v převodovce.Bohužel ani po ujetí ca1000km se hlučnost nesrovnala.Má to takový hvízdaví na vysoké frekvenci zvuk pří 5 kvaltu ca od 90km,je to hodně nepříjemné.Majitel odmítl opravu tak to zůstane na mě.Tak teď k věci jakou převodovku mohu použít jde tam z favorita nebo ze staršího ročníku felície a jaké úpravy budu muset provádět?Nejvíce jsou k dostání na aukru z favorita.Stačí na to ženská na výměnu převodovky ?Děkuji všem co mi k převodovce a záměny nebo odstranění závady poradí.Prosím jsem laik tak spíše po lopatě.Moc,moc dík.
|
27.7.09, 12:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nakadah
|
No nereknu ti presne jestli to bude sedet nebo ne, na to jsou tady odbornejsi. Ale sama zenska asi na to stacit nebude, pokud nemas silu jako chlap. Menil sem s bratrem prevodovku (resp. spojku, takze prevodovku ven a zase zpatky) na Golfu II a trvalo nam to cely vikend - kdyz nevis co kde jak proc, tak to trva. Zkuseny mechanik to zvladne za 4-5h, lepsi ale kdyz na to jsou dva chlapi. Nak
|
27.7.09, 14:58 |
|
|
michalkatka
|
pasovať bude, akurát buseš potrebovať zadné veko na Felda prevodovku do 97...
či to zvládneš sama neviem, myslím že nie...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
27.7.09, 17:12 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|